Gå til innhold
Arkivverket

Anna Reinhartsdotter Luggenes, fødd 1904 - budde i Oslo og sidan i Drammen - opplysningar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

På ‎30‎.‎11‎.‎2017 den 12.06, Lars E. Øyane skrev:

Anna Reinhartsdotter Luggenes, dotter av Anna og smelteverksarbeidar Reinhart Olaf Olson Hauge i Odda, opphavleg gardbrukarson frå Hauge i Gaular (1876-1942), var f. i Årdal 13.9.1904.

Anna Hauge flytte i ung alder til Hurum der ho 20.2.1926 gifte seg med Karl Edvard Johanson Duestad frå Filtvedt i Hurum.  Han var son av snikkar Johan Theodor Christenson Duestad på Filtvedt, opphavleg frå Duestad under Thorstvedt, og første kona Severina Eriksdotter frå Tofteplass og f. på Bjørnås i Hurum 13.8.1896.  Karl var gardsarbeidar, og parfolket budde på Filtvedt i Hurum der Anna d. 2.8.1930.  Karl

 

¤¤¤¤¤ (seinare lagnad?)

 

Karl og Anna fekk to søner i lag:

 

 

Hei igjen Lars!

Artig at dere fant ut av disse folkene på Hurum....og at sønnen Arne havnet nedover her jeg bor i Vestfold. Sønnen hans igjen Bjørn er en kjent travtrener i området her:)

 

...jeg har noen justerings-forslag vedr overstående...vet ikke hvor nøyaktig du ønsker det, så bruk det som du vil;

 

-Vedr bruken av Filtvet her så er det mer nøyaktig å si at Karl Edvard var fra Tofte (altså litt lengre sør). Foreldrene bodde på plassen Bjørnås som lå under Vestre Rød, rett nord for Tofte.

-Vedr Duestad, så var dette et selvstendig bruk. Jeg ser noen kilder setter det "under" Torstvet (gnr 20), men det er ikke riktig. Duestad ligger rett sør for Torsvet, men har aldri vært under. Om det skal sies å ha ligget under noe, så er det gnr 35 Tronstad (Duestad har jo også pr i dag gnr/bnr 35/83) som tidligere var adelsgården for Huitfeldtene og eide Duestad en tid.

-Tofteplassen, som Severine var fra, kan mer nøyaktig kalles Røskestad. Dette var en plass som også lå under Vestre Rød, men mer oppe i skauen vs Bjørnås som lå nesten ute ved sjøen.

-Plassen Bjørnås er ikke så kjent navn i dagens Hurum, så det bør vurd skrevet "Bjørnås under Vestre Rød i Hurum".

 

mvh

Erik Bjune

for Gårds- og slektshistorieprosjektet

Hurum historielag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Erik for nye og interessante innlegg!

 

Det er kjempebra med lokal ekspertise, og eg har retta opp manuskriptet mitt tilsvarande!

 

Eg ventar framleis på fleire detaljar om ætti frå sonesonen, men i mellomtidi, kanskje du Erik kan supplera med nokre faktaopplysningar?

 

** Er det rett å forstå at Karl Duestad heldt fram som gardsarbeidar levetidi ut og at han og andre kona Jenny òg budde på Filtvet?

 

** Kan du fortelja meg KVAR Karl (1968) og Jenny (1992) døydde?

 

** Og kan du stadfesta at Karl ikkje fekk fleire born enn dei to sønene frå første ekteskapet?

 

** Veit du elles kva yrke Sigurd Duestad hadde og kvar han budde?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med kartleggjing av denne huslyden og Godt Nytt År!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.