Gå til innhold
Arkivverket

Jens Jacobson (1838-1924) - frå Luster til Kristiansund med grein til Haugesund - huslyden hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg freister å komplettera biografien til denne huslyden med opphav frå garden Kroken i Luster som ser ut til å vera hamna, dels i Kristiansund og dels i Haugesund.  Kanskje nokon kjenner til desse folki og kan hjelpa meg på veg?

 

Manuskriptet mitt ser slik ut:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~ NB: Dette manuskriptet er erstatta av eit nytt og oppdatert manuskript i innlegg #8 nedanfor!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens (Kroken) Jakobsen døde 14/1-1924

 

Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Kristiansund i Kristiansund, Ministerialbok nr. 7e (1916-1930), Døde og begravede 1924, side 85.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17142&idx_id=17142&idx_listetype=bg&idx_kjonn=b&uid=ny&idx_side=-84

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20071018630365.jpg

Endret av Solveig R Håklev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Marie Jakobsen døde 8/12-1920, nr 108

 

Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Kristiansund i Kristiansund, Ministerialbok nr. 7e (1916-1930), Døde og begravede 1920, side 55.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17142&idx_id=17142&idx_listetype=bg&idx_kjonn=b&uid=ny&idx_side=-53

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20071018630334.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Solveig og Mariann for spennande og nyttige innlegg!

 

Då er dødsfalli til foreldri på plass, og eg har skrive til Arkivforum (Statsarkivet i Trondheim) der eg ber om innsyn i dødsmeldingane deira.  Eg veit det manglar ein del materiale frå Møre og Romsdal, men me får vona at desse dødsmeldingane er «intakte»...

 

Eg har lagt inn dødsfalli i manuskriptet i innlegg #1 og takkar på ny for hjelpi med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacob og Olufine ble borgerlig viet 14/10-1899, nr 27

 

Kildeinformasjon: Bergen fylke, Domkirken, Ministerialbok nr. D 4 (1880-1907), Borgerlig viede 1899-1900, side 195.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4557&idx_id=4557&idx_listetype=bv&idx_kjonn=b&uid=ny&idx_side=-1

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060621090198.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Hans og Solveig for interessante opplysningar, frå Hans òg gjennom e-post!

 

Eg har då fått tak i det meste av kva eg treng om Haugesunds-greini, og der manglar eg no berre dødsfalli til Martin og Erna...

 

Elles ser det ut til at Martin og Erna i alt fekk åtte born i lag, dersom Jan var den yngste:

 

Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Haugesund i Haugesund, Fødselsregister nr. 2 (1919-1923), Fødte og døpte 1923, side 181.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1773&idx_id=1773&uid=ny&idx_side=-186
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050901061233.jpg

 

Her følgjer eit oppdatert manuskript som erstattar manuskriptet frå innlegg #1

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Jens Jacobson (Krogen), f. i Luster 22.3.1838,

Jens Jakobsen flytte i 1863 til Vesterålen, men 23.6.1872 gifte han seg i Bergen med Gunnhild Marie, kjend som Marie Johnsdotter frå Bjerkeset i Øre, Tingvoll.  Ho var dotter av gardbrukar John Johnson på Bjerkeset og kona Ingeborg Christensdotter frå Harstad og f. i Øre, Tingvoll 18.6.1843.  Jens Jakobsen var sjømann, og han og Marie busette seg i Kristiansund der Marie d. på sjømannsheimen 8.12.1920.  Jens Jakobsen d. same staden 14.1.1924.  Dei fekk to søner i lag:

 

##### (fleire born? – oppl.?)

 

a. Jakob Edvard Jentoft Jensson Jakobsen, f. i Kristiansund 2.6.1876, d.

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hans? - e. 1910)

 

     Jakob gifte seg hjå byfogden i Bergen 14.10.1899 med Olufine Oskarsdotter Andersen frå Bergen, f. i Bergen 20.8.1879.  Ho d.

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – e. 1910)

 

     ##### (yrke og bustad? – 1910 skipstømmermann i Kristiansund – sidan?)

 

     ##### (talet på søner og døtrer? – inkl.:

            * Marny Konstanse Jakobsen, f. Bergen 22.8.1901 – n. 1910

            * Oskar Jakobsen, f. Bergen 29.3.1904 – n. 1910

            * Jens Jakobsen, f. Bergen 27.1.1907 – n. 1910)

 

b. Martin Gunerius Jensson Jakobsen, f. i Kristiansund 25.4.1881, d.

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hans? – gravlagd Nordre Hauge, Haugesund 3.9.1963)

 

     1963.  Martin gifte seg i Domkyrkja i Stavanger 19.1.1908 med Erna Ragnhilde Rasmusdotter Jakobsen frå Haugesund, f. i Haugesund 21.10.1882.  Ho d.

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – gravlagd Nordre Hauge, Haugesund 9.8.1956!)

 

     1956.  Martin Jakobsen var dampskipsmaskinist, og han og Erna budde i Haugesund levetidi ut.  Dei fekk åtte born i lag.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar på ny for kjempefin hjelp med denne huslyden so langt!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin Jacobsen

617213 Martin Gunerius  Jacobsen  2604  1881  Kristiansund,    1963  0309  1963    82 år  006  00A  009     Nordre Hauge Haugesund
 

Erna Jacobsen

4617237 Erna Ragnhilde  Jakobsen  Jakobsen  2110  1882    1956  0908  1956  k  006  00B  009     Nordre Hauge Haugesund korrigering.gif

Fra DIS Norge gravminner

 

Hans Gangstø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Hans for siste fine innlegget!  Eg ser Martin har «lurt» meg med stavemåten av ættenamnet.  Difor fann eg han ikkje då eg leitte etter han og Erna!

 

Ein ny stor takk for hjelpi!  Rettingi er lagt inn i manuskriptet i innlegg #8 ovanfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det mangler bilde av grava til Martin og Erna i gravminnene, men det hadde jeg heldigvis og skal ved første anledning legge det inn. Martin og Erna var bosatt i Ryfylkegt.14 i Haugesund.  Mvh. Johan Arthur Hansen

post-208-0-77392700-1461018222_thumb.jpg

Endret av Johan Arthur Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Johan Arthur for interessant innlegg!

 

Diverre manglar dei nøyaktige dødsdatoane på gravstøtta; elles stussar eg på skrivemåten av Jacobsen.  Nyttar etterslekti òg Jacobsen med c, eller skriv dei Jakobsen med k?

 

Eg ønskjer at dette skal verta «rett» skrive for framtidig bruk...

 

Nok ein kjempetakk for hjelpi med denne ætti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke dødsannonsen! Ser at Rasmus en av sønnene bruker Jacobsen. Han gikk i klassen til min far.Mvh. Johan Arthur Hansen

Endret av Johan Arthur Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna Ragnhilde Jacobsen født Jacobsen døde 6.8.1956. Martin Gunerius Jacobsen døde 28.8.1963 i følge dødsannonsen.

Mvh. Johan Arthur Hansen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens var min mormors far. I dine arkiver fra februar 2001 finner du nok en del fra meg om hans etterkommere. Send meg en e-post på oivind.thingvold@gmail.com om hva du mangler, så skal jeg se om jeg kan komplettere.

Mvh Øivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Johan Arthur og Øivind for nye spennande innlegg!

 

Då har eg endra stavemåten på etternamnet til Martin og kona Erna.  Stod det forresten noko i dødsannonsene om KVAR dei døydde?

 

Til Øivind:  Eg har no leitt igjennom e-post-arkivi mine frå februar 2001, men eg er ikkje i stand til å finna noko om slekti til Jens Jakobsen eller korrespondanse med deg.  So vidt eg forstår, ættar du ned frå ei dotter av Jens og Marie, og det er ei som eg pr. i dag ikkje kjenner til...  Eg vil senda deg ei direkte melding om dette.

 

Eg takkar på ny for kjempefin hjelp med denne husloyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Johan Arthur for nytt avklarande innlegg, og ogso takk til Øivind for direkte melding med spennande opplysningar!

 

Eg har no oppdatert manuskriptet som følgjer:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Jens Jacobson (Krogen), f. i Luster 22.3.1838,

Jens Jakobsen flytte i 1863 til Vesterålen, men 23.6.1872 gifte han seg i Bergen med Gunnhild Marie, kjend som Marie Johnsdotter frå Bjerkeset i Øre, Tingvoll.  Ho var dotter av gardbrukar John Johnson på Bjerkeset og kona Ingeborg Christensdotter frå Harstad og f. i Øre, Tingvoll 18.6.1843.  Jens Jakobsen var sjømann, og han og Marie busette seg i Kristiansund der Marie d. på sjømannsheimen 8.12.1920.  Jens Jakobsen d. same staden 14.1.1924.  Dei fekk tre born i lag:

a. Jakob Edvard Jentoft Jensson Jakobsen,

 

     ##### (skreiv han Jakobsen eller Jacobsen?)

 

     f. i Kristiansund 2.6.1876, d.

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hans? – e. 1921)

 

     Jakob gifte seg hjå byfogden i Bergen 14.10.1899 med Olufine Oskarsdotter Andersen frå Bergen, f. i Bergen 20.8.1879.  Ho d.

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – e. 1921)

 

     Jakob var skipstømmermann, og han og Olufine budde levetidi ut i Kristiansund.  Dei fekk åtte born i lag.

b. Josefa Emilie Jensdotter Jakobsen, f. i Kristiansund 3.2.1878, d. i Kristiansund 28.1.1952.  Josefa gifte seg i Kristiansund 23.2.1900 med Eivind, kjend som Øivind Pederson Ingebrigtsen

 

     ##### (eller skal skrivemåten vera Ingebregtsen?)

 

     frå Kristiansund, f. i Kristiansund 4.9.1877.  Han d. i Kristiansund 3.12.1967.  Øivind var blekkslagar, og han og Josefa budde levetidi ut i Kristiansund.  Dei fekk tre born i lag.

c. Martin Gunerius Jensson Jacobsen, f. i Kristiansund 25.4.1881, d. i Haugesund 28.8.1963.  Martin gifte seg i Domkyrkja i Stavanger 19.1.1908 med Erna Ragnhilde Rasmusdotter Jacobsen frå Haugesund, f. i Haugesund 21.10.1882.  Ho d. i Haugesund 6.8.1956.  Martin Jacobsen var dampskipsmaskinist, og han og Erna budde i Haugesund levetidi ut.  Dei fekk åtte born i lag.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Nokre detaljar mangar framleis, men bortsett ifrå dødsfalli til Jakob og kona Olufine i Kristiansund, er det berre snakk om stavemåtar av namn...

 

Eg takkar nok ein gong for kjempefin hjelp med interessante opplysningar om denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at eg i dag har motteke opplysningar frå ETC-arkivet i Kristiansund (sjå: https://forum.arkivverket.no/topic/202195-d%C3%B8dsmeldingar-kristiansund-1920-og-1924-jakobsen/?p=1707516),er dei siste detaljane om denne huslyden komne på plass, og manuskriptet mitt ser soleis slik ut:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Jens Jacobson (Krogen), f. i Luster 22.3.1838,

Jens Jakobsen flytte i 1863 til Vesterålen, men 23.6.1872 gifte han seg i Bergen med Gunnhild Marie, kjend som Marie Johnsdotter frå Bjerkeset i Øre, Tingvoll.  Ho var dotter av gardbrukar John Johnson på Bjerkeset og kona Ingeborg Christensdotter frå Harstad og f. i Øre, Tingvoll 18.6.1843.  Jens Jakobsen var sjømann, og han og Marie busette seg i Kristiansund der Marie d. på sjømannsheimen 8.12.1920.  Jens Jakobsen d. same staden 14.1.1924.  Dei fekk tre born i lag:

a. Jakob Edvard Jensson Jakobsen, f. i Kristiansund 2.6.1876, d. i Kristiansund 24.1.1953.  Jakob gifte seg hjå byfogden i Bergen 14.10.1899 med Olufine Oskarsdotter Andersen frå Bergen, f. i Bergen 20.8.1879.  Ho d. i Kristiansund 21.6.1949.  Jakob var skipstømmermann, og han og Olufine budde levetidi ut i Kristiansund.  Dei fekk åtte born i lag.

b. Josefa Emilie Jensdotter Jakobsen, f. i Kristiansund 3.2.1878, d. i Kristiansund 28.1.1952.  Josefa gifte seg i Kristiansund 23.2.1900 med Eivind, kjend som Øivind Pederson Ingebregtsen frå Kristiansund, f. i Kristiansund 4.9.1877.  Han d. i Kristiansund 3.12.1967.  Øivind var blekkslagar, og han og Josefa budde levetidi ut i Kristiansund.  Dei fekk tre born i lag.

c. Martin Gunerius Jensson Jacobsen, f. i Kristiansund 25.4.1881, d. i Haugesund 28.8.1963.  Martin gifte seg i Domkyrkja i Stavanger 19.1.1908 med Erna Ragnhilde Rasmusdotter Jacobsen frå Haugesund, f. i Haugesund 21.10.1882.  Ho d. i Haugesund 6.8.1956.  Martin Jacobsen var dampskipsmaskinist, og han og Erna budde i Haugesund levetidi ut.  Dei fekk åtte born i lag.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Etter dette er denne utfordringi 100% løyst, og eg vil nytta høvet til nok ein gong å få takka på det hjartelegaste for all den for hjelpi eg har fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.