Gå til innhold
Arkivverket

Hans Knutson (Døsen), fødd i Luster i 1839 - flytte til Bergen i 1856 - var busett i Christiania i 1865 - lagnaden hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hans Knutson (Døsen), fødd i Luster 25.7.1839 som eldste son av husmann Knut Haaverson Døsen (1806-1886) og første kona hans, Martha Christensdotter (1811-1841), fekk i 1856 flytteattest til Bergen, men var i 1865 busett i Raadhusgaten i Christiania:

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038027002563

 

Eg kan ikkje sjå noko til Hans i seinare teljingar!

 

Faren og stemori hans utvandra i 1862 til Amerika og busette seg i Franklin township, Vernon Co., WI.  Alle dei yngre søskeni utvandra òg til Amerika, so Hans var einaste barnet att i Noreg i 1865!  Kan han òg ha utvandra seinare?  Eller kvar vart det av han?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga Hansdatter Døsen f.1885 utvandrer i 1902.

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/8/pe00000000702809

 

Feil. Ikke i slekt ?

Her  er dåp:

SAB, Luster Sokneprestembete, Ministerialbok nr. A 10, 1871-1886, s. 188
 

 

Endret av Leif B. Mathiesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Leif for nytt innlegg!

 

Som du sjølv har oppdaga, so er det ikkje noko samband mellom Helga Hansdotter Døsen og denne Hans Knutson, som eg leiter etter, men som eg alt har sagt, ville eg ikkje verta overraska om Hans Knutson òg utvandra til Amerika...

 

Kan han likevel ha vorte gift i Christiania (eller omegn) før han eventuelt utvandra?  Eller hadde han born etter seg?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips som kan bidra til oppklaring av denne gåta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Innlegg #4:

 

Eg ønskjer i dag å henta fram att dette emnet som har lege urøyrt i over 5 år.  Kanskje er det komme til nye kjelder som kan bidra til å komma på sporet etter Hans Knutson?

 

Vart han buande i Christiania eller utvandra han kan henda til Amerika der heile slekti hans budde?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.