Gå til innhold
Arkivverket

Sven Johan Tobiasson (1848-1929) - fødd i Edsvära eller Tråvad i Vara kommun, Skaraborgs län, Sverige - utvandra 1869 til Minnesota - fleire detaljar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Frå Amerika får eg opplyst at:

 

Sven Johan Tobiasson, kjend som John T. ASPLUND, var fødd i Edsvära eller Tråvad i Vara kommun, Skaraborgs län i Sverige 21.10.1848.  Han var son av Tobias Tobiasson (fødd kring 1825) og Maja Hansdotter (fødd kring 1815).

 

John skal ha utvandra til Amerika i 1869, medan foreldri hans skal vera komne nokre år etter.

 

Under namnet John Tobiasson gifte John seg første gongen i Ramsey Co., MN 29.8.1874 med ei Mary Anna Johnson, fødd i Sverige kring 1849, men ho døydde i Ramsey Co., MN før 1880 utan at me veit noko meir om ho!

 

Som enkjemann gifte John Asplund seg att i Ramsey Co., MN 6.2.1886 med enkja Anna Lee, fødd på Hauge i Luster 5.8.1848.

 

John Asplund vart enkjemann andre gongen i 1897 og «forsvinn» for oss, men dukkar opp att på sjukehuset i St. Peter, MN i 1910 og på sjukehuset i Hastings, MN i 1920 der han døydde 17.1.1929.

 

Kan nokon med tilgjenge til dei rette kjeldene i Sverige hjelpa meg med:

 

* Nøyaktig fødestad for Sven Johan Tobiasson?

 

* Utvandringsåret hans?

 

* Fulle namn på foreldri hans med yrke til far og opphav til båe?

 

* Er namnet Asplund nytta av slekti i Sverige?

 

* Det let seg vel neppe gjera å finna ut kven den første svenske kona til John Asplund var...?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Denne fra EmiWeb, han står utflyttet 1874:

I husforhør Bjurum ved utflytting,står at Sven Johan fikk attest  og utflyttet til Amerika 24/10 1873.

 

 

 

Förnamn: Sven Johan Efternamn: Tobiasson Födelsedatum: 1848-- Civilstånd: OG Yrke/titel: Dräng Kön: M Utfl år: 1874 Nationalitet:   Utfl församling: Bjurum Utfl län: Skaraborg Destination: Nordamerika    

 

Han er født i Tråvad,Skaraborg 21/10 1848.

Legger inn utklipp av husforhør Tråvad 1840-1848, Tråvads Borg,Simmestorp.Her står f.dato på Sven Johan 20/10-48,men dåpsbok har 21/10.

 

Hilsen Kari

post-475-0-78238100-1457777943_thumb.png

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Emibas fant jeg faren Tobias Tobiasson f. 29/8 1824,utflyttet 1874 med en sønn Viktor f. 1858, begge utflyttet 1874:

Maja Hansdtr. f. 1814, fant jeg utflyttet samtidig i EmiWeb, så hun reiste også 1874.

 

Post 623665

Tobiasson, Tobias
Torpare (gift man)

f. 29/8 1824 i Norra Vånga, Skaraborgs län (Västergötland)

Utvandrad 1874
från Karstorp, Edsvära, Skaraborgs län (Västergötland)
till Amerika

Källa: Husförhörslängd, s. 98

 

Post 623666

Tobiasson, Viktor
Ogift man

f. 22/11 1858 i Tråvad, Skaraborgs län (Västergötland)

Utvandrad 1874
från Karstorp, Edsvära, Skaraborgs län (Västergötland)
till Amerika

Källa: Husförhörslängd, s. 98
 

 

Förnamn: Maja Efternamn: Hansdotter Födelsedatum: 1814-- Civilstånd: G Yrke/titel: Hustru Kön: K Utfl år: 1874 Nationalitet:   Utfl församling: Edsvära Utfl län: Skaraborg Destination: Nordamerika    

 

 

Tobias Tobiasson f. 29/8 1824 i Norra Vånga,Skaraborg,(han var tvilling med Inga Stina,hun døde 29/11-24), foreldre Tobias Tobiasson f. 16/12 1771 Randsberg,Skaraborg og Stina Svensdtr. f. 6/10 1796 Vånga.,bosted Trumpetaregården i 1824,flyttet til Karlsgården i Norra Vånga.

 

Har ikke funnet Maja Hansdtr. f. 9/6 1814 i dåpsbok Norra Vånga.

 

Hilsen Kari

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari for spennande og interessante innlegg!

 

Sovidt eg tolkar dei opplysningane som no er komne, var Sven Johan fødd i Tråvad i Skaraborgs län 21.10.1848, men eit spørsmål:

 

* Kvar er Tråvad, er det òg i Edsvära försammling?

 

So les eg i innlegg #2 følgjande:

 

«Denne fra EmiWeb, han står utflyttet 1874:

I husforhør Bjurum ved utflytting,står at Sven Johan fikk attest  og utflyttet til Amerika 24/10 1873.»

 

* For det første, er Bjurum eit gardsnamn på same vis som Karstorp?  Båe ligg i Edsvära?

 

* Og so, kva ÅR utvandra Sven Johan, i 1873 eller 1874?

 

Eg ser elles at Tobias Tobiasson er nemnd «torpare», som vel tyder «husmann», og han budde på Karstorp då han utvandra i 1874.  Både Tobias og kona Maja er skrivne fødde i Vånga (Wånga?), men Maja er ikkje innført fødd i Norra Vånga.

 

* Kvar kan Maja Hansdotter vera kommi ifrå?

 

Første kona til Sven Johan er tydeleg ikkje lett å finna, men kan henda utvandra dei i lag?  Dei gifte seg jo ikkje so lenge etter at Sven Johan utvandra!

 

Eg takkar på ny for hjelpi med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråvad og Bjurum er sogn/ forsamling  i Skaraborgs län.

 

Hilsen Kari

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.