Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: «Følg dette forumet» - funksjonen har slutta å virka hjå meg sidan no i ettermiddag!


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Det er no hjå meg ikkje lenger mogeleg å aktivera epostvarsling for svar i Brukarforum.  Kva er gale?  Må eg endra på innstillingane mine?

 

Kanskje nokon kan gje meg eit tips?

 

Hjarteleg takk!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en egen epostadresse for mottak av melding om nye innlegg i emner jeg deltar i. Et par ganger i året får jeg beskjed fra Telenor om at det er fullt og da må jeg ta en ryddesjau og slette endel..  Kan det være det som har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne-Lise!

 

Eg ser at du har svart på emnet mitt og takkar deg hjarteleg for det!  Framleis står det oppe til høgre at eg har «abonnement» på emnet.  Likevel har eg ikkje motteke noki melding.  Eg har ikkje endra på nokon innstillingar hjå meg!

 

Eg har ikkje Telenor som «nettprovider».  Likevel får eg stadig vekk «søppelpost» frå dei om at kontoen min vert sletta om eg ikkje loggar meg inn og stadfester innstillingane mine, med passord og heile pakka.  Desse meldingane kjem dessutan på eit heller «primitivt» norsk!

 

Endringi hjå meg skjedde om lag på same tid som serveren i Digitalarkivet i dag vart teken ned!  Ein skulle nesten tru det var ein samanhang der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett!

 

Jeg fikk siste epost kl. 15:28 i Syver Erichsen Glorvigen-tråden, men ikke nå når du svarte og heller ikke når det kom svar i tråden om feil i 1910-tellingen.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for siste meldingane!

 

Det var god å høyra det ikkje var eg som hadde gjort noko gale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for at du tok tak i denne saki.  Det er so kjekt å få melding når noko skjer med eitt av emni som ein har «abonnert» på!

 

«Problemet» er løyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.