Gå til innhold
Arkivverket

Øyanes påskenøtt #7: Carl Andreas Iverson (1866-1946) - frå Hitra til Wisconsin og Washington - opphavet hans og huslyden hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dagens nøtt frå mi side tek oss til Hitra i Sør-Trøndelag og derifrå til Amerika, først til La Crosse, WI og sidan til Tacoma og Seattle, WA.

 

Eg har vanskar med geografien på Hitra, men eg er sikker på at noon kan hjelpa meg der.  Dødsfallet til første kona i La Crossek WI er sikkert ikkje so lett å finna, men kanskje det svenske opphavet og lagnaden til andre kona Matilda går enklare?

 

Eg attgjev frå manuskriptet mitt:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

c. Hannah Hanson, f. i Vernon Co., Wis. 21.12.1871, d.

 

     ##### (date and place of her death? - “young age” - La Crosse, WI?)

 

     Ho gifte seg i La Crosse, Wis. 24.3.1894 med Carl Andreas Iverson frå Sulen

 

     ##### (er Sulen kan henda ein plass under Gåsøy??)

 

     på Hitra, i Amerika kjend som Carl Iverson.  Han var son av husmann og fiskar Iver Paulson på Sulen, opphavleg frå Glørstad, og kona Rastine Hansdotter frå Sulen og f. på Hitra 26.1.1866, men utvandra til Amerika i

 

     ##### (utvandringsåret hans? – 1882?)

 

      ##### (yrke og bustad på 1890-talet? – tydeleg La Crosse, Wis.!)

 

     Carl flytte som enkjemann til Tacoma, Pierce Co., Wash. der han 3.11.1900 gifte seg att med Matilda Hoyberg

 

     ##### (fullt namn frå Sverige? – ogso kalla Hyberg!)

 

     Ho var dotter av

 

     ##### (fulle namn på foreldri hennar med yrke til far og opphav til båe?)

 

     og f.

 

     ##### (dato og stad for fødsli hennar? – 1876?)

 

     men utvandra til Amerika i 1900. 

 

     ##### (sjekka utvandringsåret?)

 

     Carl livnærte seg som hamnearbeidar («longshoreman»), og han og Matilda vart buande i Tacoma, Pierce Co., Wash. til dei kring 1938 som pensjonistar flytte til Seattle, King Co., Wash.  Carl d. i Seattle, Wash. 29.6.1946, medan Matilda Iverson d.

 

     ##### (er det ho som var f. 1875 og som d. i Seattle, WA 9.3.1957?)

 

     Me kjenner til ein son etter Carl Iverson, men han var frå andre ekteskapet med Matilda.

 

     ##### (sjekka dette?

            * Irval Henry Iverson, f. Tacoma, WA 4.3.1902 – d. i Marion Co., OR 5.1.1976 – n. 1920)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.