Gå til innhold
Arkivverket

Christina (1874) og John Bernhard (1872) Lawson - svenske søsken til Canada kring 1890 - kven var dei?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Frå Canada har eg motteke desse opplysningane, søskeni:

 

* John Bernhard LAWSON - fødd i Sverige 22.4.1872 - skal ha utvandra til Canada i 1891

 

* Christina LAWSON - fødd i Sverige 5.9.1874 - skal òg ha utvandra til Canada i 1890-åri,

men var som enkje under namnet Christina ALFSMO på vitjing i Sverige frå desember 1913 til august 1914

 

Desse søskeni vert oppgjevne ha desse foreldri:

 

Lars Johan Nilsson og Britta Petersdotter.

 

Er det mogeleg å få sjekka:

 

* Fulle namn på båe søskeni?

 

* Datoar og nøyaktige stader for båe fødslene?

 

* Utvandringsåri?

 

* Fulle namn å foreldri med yrke til far og opphav til båe?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for innlegget med dødsfallsopplysningar (og fødsli) til John Bernhard.

 

Eg vonar at nokon no kan greia finna ut kvar i Sverige desse søskeni hadde opphav ifrå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan det være disse? Johan Bernhard f. 22/4 1872 i Torup,Halland (i dåpsbok står 23/4)

Maria Christina f. 22/9 1874 i Torup.

 

Johan Bernhard utflyttet til Amerika 13/2 1891

Maria Christina utflyttet til Amerika 23/2 1893.

 

Hilsen Kari

post-475-0-74033300-1460073537_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien bodde på Våknared i Torup,Halland da Johan Bernhard og Maria Christina ble født.

 

Lars Johan Nilsson f. 28/1 1832 i Långaryd,Halland. Foreldre Nils Johansson f. 25/9 1790 og Ingeborg Knutsdtr., f. 11/6 1794, bosted Kohult.

 

Britta Christina Petersdtr. f. 24/3 1844 (ikke 24/5 som det står i husf.) i Torup.Foreldre: Peter/Petter Bengtsson f. 2/11 1802 og Johanna Andersdtr.,f. 24/9 1813, bosted Våknared i Torup.

 

Hilsen Kari

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari for interessante og nyttige innlegg!

 

So vidt eg kan sjå. har du svart på alle spørsmåli mine, men eg vart litt i stuss med omsyn til yrke?  Det ser ut for meg som det står «Äg.».  Tyder ikkje det at han var gardbrukar - gardägare?

 

Eg takkar på ny for perfekt hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.