Gå til innhold
Arkivverket

Gunnhild Johnsdotter Lindelien - fødd i Sør-Aurdal 1845 - opphav til foreldri hennar? - utvandringsåret hennar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg plundrar med å finna fullstendege opplysningar om denne jenta frå Sør-Aurdal og lurer på om nokon med lokal kunnskap, eventuelt med tilgjenge til ei bygdebok, kan hjelpa meg på veg?

 

Gunnhild Johnsdotter Lindelien finn eg fødd i Sør-Aurdal 20.2.1845.  Ho er dotter av husmann John Amundson i Prestegardseiget og kona Berit Knutsdotter: https://media.digitalarkivet.no/view/8989/68

 

Foreldri hennar finn eg vigde i Sør-Aurdal 8.4.1821, og då syner det seg at John er frå Garthuseiget, medan Berit er frå Lindelien: https://media.digitalarkivet.no/view/9379/124

 

FT1900 frå Rochester, MN syner at Gunnhild utvandra i 1855, medan FT1910 seier ho utvandra i 1852.

 

I Amerika nytta Gunnhild jentenamnet Gunnhild AAMODT.

 

Ut ifrå desse opplysningane sit eg med følgjande spørsmål:

 

** Det ser ut til at Lindelien er ein husmannsplass under Sør-Aurdal prestegard, men er det mogeleg å finna ut kva plassen under Garthus heitte, som John Amundson kom ifrå?

 

** Finst det nokon «logisk» forklaring på at Gunnild i Amerika nytta ættenamnet AAMODT?

 

** Er det mogeleg å finna det nøyaktige utvandringsåret til Gunnhild Johnsdotter?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northup-Dye

 

Entries: 45668    Updated: 2015-04-01 15:45:05 UTC (Wed)    Contact:

Northup-Dye

Entries: 45668    Updated: 2015-04-01 15:45:05 UTC (Wed)    Contact: Kari Northup     Home Page: Kari's Genealogy Site Home Page: Kari's Genealogy Site

 

 

ID: I24724

Med forbehold om at opplysningene er riktige.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for interessant innlegg!

 

Ut ifrå dei opplysningane som vert presenterte, tolka eg utvandringsåret til å vera 1855, og dette synte seg å stemma: https://media.digitalarkivet.no/view/8990/199

 

Då er det problemet løyst, men kva med plassnamnet under Garthus?  Kan det tenkjast det er der Aamodt-namnet kjem ifrå?

 

Eg takkar på ny for hjelpi med denne huslyden!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

John Amundsen Lindelien

1795–1872

BIRTH 23 DEC 1795  Garthus, Hedal, Sør-Aurdal, Oppland, Norway

DEATH 13 MAR 1872  Mower, Minnesota, USA

 

Source (Kilde😞Norway, Church Records, 1812-1938

Name (Navn😞 John Amundsen
Marriage Age (Ekteskapsalder😞 26
Record Type:  ekteskap (Marriage)
Birth Date (Bursdag😞 1794
Marriage Date (Ekteskapsdato😞 8 Apr 1820
Marriage Place (Ekteskapssted😞  Sør-Aurdal, Oppland, Norge (Norway)
Marriage Municipality:  Sør-Aurdal
Residence Place (Bolig😞 Gardhussen
Spouse (Ektefelle): Berith Knudsd: Lindelien

 

John Amundsen Lindelien-Marriage.jpg

Endret av Zinnware
Adding source of information (Legger til informasjonskilde)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.