Gå til innhold
Arkivverket

SF, Selje: Lars Josefson og Guri Olsdtr. Røesetter og deira barn


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Lars Josefson Røsetter og Guri Olsdtr. gifte seg 1734 i Selje.

 

Dei borna eg har funne døypte er:

- Ragnhild  f. 1735 dpt.04.02. død 6 timar gl:  grf. 12.2.1736 i Selje

- Ole  f. 1736  dpt. 11.2   Han har eg ikkje funne meir om

- Ragnhild f. 1739  dpt. 31.07 - konf. i Selje 06.11.1757

 

Lars Josefson finn eg død i Selje 72 år gamal i 1770

http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070515640075.jpg

Guri Olsdtr. har det ikkje lukkast meg å finne

 

Så er det dattera Ragnhild.

Eg har ikkje funne henne stadfest gift i Selje, men har ein sterk mistanke til at ho kan være gift med Lars Larsson Rundereim. og dette paret finn eg trulova i Selje 22.05.1762 

http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070515640008.jpg

og vigde 6. Søndag e. Trinit  (18. Juli)

SAB, Selje sokneprestembete*, Ministerialbok nr. A 5, 1760-1782, s. 24
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070515640009

 

Dette undervygger eg med at eg har funne eit par barn av Ole Hansen og Christi Larsd. Røesetter  som har Ragnhild og Lars som fadderar: Lars, døypt 04.08.1771 med Ragnilde Larsd. Runderem som fadder  og Brithe, dpt.12.10.1772 med Lars Larsen Runderem som fadder.

Christi Larsdtr. Røesetter reiknar eg med er dattera til Lars Josefson frå hans fyrste ekteskap, altså halvsyster til Ragnhild Larsdtr..

Denne Ragnhild Larsdtr. Runderem finn eg ved FT-1801 på Rundereim som fattigunderstøtta enke etter 1. ekteskap 65 år gamal så alderen høver nokonlunde. 

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=f18011441&gardpostnr=21&personpostnr=352#nedre

 

Så er spørsmåla mine:

- Er det nokon som kan bekrefte at denne Ragnhild er datter til Lars og Guri?

- Er Guri Olsdtr. registrert død? ( I tilfelle har eg oversett hennei listene)

- Veit nokon meir om sonen Ole Larsson

- Har eg funne alle borna til Lars Josefson og Guri Olsdtr. ?

 

PS! Det er IKKJE skifte etter Lars Josefson eller Guri Olsdtr. å finne i skifteprotokollane.
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket registeret  i slektsprogramme mitt både på stedsnavn og personer, og har dessverre ingenting om denne familien Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har forsåvidt ikkje svar på nokon av spørsmåla dine. Eg har funne dei same borna etter Lars og Guri som du har. Når du derimot går utfrå at Christi Larsdtr. var Lars Josephsen si dotter frå første ekteskap, så er dette feil. Skiftet etter Ragnilde Olsdtr. Røyset i 1734 nemner tre born, men inga Christi er nemnt. Ole Hansen er vel ein brorson av Ragnilde Olsdtr., slik at eit visst hopehav var det nok.

 

Christi Larsdtr. var ifølge mine opplysningar derimot syster til Lars Larsen (Rundereim), og desse to var frå Tømmerstøl i Kjølsdalen (Foreldre Lars Monsen Torheim og Kari Larsdtr. Tømmerstøl). Trulovinga mellom Christi og Ole er her:

SAB, Davik Sokneprestembete, Ministerialbok nr. A 2, 1742-1816, s. 236
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070418640106
Lars Larsen Rundereim og Anders Larsen Røyset var trulovarar. Denne Anders Larsen var ein halvbror til Ragnilde Larsdtr. frå Røyset, og er nemnt i skiftet etter Lars Larssen Rundereim i 1787.

 

Elles kan vel namnet (Guri) på nest eldste dottera til Lars Larsen og Ragnilde Larsdtr. tyde på at du kan ha rett i teorien din vedr. Ragnilde sitt opphav.

Endret av Inge Nygård
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til deg Inge for at du "avliver" min teori om Christi Larsdtr.- som forsåvidt ikkje har noko betydning for mi gransking som sådan sidan det er Guri Olsdtr. si grein eg granskar, men greit at ein får slå fast evt. mistydingar for andre som evt. har bruk for opplysningane.  :)

Skiftet etter Lars Larsson Rundereim er nok ein god peikepinn på forholdet sjølv om ein ikkje får spikra heilt fast og bombesikkert at Ragnhild Larsdtr. er den eg ser etter. Dumt at presten i Selje bare har brukt fornamn og patronym på dei som trulova og gifte seg på denne tida.

Vi er likevel så nær at eg legg dei inn i registeret mitt som par med notat om at det KAN være ein smule usikkert.

 

Mange takk til deg Rune og som tok deg tid å sjekka i ditt register.  :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.