Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Simonides «Sam» Tgiros - fødd i Hellas 17.3.1900 - til Amerika i 1912? - opphavet hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er i kveld på leiting etter fleire opplysningar om denne emigranten frå Hellas og vonar at einkvan kan hjelpa meg vidare?

 

Simonides «Sam» TGIROS er oppgjeven fødd i Hellas 17.3.1900 og døydde i Elephant Butte, NM 26.8.1983.  Han gifte seg 4.9.1950 med Stella Benora Urness Praska, fødd i Chickasaw Co., IA 14.1.1912 av foreldre frå Årdal i Sogn.

 

Elles har eg ikkje fleire opplysningar enn dei som kjem fram i obituarien hans frå 1983:

 

~~~~~~~

 

Simonides (Sam) Tgiros
Charles City Press Daily Journal, Friday 26 Aug 1983, page 2, col. 1

    Former Charles City resident, Simonides (Sam) Tgiros died in New Mexico August 26.  His body was donated to the University of New Mexico.  He is survived by his wife, Stella, Elephant Butte, New Mexico; a son Neale Praska, El Paso, Texas; two grand children; three great-grandchildren and two sisters in Greece.  He was preceded in death by his parents, a sister and a brother
    Tgiros was born in 1900 in Greece, coming to the United States in 1912, and was in the restaurant business in Charles City for 46 years until 1968 when he retired.  He and his wife moved to Elephant Butte in 1982.

 

~~~~~~~

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om opphavet og utvandringi til Simonides!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for spennande og nyttig innlegg!

 

Då har me eit fullstendig namn på denne grekaren, og det kan vel ikkje vera meir enn ein av dei...?  Kan han kanskje finnast i passasjerlistene på Ellis Island?  (Eg har alltid hatt vanskar med å nytta listene frå Ellis Island...)

 

Eg takkar på ny for hjelpi med denne huslyden!

 

Redigert: Takkar ogso for Ann-Mary sitt andre innlegg, som kom medan eg skreiv mitt!  Frå W1 draftet ser det ut til at Simonides kom frå Thoria i Messenia på Peloponnes!?

 

Spennande med gresk georgrafi!  Det er et land eg aldri har vitja...

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam K Tgiros

Find A Grave Index

birth:
1900
 
death:
1983
 
burial:
 
Charles City, Floyd, Iowa, United States of America
 

----

 

Mulig bror?

 

 

Dimitrious Tgiros
Illinois, Northern District Naturalization Index

Name Dimitrious Tgiros Event Type Naturalization Event Place Charles City, Iowa Event Date 1919 Birth Year 1892 Birthplace Greece

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:XKP3-X2X

View the original document.

 

----

 

James Tgiros
mentioned in the record of James Tgiros and Marie L. Vining

Name James Tgiros Event Type Marriage Event Date 19 Jul 1927 Event Place Black Hawk County, Iowa, United States Gender Male Age 32 Birth Year (Estimated) 1895 Father's Name C. Tgiros Mother's Name E. George Spouse's Name Marie L. Vining Spouse's Gender Female Spouse's Age 19 Spouse's Birth Year (Estimated) 1908 Spouse's Father's Name Edward Vining Spouse's Mother's Name Mary Chapman

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:KC4N-NXZ

 

----

 

James Tgiros

Head

United States Census, 1930

birth:
1892
Greece
residence:
1930
Charles City, Floyd, Iowa, United States
immigration:
1912
 
spouse:
Marie Tgiros
child:
Ystathia Tgiros

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:XMJW-1PF

View the original document. 

 

----

 

Feiltolket ( av Family search ) som TAIROS i 1940.

 

Men det originale skjemaet  viser riktig navn.

 

James Tairos
United States Census, 1940
Name James Tairos Event Type Census Event Date 1940 Event Place Ward 3, Charles City, Charles City Township, Floyd, Iowa, United States Gender Male Age 48 Marital Status Married Race (Original) White Race White Relationship to Head of Household (Original) Head Relationship to Head of Household Head Birthplace Greece Birth Year (Estimated) 1892 Last Place of Residence Same House
HOUSEHOLD ROLE GENDER AGE BIRTHPLACE

 

James Tairos

Head M 48 Greece

 

Marie Tairos

Wife F 32 Minnesota

 

Efathahia Tairos

Daughter F 10 Iowa

 

Constantina Tairos

Daughter F 8 Iowa

 

Dimytria Tairos

Daughter F 7 Iowa

 

Constine Tairos

Son M 4 Iowa

 

Angelina Tairos

Daughter F 2 Iowa

 

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:KMT1-SML

View the original document. 

 

----

 

James Tgiros

United States World War II Draft Registration Cards, 1942

Name James Tgiros Event Type Draft Registration Event Date 27 Apr 1942 Event Place Charles City, Floyd, Iowa, United States Age 50 Complexion Dark Employer Self Birth Date Feb 1892 Birthplace Anthea, Greece Relative's Name Marie Tgiros Affiliate ARC Identifier 598910 Eye Color Brown Hair Color Brown Height 5 7 Weight 160

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:QKCH-PW2Z

View the original document.

 

----

 

James Dimitrios Konstantine Tgiros

Find A Grave Index

birth:
13 February 1892
 
death:
7 June 1953
 
burial:
1953
Charles City, Floyd, Iowa, United States of America

https://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=tgiros&GSfn=james&GSbyrel=all&GSdyrel=all&GSst=14&GScntry=4&GSob=n&GRid=42114783&df=all&

 

----

 

James Dimitrios Konstantine Tgiros

  •  

Birth: Feb. 13, 1892, GreeceDeath: Jun. 7, 1953
Charles City
Floyd County
Iowa, USAtrans.gif
 
Family links: 
 Spouse:
  Marie Ella Vining Meyer (1909 - 1976)*
 
 Children:
  Efstathia Helen Jane Tgiros Plympton (1929 - 1996)*
  Constantina Pota Tgiros Micich (1931 - ____)*
  Demetra Rose Marie Tgiros Schilling (1932 - ____)*
 
*Calculated relationship
 Burial:
Riverside Cemetery 
Charles City
Floyd County
Iowa, USA
Plot: Block 23, Section 44, Row 9, Space 6 
Edit Virtual Cemetery info [?
Created by: Louis
Record added: Sep 18, 2009 
Find A Grave Memorial# 42114783

https://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=tgiros&GSfn=james&GSbyrel=all&GSdyrel=all&GSst=14&GScntry=4&GSob=n&GRid=42114783&df=all&

 

----

 

James Tgiros ble født på dag måned 1892.
James giftet seg med Marie Ella Meyer (født Vining).
Marie ble født på 13 juni 1909.
De hadde 5 barn: Efstathia Helen Jane Plympton (født Tgiros) og 4 andre barn.
James avgikk med døden på dag måned 1953, i en alder av 61.

 

 

 

 

 

 

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved søk på FS,med etternavnet Tgiros,født Greece,er det kun disse folka vi allerede har funnet som dukker opp.

 

La KUN inn fødested og etternavnet,ingenting annet.

 

Ved søk på KUN navnet Tgiros,uten å legge inn flere opplysninger,ble resultatet det samme.

 

Prøvde flere varianter på Ellis Island,men får ikke noe godt treff.

 

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for fleire spennande og interessante innlegg!

 

Eg er samd i at det truleg har vore fleire brør av same huslyden som har utvandra, men det ser ut til å vera vanskeleg å komma nærare ei løysing med omsyn til sjølve utvandringi...

 

Eg vil gissa på at namnet er feiltolka på Ellis Island, og då er det nok ikkje so lett å finna ut av det...

 

Men eg takkar på ny for kjempefine opplysningar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det at han ankom New York 29.8.1913:

Simondis Konstantinos Tgiros

 in the U.S. Naturalization Record Indexes, 1791-1992 (Indexed in World Archives Project)

 
31192_118268-04252.jpg?Client=SearchUI&M
  •  
  •  
Name: Simondis Konstantinos Tgiros Birth Date: 17 Mar 1900 Birth Place: Greece Age at event: 29 Court District: Illinois, Indiana, Wisconsin, Iowa Year of Arrival: 1913 Date of Action: 23 Apr 1929

 

post-3064-0-31148500-1465045632_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein Simonides Tjiros ankom Ellis 27. aug. 1913. Står han er 17 da men... Skal til broren Dinitrios i Waterloo Iowa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari og Åsbjørg for interessante og nyttige innlegg!

 

So har du, Åsbjørg, finne Simonidis på Ellis Island som utvandra i 1913, og eg trur då me kan seia at problemet er løyst!

 

Eg takkar på ny for kjempefine opplysningar og god hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.