Gå til innhold
Arkivverket

Forsvunne sjøfolk frå Bergen kring 1840 og kring 1850 - Jesper Bastiansen (Angelgaard) og Anders Rasmussen (Trellevik)?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Jesper Christian Berent Bastiansen (Angelgaard), tømmermann, fødd i Bergen 25,3,1817, må vera avliden mellom 1839-1844 - truleg til sjøs.

 

Anders Rasmussen (Trellevik), jekteskippar, døypt i Sund 11.9.1811, må vera avliden mellom 1849 og 1853 - truleg til sjøs

 

Dei var båe gifte med Christina Olsdotter frå Luster og budde i Bergen!

 

NB: Då Christine gifte seg med Anders Rasmussen 20.4.1845, heiter ho NIELSEN til etternamn, og i merknadsruten står det at skiftet etter mann hennar vart slutta «den 4de Marts 1844 efter Raadstue.....s attest»

 

Kildeinformasjon: Bergen fylke, Nykirken, Ministerialbok nr. D 1 (1834-1861), Ekteviede 1845, side 53.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8362&idx_id=8362&uid=ny&idx_side=-54
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070301680337.jpg

 

Far til Jesper Bastiansen heitte Bastian NIELSEN Angelgaard - kanskje det er opphavet til Nielsen-namnet?

 

* Finst det kjelder i Statsarkivet som kan gje oss opplysningar om lagnadane til desse sjøfolki?

 

* Kvar er det nemnde skiftet frå 1844?  Eg kan ikkje finna noko «høvande» skifte i dei utlodningsprotokollane som ligg ute!

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Eg tillet meg i dag å henta fram att dette emnet frå februar, som kan henda har vorte oversett?

 

Eg takkar nok ein gong so mykje for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skifteattest forutsetter ikke noe skifte, men er bare en uttalelse fra skifteretten om at det ikke er noe krav fra dens side om at skifte skal holdes før inngåelse av nytt ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for svar på dette spørsmålet!

 

Det høyrest ut som om me ikkje kjem noko lenger i denne saki, so me lyt truleg lata ho liggja enn so lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.