Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Elen Cathrine Eriksdotter Helkvist - fødd i Sogndal 1869 - utvandra 1892 og gift i Chicago, IL 1897 med Frank Carlen - kvar vart det av dei?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Elen Cathrine Eriksdotter Helkvist var fødd i Sogndal 12.1.1869 og utvandra til Amerika i 1892.

 

Ho hadde søsken som budde i Chicago, IL, og eg trur ho må vera bruri i denne vigsli frå Chicago, IL frå 1897:

 

Name: Frank Carlen

Age: 26

Gender: Male

Birth Year: abt 1871

Marriage Type: Marriage

Marriage Date: 16 Oct 1897

Marriage Place: Chicago, Cook, Illinois

Spouse Name: Ellen Hallquist

Spouse Age: 27

Spouse Gender: Female

 

Problemet er berre det; eg er ikkje i stand til å finna dette parfolket att nokon stad ved FT1900!

 

Er kanskje Carlen feil for Carlsen?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Census 1910

 

Name: Ellen Carlin Age in 1910: 45 Birth Year: abt 1865 Birthplace: Sweden Home in 1910: Chicago Ward 26, Cook, Illinois Street: Farragut Avenue Race: White Gender: Female Immigration Year: 1890 Relation to Head of House: Wife Marital Status: Married Spouse's Name: Frank Carlin Father's Birthplace: Sweden Mother's Birthplace: Sweden Native Tongue: English Able to Read: Yes Able to Write: Yes Years Married: 13 Number of Children Born: 2 Number of Children Living: 1 Neighbors: View others on page Household Members: Name Age Frank Carlin 33 Ellen Carlin 45 Olma Carlin 9

 

Endret av Torodd Kinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen kandidat som jeg tror er nærmere den du søker etter

 

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:N7W8-QQX

 

Name  Frank Tubbs
Age  22
Birth Year (Estimated)  1874
Birth Date  1874
Spouse's Name  Ellen Kelkoist
Spouse's Age  24
Spouse's Birth Year (Estimated)  1872
Spouse's Birth Date  1872
License Type  Marriage
Event Date  08 Oct 1896
Event Place  Chicago, Cook, Illinois

 

Ved dåpen til sønnen Carl Francis i 1897 kalles hun Ellen Helquist Tubbs https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:N7MM-TR3

 

I 1900 er det oppgitt at hun er født i januar 1869, men fødested Illinois https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:MSQ2-NX8.

I tellingene for 1910 - 1930 er hun oppgitt født i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikkje noko anna enn heilt fantastisk!  Hjarteleg takk til Torodd for avklaring av at eg hadde «feil» Ellen, og ein endå større takk til Lars J., som har identifisert den «rette» Ellen!

 

Gjennom vidare søk på ancestry.com har eg no finne alt eg treng om denne huslyden, og manuskriptet ser ut som følgjer:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Elen Cathrine Eriksdotter Helkvist, kjend som Ellen Helkvist, f. i Sogndal 12.1.1869, utvandra til Amerika i 1892 og gifte seg i Chicago, Ill. 8.10.1896 med Frank H. Tubbs, f. i Allen Co., Ind. 8.3.1874.  Frank var snikkar og bygningsinspektør («carpenter and building inspector»).  Han og Ellen vart buande i Chicago, Cook Co., Ill., men Ellen d. under ei vitjing i Portland, Ore. 12.8.1936.  Frank Tubbs d. i Chicago, Ill. 9.6.1941.  Dei fekk tre søner i lag.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Nok ein kjempetakk for hjelpi!  Med dette flotte resultatet tek eg sjansen på å leggja ut spørsmål ogso om dei to siste Helkvist-søskeni som framleis er uoppspora, Gjertrud Andrea og Jacob Edvard, men dei kjem i eit eige tema!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.