Gå til innhold
Arkivverket

John Smith - fødd i Göteborg, Sverige 5.6.1851 - utvandra i 1870-åri til Amerika - kven var han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Frå Amerika er denne utfordringi dukka opp:

 

John SMITH, oppgjeven fødd i Göteborg, Sverige 5.6.1851 - kan henda heitte mor hans Bertha, skal ha utvandra til Amerika anten i 1874 eller i 1878/1879.  Han gifte seg i Chicago, IL 4.12.1882 med Johanna Eriksdotter Helquist, kjend som Hannah Carlson(!), fødd i Sogndal 13.11.1863.  Ho utvandra til Amerika i 1882.

 

Dei busette seg alt i 1880-åri som farmarar i Auburn precinct, Columbia Co., OR

 

Er det mogeleg å finna det svenske opphavet til John Smith?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for nytt innlegg!

 

Eg hadde ikkje lagt merke til at John Smith i FT1900 er oppgjeven fødd i januar 1851. Eg finn mange family trees på ancestry.com, og dei har ALLE 5.6.1851, ein dato eg bestemt meiner eg òg har sett på dødsattesten hans frå Portland, OR.

 

Når det er sagt, dødsattesten var handskriven, og eg ser ikkje bort ifrå at «Jan» kan ha vore tolka som «Jun»!  Difor bør ein kanskje ha augi opne for båe datoar...

 

Elles såg eg ein eller annan stad i morges at eit family tree hadde identifisert John Smith som Johan Andersson frå Älvsborgs län, men eg er no ikkje i stand til å finna att denne referansen!

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om JohnSmith og opphavet hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det er en Johan August Andersson f. 5/6 1851 i Tämta,Älvsborg som reiste til Amerika 1872.

 

Her fra Emibas:

 

Post 583869

Andersson, Johan August
Son (ogift man)

f. 5/6 1851 i Tämta, Älvsborgs län (Västergötland)

Utvandrad 30/4 1872
från Stavabacke, Tämta, Älvsborgs län (Västergötland)
till Amerika

Källa: Husförhörslängd, s. 178

Hilsen Kari

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari og Sven for nye spennande innlegg!

 

Truleg var det denne «kandidaten» eg kom over online tidlegare i dag og som eg sidan ikkje greidde finna att.  Men me har jo uansett so lite å «gå på» her, so me treng fleire prov på at dette kan vera « vår» mann...

 

Kvifor namnet Smith?  Var faren kan henda smed?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant denne i Emigranten Populär, utreist 1877 fra Gøteborg.Men har ikke funnet fødsel/dåp eller utflytting i Bälaryd.

 

 

Namn: John Smith Födelseår: cirka 1851 Kön: Man Ursprung: Bälaryd Jönköping Län, Sverige Destination: New York Registerdatum: 30 nov 1877 Utresehamn: Göteborg Namn på databas: EmiHamn Källkod: 11:627:2165 Huvudman: Smith John
 
Hilsen Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari for ei spennande ny melding frå i aftes!

 

Eit faktum er det at denne John Smith, som du har finne, høver svært so godt med mannen me leiter etter, men med eit slikt «usvensk» namn, kan det tenkjast at han alt hadde vore ein tur i Amerika og hadde «teke» namnet, medan han var der?  Eg hadde ein gong eit tilfelle med ein Sjurson frå Luster som etter fleire år kom attende til Noreg for so å gjenutvandra under namnet Stevens!

 

Finst det nokon John, Johan eller Jöns fødd i Bälaryd som kan høva so nokolunde?

 

Dette er nok langt ifrå nokon «enkel» sak å løysa, men det er lov å vona, og eg takkar nok ein gong for alle gode tips og innspel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.