Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Sjømannsrullar Bergen - 1840-talet?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

To brør frå Luster:

* Christen Sølfestson (Berge-bøen), fødd i Luster 13.8.1819, fekk i 1847 attest for å flytta til Bergen, og

* Nils Sølfestson (Berge-bøen), fødd i Luster 3.4.1822, skal kring 1844 vera flytt til Bergen.

Båe brørne forsvinn som «dogg for soli».  Det mest trulege er at dei drog til sjøs, og eg lurer på om det finst spor etter dei i sjømannsrullane i Bergen?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yngve Nedrebø

Ingen av de to står i registrene for Bergen. Forklaringen er rimeligvis at de var over 22 år ved utreise til Bergen. De hadde vært på sesjon lokalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for spennande svar!

Det er vel so at dei to brørne hadde vore på sesjon før dei flytte til Bergen, men tanken min var at dei kanskje hadde drege til sjøs etter dei flytte til Bergen?

I mellomtidi er det kome ei melding om at Christen Sølfestson Berge var steinarbeidar då han i 1857 laut «innom» Bergen krinsfengsel:

http://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/84/pc00000000361135

Men det er vel ikkje noko meir å henta frå denne fangeprotokollen når det gjeld den seinare lagnaden hans?

Eg takkar igjen for hjelpi med desse brørne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.