Gå til innhold
Arkivverket

Dødsfall på Kongsvinger i 1809 - soldat i krigen?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette spørsmålet vart lagt inn i eit anna eldre tema i går (https://forum.arkivverket.no/topic/179314-hermund-hermundsen-kingserdahl/), men det er ikkje sikkert at det vert lest, so eg legg det inn på ny under eigi overskrift:

 

Den no avlidne bygdebokskrivaren Alfred Espe i Lærdal sende meg for mange år sidan ei liste over soldatar frå Hafslo som tenestegjorde i Lærdalskompaniet i krigshandlingane mot svenskane 1807-1814.  Mellom namni på lista hans var:

 

Hermund Hermundson Kinserdal, døypt i Hafslo 25.7.1779.  Han skal ifølgje Espe vera avliden på Kongsvinger sjukehus i 1809, men eg er ikkje i stand til å finna dette namnet i kyrkjeboki for Vinger.  Er eg blind, eller...?

 

Eg takkar so mykje for alle gode tips når det gjeld dette dødsfallet!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg ser litt nærare på lista til Alfred Espe, vert eg merksam på fleire andre soldatar som òg skal vera avlidne på Kongsvinger lasarett, men som heller ikkje er å sjå i kyrkjeboki, som til dømes:

 

* Christen Nitter Knutson Lomheim, døypt i Hafslo 11.9.1785, skal vera avliden i 1808.

 

* Knut Sørenson Lahd, døypt i Hafslo 25.12.1783, skal vera avliden i mars 1809.

 

* Ambjørn Johannesson Bathen eller Gaarden, døypt i Hsfdlo 10.2.1784, skal vera avliden i juni 1809.

 

* Erik Johannesson Bathen eller Gaarden, døypt i Hafslo 18.3.1787, skal vera avliden i januar 1810.

 

Kvifor er ikkje nokon av desse å sjå i kyrkjebøkene for Vinger?  Eg ser mange andre soldatar som døydde på Kongsvinger på denne tidi, men altso ingen av desse frå Sogn!  Hadde dei eigne protokollar?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Leif for nytt innlegg!

 

Artikkelen du syner til har vore prenta som eige særtrykk, og dette har eg sett; eg meiner sogar eg skal ha ein kopi ein eller annan stad, namni som eg har referert ovanfor, finst ikkje nemnde der!  Eg tykkjer det heile er merkeleg!  Ein eller annan stad må dei jo ha vorte gravlagde!?

 

Eg takkar igjen for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en titt i dødslistene 1808-09 etter Brigaden Holst, men fant ikke "dine" der. Mulig de var i en annen brigade, ser ut til at Holst var mest i Fredrikstad-Haldens område. 

Fant en som antagelig var fra Hafslo eller Haslo som det står. De fleste døde fra vestlandet står det ikke bosted for, bare kompaninavn.

 

Navn/Corps/Føde eller oppholdssted/alder/dødsdato/Dødssted

Sjur Dvergedal/Sogndals comp/Hasloe pr/28/1jan 1809/Fr.stad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.