Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebok for Moss landsokn


Paal Sørensen
 Del

Recommended Posts

Hei

 

Jeg ser at kirkebøkene i det nye visningsformatet for Moss landsokn starter med 1779-1814. Men jeg har tidligere vært inne og tatt ut referanser fra Kirkebok for Moss landsokn 1753-1779. Kommer den tilbake? Og  i tilfellet er det lenge ti

 

Med vennlig hilsen

Paal Sørensen

Endret av Paal Sørensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to eldste bøkene (som tilhørte Rygge prestegjeld) kommer fram om du fyller ut Arkiv-feltet (med Moss prestekontor) istedenfor Prestegjeld-feltet.

https://media.digitalarkivet.no/kb/browse?counties%5B%5D=01&archives%5B%5D=no-a1450-02000000000874&start_year=&end_year=&text=

 

Bare å velge Fylke + Moss landsokn og Moss bysogn i Soknefeltet viser også alle bøkene.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at kirkebøkene i det nye visningsformatet for Moss landsokn starter med 1779-1814. Men jeg har tidligere vært inne og tatt ut referanser fra Kirkebok for Moss landsokn 1753-1779. Kommer den tilbake? Og  i tilfellet er det lenge ti

 

Alle kirkebøkene som fantes i den gamle visninga er lagt ut, også den du etterspør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Takk, jeg ser det nå. Ellers synes jeg at den nye visningen er glittrende og sideskiftet tar under ett sekund her hos meg  :D

 

Paal

Endret av Paal Sørensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.