Gå til innhold
Arkivverket

Johannes Larsson Øye i Lærdal (1754) og Ragnhild Anfindsdotter Vetti (1753) - budde i Lærdal, men forsvinn kring 1813 - kvar vart det av dei?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Denne utfordringi har føre vore presentert som ein del av følgjande emne frå 2011: https://forum.arkivverket.no/topic/173064-anfind-anfindson-vetti-i-aardal-1715-1773-huslyden-hans/?hl=%2Bragnhild+%2Banfindsdotter

 

~~~~~

 

Johannes Larsson, fødd på Lærdalsøyri i Lærdal 2.6.1754, gifte seg (andre gongen) i Lærdal 20.10.1793 med:

 

Ragnhild Anfindsdotter, fødd på garden Vetti i Årdal 10.12.1753.  Dei fekk ikkje born i lag.

 

I 1801 budde dette parfolket som husmannsfolk med jord på Gjerde under Øye i Lærdal, men dei ser ut til på vera flytte derifrå kring 1813, utan at me kan finna spor etter dei...

 

~~~~~

 

I innlegg #13 i det gamle innlegget skriv Terje Hagen følgjande:

 

~~~~~

 

Så langt finne eg ikkje nokon dødsfall på ho Ragnhild etter 1813 då desse folki forvinner for lærdølen BB.

men, eg finner ein Inderst Johannes Larssen som døyr i Prestøygarden/Prestødegarden 22. oktober 1832 76 år gamal.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverk...y&idx_side=-174
Permanent bildelenke: http://www.arkivverk...70514630141.jpg

Det eg forbinder med desse gardnamni er dei to nederste gardane på Ljøsne, Ødegård og Rikheim.
Når eg sler opp i BB for desse gardane så er ikkje Johannes nemnd der.

 

~~~~~

 

Slik er stoda framleis i dag.  Kvar i all verdi er det vorte av dette parfolket?  Om det er den rette Johannes Larsson som døydde som innerst på Prestøygarden i 1832, er ikke mogeleg å seia noko sikkert om!

 

Dette er ei stor utfordring å finna svar på, men eg våger å tru at nettopp ein eller annan i Brukarforum på Digitalarkivet kan greia finna løysingi!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Etter lang tid har eg i dag gjort ein ny freistnad på å finna svar på denne utfordringi som framleis står uløyst.

 

Ein Johannes Larsson under Øye døydde i Lærdal 22.11.1816, 68 år gamal.  Alderen stemmer ikkje heilt, men namn og bustad er rett, og ingen andre personar i FTLærdal 1801 høver...

 

Men Ragnhild Anfindsdotter har eg førebels ikkje finne; mellom 1805 og 1841 synest ho ikkje vera..., men diverre veit eg at nokre dødsfall i Lærdal aldri vart innskrivne i kyrkjeboki...

 

Kan ho vera avlidi mellom 1801 og 1804 eller etter 1841?

 

Redigert: Eg har no òg sjekka 1801-1804 - utan resultat.  Kan ho vera avlidi på sjukehus i Bergen??

 

Eg takkar for alle gode tips når det gjeld dødsfallet hennar Ragnhild...

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.