Gå til innhold
Arkivverket

Ingeborg Antonidotter, kvar kom ho frå?


Astrid Haugland
 Del

Recommended Posts

Ingeborg Antonidotter budde på Fjøsanger i Fana då ho vart konfirmert i 1794. Ho var då 15 år gammal. Ho gifte seg 1808 med Johannes Kristoffersen Midtvåge og flytta til Tysnes. Familien fytta i 1815 till Fjellandsbø i Uskedalen i Kvinnherad kommune. Fjellandsbø høyrde då til Skånevik kommune.

 

Eg har funne både konfirmasjon, giftemål og 7 ungar, men kvar er ho fødd?

 

Eg finnn inga spor i Fana. Det går rykte om at ho kom frå Sunnfjord. Kan nåkon hjelpa?

 

Det eg har funne er samla på http://www.astridhaugland.net/tng/getperson.php?personID=I436&tree=tree1

 

Helsing Astrid Haugland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kandidat her. Kanskje hun bör sjekkes opp? : 

 

Name Ingebor Anthons Gender Female Christening Date 08 Jun 1777 Christening Place , GLOPPEN, SOGN OG FJORDANE, NORWAY Father's Name Anthons Knudsen Mother's Name Giertru Iversdr

 

Har du Ingeborgs barns navn?, så om vi kan se muligheter for oppkalling hos hennes foreldre? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Svehn!

 

Dette var intressant!

 

Eg har begynt å forska i det og har enno ikkje funne noko som visar att det ikkje kan vera samma person.

Födselsåret 1777 stemmer ikkje. Den Ingeborg eg leitar etter skal vera född 1779 eller 1780 berekna etter alder ved konfirmasjon og giftemål, men slikt kan vera feil.

 

Eldste dotter til Ingeborg Antonidotter heitte Gjertrud. Det kan vera etter Giertru Iversdr.

 

Eg finn verken Ingeborg eller far hennar i Gloppen 1801. Derimot finn eg mora som no ser ut til å vera åleine men framleis gift.

Eg finn derimot ei Ingeborg Anthonsdotter i passande alder som tenestejente i Bergen 1801. Det kan vera samma jenta som fekk ein son 1803.

 

Så takk for eit bra spor å leita etter :rolleyes: !

 

Er det nokon som forskar i Gloppen som kan sei noko om kvar Anthons Knudsen og dottera Ingeborg tok vegen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Svehn!

 

Dette var intressant!

 

Eg har begynt å forska i det og har enno ikkje funne noko som visar att det ikkje kan vera samma person.

Födselsåret 1777 stemmer ikkje. Den Ingeborg eg leitar etter skal vera född 1779 eller 1780 berekna etter alder ved konfirmasjon og giftemål, men slikt kan vera feil.

 

Eldste dotter til Ingeborg Antonidotter heitte Gjertrud. Det kan vera etter Giertru Iversdr.

 

Eg finn verken Ingeborg eller far hennar i Gloppen 1801. Derimot finn eg mora som no ser ut til å vera åleine men framleis gift.

Eg finn derimot ei Ingeborg Anthonsdotter i passande alder som tenestejente i Bergen 1801. Det kan vera samma jenta som fekk ein son 1803.

 

Så takk for eit bra spor å leita etter :rolleyes: !

 

Er det nokon som forskar i Gloppen som kan sei noko om kvar Anthons Knudsen og dottera Ingeborg tok vegen?

 

Jeg kan ikke se att denne "Ingeborg" i "Gloppen" er konfirmert der heller :rolleyes:

Endret av Svehn Ruskelöv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver  :  Eg finn derimot ei Ingeborg Anthonsdotter i passande alder som tenestejente i Bergen 1801. Det kan vera samma jenta som fekk ein son 1803.

 

Det finnes bare en "Ingeborg Anthonsdtr." i FT 1801 "Bergen". Det er vel din "Ingeborg" det, som du har i lenken slektshistorie  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vet ikkje sikkert kven den Ingeborg eg har funne i Bergen1801 er, så egentlig bör ho ikkje finnas med i slekthistoria enno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.