Gå til innhold
Arkivverket

Dora Hanson - fødd i «Christiania» 1859 - dotter av Hans og B. Marie - utvandra 1880?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg ønskjer i kveld å henta fram att tema #82366 frå det gamle brukarforum (https://forum.arkivverket.no/topic/167702-82366-dora-hanson-foedd-i-chistiania-1859-dottar-av-hans-og-b-marie-utv-1880/?hl=%2Bdora+%2Bhanson+%2Bchristiania).

 

Denne utfordringi er akkurat den same i dag som i 2010.  Ingen nye opplysningar er komne til, men ekspertisen i Brukarforum på å løysa slike gåter er atskillige hakk betre enn den gongen, so kan henda???

 

Problemstillingi følgjer:

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Dora Hanson stod brur i Eau Claire, WI 25.1.1887.  Den norske kyrkjeboki seier ho var dotter av:

 

Hans Andersson og kona Bertha Marie

 

men ingen fødestad er oppgjeven!  Dødsattesten oppgjev namni på foreldri til Hans Hanson og Mary fødd Hanson.  Nekrologen hennar seier ho var fødd i Christiania (noko som vel kan vera store deler av Austlandet?) 16.6.1859, medan dødsattesten hennar seier fødselsdatoen var 16.7.1859.  Reknar ein derimot alderen attende ved dødsfallet (years - months - days), får me fødselsdato 18.8.1859.  Utvandringsåret hennar er oppgjeve til 1880!

 

Er det mogeleg utifrå desse opplysningane å finna det norske opphavet til denne jenta?

 

Dora gifte seg med enkjemannen Knute N. Knudson, fødd i Dane Co., WI 10.1.1855.  Han hadde før vore gift med Ingeborg Marie ''Mary'' Urness (1859-1885) med bakgrunn frå Hafslo i Sogn.  Knute arbeidde som butikkbetjent i Eau Claire, WI fram til 1901 og deretter i Mondovi, WI til han døydde i 1905.  Som enkje flytte Dora først til austkysten for ei tid, før ho tok til med kafeteria og konditori i Mondovi, WI, og der døydde ho 17.7.1913.  Ho fekk fire born!

 

Eg har aldri sett namnet hennar skrive anna enn Dora; det gjeld 1900, 1905 og 1910, men i 1905 (Lenke N&ln=Knudtson&st=r&ssrc=&pid=839561) har ho ein mellombokstav ''K'' (vanskeleg å lesa - kanskje det står ''H'' - dei som har indeksert teljingi, har alt ''bomma'' på Dora og kalla ho Cora i staden!)

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sett det som står i lenken ang Census 1905.

 

----

 

Her står hun med immigrasjonsår 1884.

 

Dora Knudson
United States Census, 1900
Name Dora Knudson Event Type Census Event Year 1900 Event Place Eau Claire city Ward 6, Eau Claire, Wisconsin, United States Gender Female Age 41 Marital Status Married Race White Race (Original) W Relationship to Head of Household Wife Relationship to Head of Household (Original) Wife Number of Living Children 4 Years Married 14 Birth Date Jun 1859 Birthplace Norway Marriage Year (Estimated) 1886 Immigration Year 1884 Father's Birthplace Norway Mother's Birthplace Norway Mother of how many children 4
HOUSEHOLD ROLE GENDER AGE BIRTHPLACE

 

Kanute Knudson

Head M 44 Wisconsin

 

Dora Knudson

Wife F 41 Norway

 

Clara Knudson

Daughter F 26 North Dakota

 

Bertram Knudson

Son M 13 Wisconsin

 

Kenneth Knudson

Son M 7 Wisconsin

 

Clarence Knudson

Son M 6 Wisconsin

 

Vivian Knudson

Daughter F 3 Wisconsin

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:MMKN-TTD

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for nytt innlegg frå i aftes.

 

Eg greier ikkje laga andre lenker frå ancestry.com, men her er huslyden i 1905, då busett i Mondovi, Buffalo Co., WI:

 

KNUDTSON, Knut N  50  WI  Nor  Nor  merchant

KNUDTSON, Cora (Dora?) K  46  Nor  Nor  Nor

KNUDTSON, Nellie  24  WI  WI  Nor  clerk

KNUDTSON, Burt K  17  WI  WI  Nor

KNUDTSON, Clara  20  ND  WI  Nor  clerk

KNUDTSON, Kenneth  12  WI  WI  Nor

KNUDTSON, Clarence  11  WI  WI  Nor

KNUDTSON, Viviam  8  WI  WI  Nor

 

Knut levde framleis, men døydde kort tid etter.  Eg har ikkje enno greid å finna dødsfallet hans...

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg ogso lokalisert gravene til Knut og Dora og yngste barnet deira i Oak Park cemetery, Mondovi, WI:

 

K. N. KNUDSON  1855-1905

Cora KNUDSON  1859-1913

Vivian KNUDSON  1897-1917

 

Pussig at namnet hennar på gravstøtta òg er Cora!  http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=Knudson&GSiman=1&GScid=1584828&GRid=93299495&

 

Kanskje Cora er det «rette» namnet, heller enn Dora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tek me utgangspunkt i at foreldri hennar var Hans Andersson og Bertha Marie, syner det seg å vera berre ganske få alternativ hjå FamilySearch:

 

Vigde:

 

* Hans Andersson og Bertha Marie Olsdotter vigde i Berg, Austfold 28.12.1853

 

* Hans Andersson og Bertha Marie Alexandersdotter vigde i Rakkestad 9.6.1854

 

* Hans Christen Andersson og Bertha Marie Larsdotter vigde i Hedrum 9.1.1846

 

Fødsler:

 

* Hans Andersson og Bertha Marie Andersdotter - dotter Laura fødd i Glemmen 26.12.1856 - har ingen yngre søsken 1865: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01037981002209

 

* Hans Andersson og Bertha Marie Jørgensdotter - dotter Martine fødd i Andebu 9.5.1855 - har ingen yngre søsken 1865: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038123001847

 

* Hans Andersson og Bertha Marie Madsdotter - son Anders Martin fødd i Idd 15.8.1863 - har fleire søsken i 1865, men vel ingen som høver: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01037988002140

 

Altso ingen klare «kandidatar» so langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg ogso lokalisert gravene til Knut og Dora og yngste barnet deira i Oak Park cemetery, Mondovi, WI:

 

K. N. KNUDSON  1855-1905

Cora KNUDSON  1859-1913

Vivian KNUDSON  1897-1917

 

Pussig at namnet hennar på gravstøtta òg er Cora!  http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=Knudson&GSiman=1&GScid=1584828&GRid=93299495&

 

Kanskje Cora er det «rette» namnet, heller enn Dora?

Eg synest nå det ser ut som Dora når eg zoomer inn på bildet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ellevilt skudd i blinde:

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038012001285

 

Name: Ragna Georgine Hansen
Birth Date: 18 Oct 1859:
Christening Date: 05 Feb 1860
Christening Place: DOMKIRKEN, OSLO, AKERSHUS, NORWAY
Christening Age:
Death Date:
Father's Name: Hans Peter Andreassen
Mother's Name: Birthe Marie Knudsdr:
 
Men jeg finner foreløpig ingen passende Ragna blant emigranter fra Kristiania på 1880-tallet....! 
 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et ellevilt skudd i blinde:

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038012001285

 

Name: Ragna Georgine Hansen
Birth Date: 18 Oct 1859:
Christening Date: 05 Feb 1860
Christening Place: DOMKIRKEN, OSLO, AKERSHUS, NORWAY
Christening Age:
Death Date:
Father's Name: Hans Peter Andreassen
Mother's Name: Birthe Marie Knudsdr:
 
Men jeg finner foreløpig ingen passende Ragna blant emigranter fra Kristiania på 1880-tallet....! 

 

 

Ragna Georgine døpt 5 feb 1860.

Oslo fylke, Oslo Domkirke / Vår Frelsers i Oslo, Ministerialbok nr. 15 (1857-1871), Fødte og døpte 1860, Side 144
Permanent bilde-ID: kb20060216010151
 
----

 

Karl Axel Hans Pettersen

Norway Baptisms, 1634-1927

birth:
25 March 1863
 
christening:
8 May 1864
OSTRE AKER, OSLO, AKERSHUS, NORWAY
residence:
1863
Oslo, Akershus, Norway
father:
Hans Petter Andreassen
mother:
Birthe Marie Knudsdr

 

Akershus, Oslo fylke, Østre Aker i Østre Aker, Klokkerbok nr. I 2 (1861-1867), Fødte og døpte 1864, Side 30
Permanent bilde-ID: kb20061106030373
 
----

 

Hans Pettersdatter

Norway Baptisms, 1634-1927

birth:
6 April 1865
 
christening:
 
OSTRE AKER, OSLO, AKERSHUS, NORWAY
death:
6 April 1865
 
residence:
1865
Oslo, Akershus, Norway
father:
Hans Petter Andersen
mother:
Berthe Marie Knudsdr
 
Akershus, Oslo fylke, Østre Aker i Østre Aker, Klokkerbok nr. I 2 (1861-1867), Døde og begravede 1865, Side 357
Permanent bilde-ID: kb20061106030648
 
 
Fant dem ikke i 1865,men kan ha oversett dem.

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som jeg la inn tidligere.

 

Her er immigrasjonsåret 1884.

 

Dora Knudson
United States Census, 1900
Name Dora Knudson Event Type Census Event Year 1900 Event Place Eau Claire city Ward 6, Eau Claire, Wisconsin, United States Gender Female Age 41 Marital Status Married Race White Race (Original) W Relationship to Head of Household Wife Relationship to Head of Household (Original) Wife Number of Living Children 4 Years Married 14 Birth Date Jun 1859 Birthplace Norway Marriage Year (Estimated) 1886 Immigration Year 1884 Father's Birthplace Norway Mother's Birthplace Norway Mother of how many children 4
HOUSEHOLD ROLE GENDER AGE BIRTHPLACE

 

Kanute Knudson

Head M 44 Wisconsin

 

Dora Knudson

Wife F 41 Norway

 

Clara Knudson

Daughter F 26 North Dakota

 

Bertram Knudson

Son M 13 Wisconsin

 

Kenneth Knudson

Son M 7 Wisconsin

 

Clarence Knudson

Son M 6 Wisconsin

 

Vivian Knudson

Daughter F 3 Wisconsin

 

https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DRQ9-8HH?i=8&wc=9BQL-ZJV%3A1030921601%2C1034083601%2C1034104801%3Fcc%3D1325221&cc=1325221

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:MMKN-TTD

 

View the original document.

 

---

 

 

Og her er immigrasjonsåret 1880.

 

Dora Knudson
United States Census, 1910
Name Dora Knudson Event Type Census Event Date 1910 Event Place Mondovi Ward 2, Buffalo, Wisconsin, United States Gender Female Age 49 Marital Status Widowed Race White Race (Original) White Relationship to Head of Household Head Relationship to Head of Household (Original) Head Birth Year (Estimated) 1861 Birthplace Norway Immigration Year 1880 Father's Birthplace Norway Mother's Birthplace Norway Sheet Letter B Sheet Number 5
HOUSEHOLD ROLE GENDER AGE BIRTHPLACE

 

Dora Knudson

Head F 49 Norway

 

Kenneth N Knudson

Son M 15 Wisconsin

 

Clarence H Knudson

Son M 14 Wisconsin

 

Vivian G Knudson

Daughter F 12 Wisconsin

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:MP2Z-67V

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at datteren Clara Knutson er født i september 1874 i North Dakota og det stemmer med at Knut var enkemann da han giftet seg med Dora: 

 

Name: Clara Knudson
Titles and Terms:
Event Type: Census
Event Year: 1900
Event Place: Eau Claire city Ward 6, Eau Claire, Wisconsin, United States
District: 28
Gender: Female
Age: 26
Marital Status: Single
Race: White
Race (Original): W
Relationship to Head of Household: Daughter
Relationship to Head of Household (Original): Daughter
Number of Living Children:
Years Married:
Birth Date: Sep 1874
Birthplace: North Dakota
Marriage Year (Estimated):
Immigration Year:
Father's Birthplace: Wisc
Mother's Birthplace: Norway
Mother of how many children:
Sheet Number and Letter: 5A
Household ID: 99
Line Number: 2
Affiliate Name: The U.S. National Archives and Records Administration (NARA)
Affiliate Publication Number: T623
GS Film Number: 1241787
Digital Folder Number: 004120627
Image Number: 00886
 
 
 
 
 
 
 
Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Åsbjørg, Grethe, Ann-Mary og Anne for nye interessante innlegg!  Det var ein spennande «kandidat» som dukka opp i Christiania, men eg tvilte nok alt frå starten; eg fekk ikkje fødselsdatoen til å stemma heilt...

 

Eg har elles i kveld motteke ein obituary for K. N. Knudson.  Denne er dagsett 27.10.1905 og fortel oss at Knut døydde i Mondovi, WI siste onsdag kveld, d.v.s. 25.10.1905.  Det er ein lang obituary som fortel om dei to ekteskapi hans og borni hans, men ikkje noko nytt kjem fram.  Andre kona er nemnd som DORA HANSON!

 

So dødsfallet hans er «på plass», men kven Dora Hanson kan ha vore, er framleis uvisst!

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes norske opphav synest være som nåla i høystakken ...... men man kunne vel lete i for eksempel i 1865-tellingen og kanskje komme opp med noen kandidater. Her en en, antagelig bom, men kan kanskje få andre til å finne en bedre kandidat. Finnes det kirkebok for østre Aker finnes kanskje denne familien der.

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038012001283

 

015 07 Hans Andersen 35 Oppegaard Husf. g Tomtearbejder

016 07 Berthe Knutsdatter 34 Drammen hans Kone g

017 07 Ragna Hansdatter 7 Xania deres Datter ug

Endret av Kurt Østbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes norske opphav synest være som nåla i høystakken ...... men man kunne vel lete i for eksempel i 1865-tellingen og kanskje komme opp med noen kandidater. Her en en, antagelig bom, men kan kanskje få andre til å finne en bedre kandidat. Finnes det kirkebok for østre Aker finnes kanskje denne familien der.

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038012001283

 

015 07 Hans Andersen 35 Oppegaard Husf. g Tomtearbejder

016 07 Berthe Knutsdatter 34 Drammen hans Kone g

017 07 Ragna Hansdatter 7 Xania deres Datter ug

 

Lurer på om dette er samme damen som vi har sjekket/sjekket ut i innlegg #7, 8 og 9. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan finne ut hvem som er foreldrene til denne Thora Hansdatter

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038108003423

005        02           Ingebret Olsen 58           Drammen           hf            g             Skomager          

006        02           Oline Olsen         53           Røken   Hans Kone          g                            

007        02           Otto Olsen          17           Svelvig Deres Søn            ug                         

008        02           Thora Hansdatter            6             Svelvig Deres Pleiedatter            ug

Endret av Åsbjørg Susort
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje denne

http://digitalarkivet.arkivverket.no/kb/vi/person/pv00000000582536

1             brudgom             Skomager           Hans Olsen         1859      Krogstadeie       Mjøndalen

2             brur                       Thora Cacilie Hansen     1860      Svelvig

3             brudgommens far           Arbeider              Ole Johannesen                                             

4             brur far                Sømand               Hans Pedersen                                

5             trulovar                Smed    Karl Olsen                                           Nedberg

6             trulovar                               Andreas Holst                                   (Ø. Eker)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan/bør denne fra FT 1865 sjekkes ut ?

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038012007191

 

001 01 Anders Nielsen Wivat 32 Sverige g Rørlægger

002 01 Brita Marie Olsdatter 29 Sverige Kone g

003 01 Hanna Andersdatter* 7 Xania deres Barn ug

004 01 Anne Matilde Andersdatter* 5 deres Barn ug

005 01 Valborg Andersdatter* 2 Aker deres Barn ug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Eg vil i kveld gjerne få henta fram att denne saki frå i fjor, som diverre har lege altfor lenge utan merksemd frå mi side, samstundes som eg vil retta ein forseinka, men like hjarteleg takk til Kurt, Grethe og Åsbjørg for dei siste innleggi!

 

Eg har diverre ikkje noko nytt å føya til om opphavet til «Dora Hanson».  Det er vel i grunnen ikkje nokon av forslagi ovanfor som «jump out at me«, so Dora er og vert ei «kjempeutfordring»...  Eg trur my lyt halda fast på (jmf. innlegg #1) at foreldri hennar heitte

 

Hans Andersson og Bertha Marie

 

men skal det verkeleg vera slik at denne fødsli for all tid skal vera «nåli i høystakken»?  Kanskje kom Dora frå ein stad der kyrkjebøkene manglar?  Kan ho til dømes ha vore frå EIDSVOLL?  Eller frå ein stad der FamilySearch enno ikkje har registrert dei fødde??

 

Det hadde vore kjempeflott om nokon greier å finna opphavet til Dora, og eg takkar på nytt for alle gode tips i denne saki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Eg tillet meg i kveld å henta fram att dette utfordrande emnet som har lege urøyrt sidan oktober i fjor.  Bygdebokprosjektet for Luster kommune er i avslutningsfasen, og denne utfordringi er ei av ei handfull emne, som eg oppfattar som særleg viktig for heile bygdebokprosjektet å finna ei løysing på, og som det samstundes burde vera mogeleg å gjera noko med.  Eg har ei kjensle av at eg har leitt «overalt» etter opphavet til Dora Hanson, men utan hell.  Ein eller annan stad MÅ ho jo vera fødd...!?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips og lever i voni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Stine for fleire interessante innlegg som fyller opp med mange detaljar om borni i denne huslyden.  Eg har lese gjennom dei, men diverre kan eg ikkje sjå at fortel oss noko meir om Dora og opphavet hennar...

 

Men ein stad lyt ein jo ta til.  Kanskje er me heldige og finn ein obituary som nemner Dora som overlevande søster av ein eller annan...?  Det ville jo vera «normalt» at ho hadde slekt i dette området...?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå freistnadar på å løysa denne kjempeutfordringi!  Eg lever vidare i voni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Name: Nella Theodora Knudson
Gender: Female
Event Type: Marriage
Birth Place: Wisconsin, USA
Marriage Date: 1 Jan 1919
Marriage Place: St Paul, Minnesota, USA
Father: Karl W Knudson
Mother: Mary E
Spouse: Carl William Stallbolm
Church Name: Christ Lutheran Church
Church Location: St Paul, Minnesota

 

Hun bodde hos farens søster Christina Monington

 

https://www.findagrave.com/memorial/64112516/nellie-t.-stallbohm

 

Name Nella Knudson
Event Type Census
Event Date 1910
Event Place Eau Claire Ward 4, Eau Claire, Wisconsin, United States
Gender Female
Age 28
Marital Status Single
Race White
Race (Original) White
Relationship to Head of Household Niece
Relationship to Head of Household (Original) Niece
Birth Year (Estimated) 1882
Birthplace Wisconsin
Father's Birthplace Wisconsin
Mother's Birthplace Wisconsin

 

 

 

 

Nella1.JPG

Nella.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.