Gå til innhold
Arkivverket

Hvor i Amerika er Anne Marie Knudsdatter og hennes mann Gunder Hansen gravlagt?


Solveig Westgård.
 Del

Recommended Posts

Hei  siden jeg skal til Amerika i sommer, så hadde det vært artig å finne ut litt om disse to.

 

Anne Marie er født 26-2-1844 i Bamble Telemark Hennes mann Gunder Hansen født 16-3-1847 i Bamble Telemark.

 

De reiste til Amerika med sine barn i 1881.

 

Hvor døde de og når?

 

MVH Solveig Westgård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hans født 29-12-1865, Ingborg Kristine født 2-3-1868, Karen født 26-8-1874, Nora Otihilie født 28-11-1876, Karete Mathilde født 29-1-1878, Gunda marie født 1-5-1880. MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok stemme det Ann-Mary, det jeg ønsker meg er å få vite hvor Anne Marie og Gunder er gravlagt.

Vi skal reise sammen til Amerika i sommer. MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg å finne dem via barna.

 

Burde kanskje vært opplyst at barna allerede var funnet i Amerika.

Det er viktig å opplyse om det man vet.:-)

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ann-Mary,  tusen takk for hjelpa, ja jeg kunne hatt opplyst at barna var funnet, men jeg tenkte at de ikke var gravlagt på samme plass som foreldra. Det er sikkert ikke lett å finne det. Tusen takk Ann-Mary og god påske til deg. MVH Solveig Westgård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager så meget for at jeg maser så mye, men i min etterlysning Hvor ble det av denne familien som reiste til Amerika.

Der har Lars E. Øyane -Wackersberg -Bayern skrevet noe om at Anne Marie Knudsdatter ble gift på nytt med Gilbert Larson de bor i 1900på en farm i Oak Grove township Barron Co Wi .Anne  Marie kaler seg da Mary Larson sikkert.  Men da lurer jeg på om det går å finne ut noe om hennes yngste sønn Charles som er fødd i Wisconsin i Mai 1883.  Han heter da sikkert Charles Hansen Siden hans far var Gunder Hansen. Dette ble mye, beklager.  MVH Solveig Westgård.    Det var i April den 14 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.