Gå til innhold
Arkivverket

Øyanes påskenøtt #5: Kvar vart det av døtrene til Ulrik og Marie Fuhr som utvandra frå Bergen til Amerika i 1911?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dagens nøtt frå mi side er ei «Amerika-utfordring» av heller nyare dato.  Eg har ei kjensle av at eg har søkt etter desse søstrene nær sagt overalt, men eg kjem ikkje lenger.  No vonar eg på at nokon kan hjelpa meg med denne leitingi?

 

Eg attgjev frå manuskriptet mitt:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~ NB: Er erstatta av eit nytt manuskriptutdrag i innlegg #12 nedanfor!

 

Eg har alt sjekka ut dødsmeldingi etter Ulrik Fuhr i Bergen

 

Kildeinformasjon: Bergen fylke, Bergen by, Dødsfallsprotokoll 17 , 1931-1934, oppb: Statsarkivet i Bergen.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:sk_read/27867/83/

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-sk20090611350892.jpg

 

men det står berre namni på dei to døtrene og at dei var i USA.  Då andre kona døydde i Bergen i 1956, hadde ho skrive testamente til fordel for tre jenter på Bømlo!

 

Eg ville setja stor pris på om dei to døtrene til Ulrik Fuhr kan sporast meir fullstendig i Amerika og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Name: James Foley

Titles and Terms:

Event Type: Census

Event Date: 1930

Event Place: Rochester, Monroe, New York, United States

District: ED 24

Gender: Male

Age: 35

Marital Status: Married

Race: White

Race (Original): White

Relationship to Head of Household: Head

Relationship to Head of Household (Original): Head

Birth Year (Estimated): 1895

Birthplace: Kentucky

Immigration Year:

Father's Birthplace: Kentucky

Mother's Birthplace: Kentucky

Sheet Letter: A

Sheet Number: 10

Sheet Number and Letter: 10A

Household ID: 238

Line Number: 8

Affiliate Name: The U.S. National Archives and Records Administration (NARA)

Affiliate Publication Number: T626

Affiliate Film Number: 1449

GS Film Number: 2341184

Digital Folder Number: 004952037

Image Number: 00302

 

 

Household Role Gender Age Birthplace

James Foley Head M 35 Kentucky

Hilda Foley Wife F 35 Norway

Bessie Gour Lodger F 37 Massachusetts

David Locks Lodger M 33 New York

 

 


Name: James D Foley

Titles and Terms:

Event Type: Census

Event Date: 1940

Event Place: Ward 12, Rochester, Rochester City, Monroe, New York, United States

Gender: Male

Age: 46

Marital Status: Married

Race (Original): White

Race: White

Relationship to Head of Household (Original): Head

Relationship to Head of Household: Head

Birthplace: Kentucky

Birth Year (Estimated): 1894

Last Place of Residence: Same Place

District: 65-142

Family Number: 291

Sheet Number and Letter: 8B

Line Number: 55

Affiliate Publication Number: T627

Affiliate Film Number: 2845

Digital Folder Number: 005459409

Image Number: 00629

 

Household Role Gender Age Birthplace

James D Foley Head M 46 Kentucky

Hildur S Foley Wife F 45 Norway

 

 

 

 


 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gustaf Eskil Andersson ble ført over til obefintlighetsboken i 1925, men utvandret nok tidligere.

 

Sønnen Rolf Eskil Anderson ble født 12. november 1924 eller 1925 i NY.

Hele familien i HFL for Tofteryd 1886-1895 på plassen Skillingaryd

AID:v22425.b348.s330

 

 

post-3741-0-83487800-1458679249_thumb.jpg

post-3741-0-30012400-1458679638_thumb.jpg

post-3741-0-90829500-1458679989_thumb.jpg

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe, Sven og Ann-Mary for kjempefine og spennande innlegg!  Eg er særleg imponert over at Anna Anderson vart finni so kjapt!

 

Sven, eg har litt vanskar med å tyda desse svenske korti med omsyn til yrket til Gustaf Alfred og fødestaden til kona Johanna Carlsdotter.  Kan du (eller andre) hjelpa meg der?

 

Her følgjer eit oppdatert manuskriptutsnitt som erstatning for det som var i innlegg #1:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ulrik Fredrik Bøyesen Simonson Fuhr, frå Stein 2 under Fuhr, var f. i Årdal 23.1.1857, men kom til Luster om lag fem år gamal i lag med foreldri.  Han gifte seg her 25.6.1885 med Maria Hansdotter frå Lunden under Rønnei.  Ho var f. i Hafslo 12.3.1861.  Ulrik var skomakar og fekk 30.5.1888 feste på ein plass her i Stein, og me trur det var same plassen som Anders Narveson i si tid brukte, men husi var nok borte då Ulrik flytte hit, so me lyt tru han sette opp nye.  Her vart Ulrik og Maria buande til 1892.  Me veit ikkje kva lagnad stova deira fekk, men nokre år seinare vart Distriktslækjarbustaden under Fuhr (sjå Fuhr, bnr. 1, feste nr. 1) oppsett på om lag same tufti.

Ulrik og Marie Fuhr flytte i januar 1892 til Bergen der Ulrik ei tid hadde arbeid som politikonstabel, men sidan vart han skomakar og skofabrikkarbeidar.  Huslyden budde ulike stader i Bergen, mellom anna i Munkebæksmuget der Marie d. 16.11.1906.  Ulrik Fuhr gifte seg 5.7.1919 att i Sandvikskyrkja i Bergen med Mathilde Kristine, kjend som Kristine Petersdotter Totland frå Totland i Finnås.  Ho var dotter av gardbrukar Peter Johnson på Totland, opphavleg frå Skimmeland, og andre kona Helga Abrahamsdotter frå Sæverudsøy og f. på Skimmeland i Finnås 15.6.1867.  Ulrik og Kristine vart buande i Bergen der Ulrik d. 11.5.1932.  Kristine Fuhr d. på ein pleieheim same staden 25.8.1956.  Ulrik Fuhr fekk i alt seks born, som alle var frå første ekteskapet:

a. Anna Ulriksdotter Fuhr, f. i Luster 26.9.1885, flytte med foreldri til Bergen i 1892 og var nokre år butikkdame i Bergen, men utvandra derifrå til Amerika i 1911.  Ho fór då til skyldfolk i New York City, N.Y. og arbeidde ei tid som massør («masseuse») på Manhattan, men gifte seg

 

     ##### (date and place of her marriage?)

 

med Gustaf Eskil, kjend som Eskil Gustafsson Andersson frå Skillingaryd i Tofteryd, Jönköpings län i Sverige, i Amerika kjend som Eskil G. Anderson.  Han var son av garvar Gustaf Alfred Andersson på Skillingaryd, opphavleg frå Bonstorp, og kona Johanna Carlsdotter frå Byarum og f. i Tofteryd 10.11.1893.  Han utvandra til Amerika i 1922.  Eskil var fysioterapeut («physiotherapist», og han og Anna budde mange år på Manhattan, New York City, N.Y., men

 

     ##### (moved to Maryland? – home on visit in 1927!)

 

     ##### (place of her death? – 21.12.1975 – Harford Co., MD?)

 

     ##### (place of his death? – 26.3.1976 – Harford Co., MD?)

 

     Dei fekk ein son i lag.

b. Andrea Ulriksdotter Fuhr, f. i Luster 14.6.1888, flytte likeins til Bergen med foreldri kring 1893, men d. i Bergen alt 30.12.1900.

c. Sjur Ulrikson Fuhr (1891‑1891), f. og d. i Luster.

d. Hildur Severine Ulriksdotter Fuhr, f. i Bergen 28.1.1895, utvandra til Amerika i 1911 og fór då til Chicago, Ill., men då ho i 1914 var heime ein tur på vitjing, var ho busett i New York City, N.Y.  Ho gifte seg i Kings Co., N.Y. 9.10.1916 med James W.

 

     ##### (middle name? – also known as James D. Foley!)

 

     Foley, f.

 

     ##### (date and place of his birth? – KY 1894?)

 

     Hildur var sjukepleiar («nurse»), medan James var fotograf («photographer»).  Dei budde mange år i Rochester, Monroe Co., N.Y., men flytte som pensjonistar til

 

     ##### (where in Florida did they retire to? – St. Petersburg, FL? – she was cremated from: National Cremation Society of Largo, Fla.!)

 

     Hildur d. i St. Petersburg, Fla. 1.1.1981, medan James Foley d.

 

     ##### (date and place of his death? – after 1981!)

 

     ##### (Obit for one James Foley: aged 86 who died at 01 1000 -24th St.N. St. Petersburg, Feb. 12, 1987: B. in Louisville, KY – parents David Foley and Margaret Mahoney – a lab technician for E.L. DuPont Co. for 20 yrs.  Survivors include his son David of NYC; a daughter Jeanne Hendrix of 3708 Farr Ave., Fairfax, VA and four grandch.  Buried by Int. Assoc. of Mortuary Serv., St. Petersburg – can he be the one? - doesn't sound quite right to me!)

 

     ##### (number of sons and daughters? – none?)

 

e. Sjur Ulrikson Fuhr, f. i Bergen 10.8.1896, d. i Bergen 31.8.1896.

f. Margit Fredrikke Ulriksdotter Fuhr, f. i Bergen 23.5.1898, d. i Bergen 11.4.1904.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar på ny so mykje for hjelpi med denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Sveriges befolkning 1880:

 

Post 1880-6-94-1226

Andersson, Gustaf Alfred
Garvare

f. 1855 i Bondstorp (Jönköpings län, Småland)

Ogift man, ensam i familjen

Skillingaryd 1 mantal
Tofteryd (Jönköpings län, Småland)

Registrerad födelseort: Bondstorp Jönköpings län
 

 

 

Sveriges Befolkning 1890:

 

Post 1139875

Karlsdotter, Johanna

f. 1860 i Byarum (Jönköpings län, Småland)

h.
Gift kvinna, mor i familjen

Skillingaryd
Tofteryd (Jönköpings län, Småland)

Födelseort i källan: Byarum
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for kjapp reaksjon på siste innlegg!

 

No har eg oppdatert manuskriptet i innlegg #12, og eg har no dei opplysningane som eg treng om bakgrunnen til Eskil Anderson.

 

Nok ein kjempetakk for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.