Gå til innhold
Arkivverket

Mangler i Klokkerbok Brandbu 1914-1937


Hans Andersen
 Del

Recommended Posts

Ja ser sånn ut men en må da vite eksagt startår og stoppår ellers kommer en ingen vei, tåpelig det da at en ikke kan se alle og klikke på den en ønsker...

Jeg er ute etter en Even f. ca. 1922 Brandbu/Tingelstad med Harald og Oline som foreldre. 

I gamlemetoden finner jeg kirkebok Brandbu/Tingelstad, min 1814-1828 og der ser det ut til at fødte 1822 er med men jeg kommer ikke inn, Bad Gateway.. I den nye metoden finner ikke året 1922.

Er dere i ferd med å fase ut den fine metoden som var?  Hvorfor fungerer ikke endel kirkebøker med gamlemetoden?????

Endret av Hans Andersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at du har søkt fram en liste med kirkebøker, trykk på Innhold og da er det (som før) oppdelt i årssekvenser en kan trykke på.


Velger du døpte først dp, kf, vi, gr, ns

kan en komme seg fort fram i boka med glidebryteren.


Det mangler visst noen sider i den boka, men det spørsmålet bør vel stilles i forum for

Spørsmål om skannet materiale


Kanskje her isteden? Innhold


Husk å låse zoom..

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til denne klokkerboka. Denne boka er ufullstendig, det er ikke ført inn noe verken for døpte eller viede for årene 1919-1925. Disse opplysningene finnes vel bare i ministerialprotokollen for denne perioden, men den er ikke filmet ennå så vidt jeg vet.

Endret av Ole Arild Vesthagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nå at i den nye løsningen for skannede kirkebøker så er ministerialprotokollen for Brandbu 1914-1928 med. Der bør du kunne finne denne dåpen ca. 1922.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.