Gå til innhold
Arkivverket

Dødsannonser Oslo (Aftenposten) 1934, 1951, 1953 og 1963?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Er det mogeleg å få hjelp til å finna ei eller fleire av desse dødsannonsene frå Oslo - Aftenposten?

 

* Alexander Emanuel Olsen, døydde i Oslo 12.1.1934

 

* Lars Hagen, døydde i Oslo 5.5.1951

 

* Elise Christiane Hagen, f. Olsen, døydde i Oslo 29.10.1953

 

* Alfred Conrad Bernhard Olsen, døydde i Oslo 26.5.1963

 

Dette emnet er knytt opp mot tema: https://forum.arkivverket.no/topic/201320-arne-olsen-f%C3%B8dd-luster-1835-skreddar-p%C3%A5-gr%C3%B8nland-i-christiania-huslyden-hans-og-lagnaden-deira/

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven og Aron for nye innlegg!

 

Då har me dødsannonsa til Elise Hagen «på plass», men diverre utan at den seier so mykje om slekti elles...

 

Det er tydeleg vanskeleg å finna andre dødsannonser for denne huslyden, og det er vel ein gong slik at ikkje alle hadde dødsannonse prenta i Aftenposten...

 

Etter oppfording av Aron, har eg freista å «googla» dette arkivet til Aftenposten, men finn ikkje nokon Website som tilbyr fritt innsyn, i alle fall ikkje herifrå Tyskland.  Elles lyt eg vel òg seia, at det sit fleire lesarar av Brukarforum med framifrå kunnskap og ekspertise på å bruka dette arkivet til Aftenposten og som finn fram der som få andre greier.  Litt av formålet med Brukarforum er vel at me kan «utveksla» både kunnskap og ekspertise på ulike felt innan ættegransking.  Sjølv sit eg med brukbar kunnskap om slekter i indre Sogn og særleg i Luster kommune, og eg har bra erfaring med bruk av kjelder som til dømes ancestry.com når det gjeld emigrantar til Amerika.  Eg finn det heilt naturleg å hjelpa andre der eg kan, og der eg har ei kjensle av at eg har noko å bidra med...

 

Eg vil eg på ny få takka for hjelpi med desse dødsannonsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars -  jeg har tilgang til Aftenpostens dødsannonse-arkiv, men ingen av de tre andre du har på listen din dukker opp ved søk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.