Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Syversens bok om nordmenn i Texas - oppslag, please?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Er det nokon som sit med boki som Syversen skreiv for kring 30(?) år sidan om utvandra nordmenn til Texas?

 

Eg lurer på om han har fått med opplysningar om denne huslyden:

 

Torkel Andersson og kona Ingeborg Marie Henningsdotter - busette i Sandsvær i Buskerud der i alle fall fem born er fødde på 1860- og 1870-talet.  Eg forstår det slik at heile huslyden utvandra kring 1886 til Fort Worth, Tarrant Co., TX.  Ein av sønene var:

 

Anton Torkelson, fødd i Sandsvær 30.3.1866.

 

Anton døydde i Fort Worth, TX 8.6.1920 som styrar for dyreparken i byen.  Han hadde vore gift med norskfødde Olivia, kjend som Lena, og interessen min er særleg knytt til ho!  Ho er oppgjevi fødd i desember 1868 eller i august 1870 og arbeidde som kokke.  Dei vart skilde alt kring 1901, og Lena Torkelson forsvinn etter adresseboki frå 1912 vart utgjevi.

 

Skriv Syversen noko om dette parfolket, og i tilfelle ja: Har han identifisert Lena?

 

Eg mistenker ho for å vera identisk med ei Olina «Lena» Yearson, fødd i Luster i Sogn 5.8.1864 og utvandra i 1878 til Fort Worth, TX!  Jentene var «flinke» til å «ljuga» på alderen den gongen...!

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lina Fjæstad, *13 Dec 1868, Gaustadeie, Romedal, d a Syver Larsen Fjæstad og Kirsti Christensdatter..."

Gift med Anton Torkelson.

Side 449 i boka


Om Anton står det han er født mars 1866, antagelig fra Løten, flyttet til Oklahoma, gift 1896 med Lina Fjæatad, de hadde ingen barn, 1900 bosatt i Fort Worth hvor han arbeidet ved jernbanen, hun var kokke. 

Side 456 i boka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lene for kjapt og avklarande svar!  Då må eg altso leita vidare etter «mi» Lena!

 

Dette spørsmålet er oppklart!

 

PS: Men eg ser at Syversen har teke feil av Anton...

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.