Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Problem med panteregisteri i det nye systemet!? - Ny frustrasjon!


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Etter at eg no har sete og blatt, eg veit ikkje kor lenge, må eg få lov til å spørja om hjelp av ein ekspert til å finna rette sida i panteregisteret!

 

Det gjeld Årdal kommune i Sogn, gnr. 13, Vetti.

 

Eg freister å finna ut kva tid husmannsplassen Lauvhaugen vart utskild og kven det var som kjøpte?  Det har truleg skjedd på 1950-talet ein gong...

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg freister å finna ut kva tid husmannsplassen Lauvhaugen vart utskild og kven det var som kjøpte?  Det har truleg skjedd på 1950-talet ein gong...

 

Skjøtet ble tinglyst 28.2.1949.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Else oig Mristian for nye innlegg og særleg til Kristian som fann skøyta.

 

Eg forstår ikkje heilt korleis du fann denne skøyta, men hovudsaki er at problemet er løyst, og eg takkar nok en gong for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei gamle panteregistera vart rundt 1950 bytt ut med grunnboka. Desse grunnbokregistera, kalla "gammel grunnbok" er skanna av Arkivverket slik at dei kan brukast i saksbehandlinga, men kan ikkje leggjast fritt ut på nettet sidan dei inneheld mange fullstendige fødselsnummer på levande personar. Det er mogeleg å be statsarkiva om å slå opp i grunnboka og evt. sende kopi av dei grunnboksblada ein er ute etter. Eg går ut frå at Kristian slo opp i grunnboka og fann fram til skøyta på den måten.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kristian for direkte e-post og til Torbjørn for nytt innlegg, som båe gjev ei god forklaring på kvifor eg ikkje fann denne skøyta.  Då er problemet forsovidt løyst, for denne gongen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.