Gå til innhold
Arkivverket

Feil med inngangen til kommunale folketellinger for Kristiania


Marius Hellerud
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg kommer ikke inn i de kommunale folketellingene for Kristiania i dag. Beskjeden jeg får er at siden ikke eksisterer - regner med at dette kanskje skyldes en feil ved overgangen til det nye visningsprogrammet? Det dukker også opp noen mystiske tellinger fra 1. januar 1970, som egentlig er tellingen 1899 etc.

 

Vennlig hilsen fra

Marius Hellerud

Endret av Marius Hellerud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke inn i de kommunale folketellingene for Kristiania i dag. Beskjeden jeg får er at siden ikke eksisterer - regner med at dette kanskje skyldes en feil ved overgangen til det nye visningsprogrammet? Det dukker også opp noen mystiske tellinger fra 1. januar 1970, som egentlig er tellingen 1899 etc.

 

Vi ble klar over denne feilen i går og har begynt å undersøke hvor feilen ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken er funnet, og dataene er på vei inn i systemet. Dette kan dessverre ta noen timer, men det er underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så fint. Beklager at jeg meldte fra om en feil som allerede var kjent, men jeg så ingen melding om den  farten :-)

 

Vennlig hilsen fra

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint. Beklager at jeg meldte fra om en feil som allerede var kjent, men jeg så ingen melding om den  farten :-)

 

Det kunne ikke du vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.