Gå til innhold
Arkivverket

Militær sesjonsliste - eventuelt sjømannsliste - Bergen - Anfind Larsen


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Anfind Larsen var fødd i Bergen (Domkyrkja) 20.2.1807 som son av matros Peder Andreas Larsen og Guri(ne) Jørgensdotter

 

https://media.digitalarkivet.no/view/8636/203

 

Anfind Larsen vart konfirmert i Bergen (Nykyrkja) 22.4.1827

 

https://media.digitalarkivet.no/view/8726/327

 

Anfind Larsen forsvinn etter 1827!

 

Sidan dei militære sesjonslistene byggjer på konfirmantlistene, finst det nokon liste som inneheld namnet til Anfind Larsen?

 

Finst det eventuelt sjømannslister som inneheld namnet hans og opplysningar om lagnaden hans?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Eg tillet meg å henta fram att dette emnet frå mai, som kan henda har vorte oversett?

 

Eg takkar nok ein gong so mykje for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen lå under sjømilitær jurisdiksjon til 1860. Det var ungdomsruller, hovedruller og ekstraruller.  Guttene ble normalt hentet inn i ungdomsrullene før de var året, og de følges til de ikke lenger har interesse for de militære myndighetene. De ble plassert io den roden de hørte hjemme ved fødsel, og vil normalt bli stående under den roden uavhengig av hvor de flyttet.

 

Vi har Undersøkelseskommisjonen 1803-05 som nøkkel, men for personer født etter 1805 må det leites og blades.

 

Vi har navneregistre til hovedrullen 1840-1860, og til rullene som er ført etter 1860.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for avklarande svar.

 

Anfind kan soleis berre finnast att ved blaing og leiting, men kanskje kan desse rullane ein gong verta skanna og utlagde på Digitalarkivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.