Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Carl Fredrik Hasselbach - fødd i Sverige kring 1845 - utvandra 1870 eller kort før til Wisconsin - kven var han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er komen over ein ny svenske som eg gjerne skulle visst litt meir om.  Kan nokon hjelpa meg, please?

 

Carl Fredrik Hasselbach (ogso skrive Haselbak)

fødd i Sverige kring 1845

son av Frits Georg Hasselbach og kona Mari Johnsdotter

skal ifølgje FT1900 ha utvandra til Amerika i 1870

 

Han gifte seg i Vermont township, Dane Co., WI 15.7.1870 med Anna Johnsdotter, fødd i Hafslo 21.10.1845.  Ho utvandra i 1866.  Dei busette seg i Prairie du Chien, WI!

 

Er det mogeleg å finna:

 

* Dato og stad for fødsli til Carl Fredrik?

 

* Kvar utvandra han ifrå og kva tid?

 

* Fulle namn på foreldri hans med yrke, bustad og opphav?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chas Haselbach
United States Census, 1900
Name Chas Haselbach Event Type Census Event Year 1900 Event Place Prairie du Chien city Ward 3-4, Crawford, Wisconsin, United States Gender Male Age 56 Marital Status Married Race White Race (Original) W Relationship to Head of Household Head Relationship to Head of Household (Original) Head Years Married 28 Birth Date 1844 Birthplace Sweden Marriage Year (Estimated) 1872 Immigration Year 1870 Father's Birthplace Sweden Mother's Birthplace Sweden
HOUSEHOLD ROLE GENDER AGE BIRTHPLACE Chas Haselbach Head M 56 Sweden Anna Haselbach Wife F 55 Norway Mary Haselbach Daughter F 25 Wisconsin Sarah Haselbach Daughter F 18 Wisconsin

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:MMK4-912

View the original document.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Denne fra Emiweb?

 

 

 

Utskrift fra EmiWeb/Emigranter registrert i svenske kirkebøker Fornavn: Carl Fredrik   Utflyttingsdato: 1869-05-07 Etternavn: Hasselback   Utflyttingssted: Nr 203 Fødselsdato: 1844-04-22   Utflyttingssogn: Halmstad Gårdsnavn:     Utflyttingslän: Halland Født sted:     Destinasjon sted:   Født sogn: Halmstad   Destinasjon land: Usa Født län: Halland   Landskode:   Født sted (utenfor Sverige):     Enslig/Familie: E Født land (utenfor Sverige):     Filnr: 68 Yrke: Målareagesäll   Kilde:   Alder: 25   Side i Husforhør/Församlingsbok: 270 Kjønn: M   Nr. i utflyttingsliste:   Sivilstatus: O  

 

 

Hilsen Kari

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...ble litt usikker da jeg fant dåpen hans.Født og døpt i Halmstad,Hallands län, f. 22/4 1844,døpt 5/5, Carl Fredrik Wilhelm. Foreldre: Georg Henrik Fredrik Hasselback og hustru Johanna Maria Nilsson.

Stemmer ikke helt med opplysninger i første innlegg.

 

Hilsen kari

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary og Kari for interessante og nyttige innlegg!

 

Eg er ikkje i tvil om at du Kari har finne rett person.  Dette med foreldrenamni er ikkje alltid like lett å forstå, men eg vil gissa på at faren til dagleg var kjend som Frits (kortform av Fredrik), medan mori nytta Maria!?

 

No er det spørsmål om det let seg gjera finna ut:

 

* Kva yrke denne Georg Henrik Fredrik «Frits» Hasselback hadde?

 

* Kvar var Georg Henrik Fredrik «Frits» fødd/oppvaksen?  Kva heitte foreldri hans?

 

* Kvar var Johanna Maria «Maria» Nilsson fødd/oppvaksen?  Kva heitte foreldri hennar?

 

Eg takkar igjen so mykje for den framifrå hjelpi med denne huslyden!  Det er berre heilt fantastisk å sjå kva de finn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georg Henrik Fredrik Hasselback, f. 1/8 1818.Ingen steder har jeg funnet fødested,finner han ikke født  i Halmstad. Hans yrke ved sønnens fødsel 1844 var "klädeswäfaregesell", sener står han som fabr. arbeider og vever. Han døde 29/11 1890 i Halmstad

 

Johanna Maria Nilsson f. 11/8 1815,heller ikke hun har jeg funnet fødsel på. Hun døde 8/3 1890 i Halmstad

 

Familien bodde alle år i Halmstad, ved Carl Fredrik Wilhelms fødsel,Sødra Rote nr. 145.

 

Hilsen Kari

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Georg Henrik Fredrik Hasselbacks innflytting til Halmstad, nr. 37 1842.

Men hva står på hvor han kom fra?

 

 

Fant også Johanna Maria Nilsson innflyttet til Halmstad , nr. 83 1838, innflyttet fra Båstad.

 

Hilsen Kari

post-475-0-77669400-1466469902_thumb.jpg

post-475-0-24849500-1466470440_thumb.jpg

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari for nye spennande innlegg!

 

Fødestaden til Georg Henrik Fredrik Hasselback er Neumünster i Schleswig-Holstein, Tyskland!  Eg vil sjekka med ein tysk side om foreldri hans kan oppsporast der...

 

Fødestaden hennar er altso Båstad i Skåne län.  Er det kan henda mogeleg å finna fødsli hennar der?

 

Eg takkar nok ein gong for kjempemessige opplysningar og kan berre takka og bukka på det djupaste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som Kari har funnet.

Carl Fredrik Wilhelm Geog Henrik Fredriksson

Sweden Baptisms, 1611-1920

birth:
22 April 1844
 
christening:
5 May 1844
Övraby, Halland, Sweden
residence:
1844
Övraby, Halland, Sweden
father:
Geog Henrik Fredrik Hosselbach
mother:
Johanna Maria Nilsson

 

 

Flere barn :

Gustaf Ferdinand F.sson

Sweden Baptisms, 1611-1920

birth:
11 March 1846
 
christening:
22 March 1846
Övraby, Halland, Sweden
residence:
1846
Övraby, Halland, Sweden
father:
F. Hasselbach
mother:
Johanna Maria Has

 

Hans Rudolf Wilhelm

Sweden Baptisms, 1611-1920

birth:
3 November 1850
 
christening:
24 November 1850
Övraby, Halland, Sweden
residence:
1850
Övraby, Halland, Sweden
father:
Hasselback
mother:
Maria Nilsson

 


Johanna Maria Nilsson

Sweden Marriages, 1630-1920

birth:
11 August 1815
 
marriage:
29 October 1843
Halmstad, Halland, Sweden
spouse:
Georg Henrik Fredrik Hasselbach

 

----

 

Georg Henrik Fredrik Hasselbach

Sweden Marriages, 1630-1920

birth:
1 August 1818
 
marriage:
29 October 1843
Halmstad, Halland, Sweden
spouse:
Johanna Maria Nilsson

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke lett å finne noe i Båstad.Der står at hele kirkearkivet brant ved en storbrann 9/6 1870.

Det finnes "erstatningshandlinger for oppbrent kirkebøker". Ikke mye å finne der på Johanna Maria ,men fant henne i 1836 som pike.

 

Sjekker om det kan finnes fler spor.

 

Hilsen Kari

post-475-0-15159600-1466511369_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bouppteckningen efter klädesvävare Hasselbach finns notering om skrivelse från sönerna Karl Fredrik i Prairie du Chien och Wilhelm Rudolf.

Halmstads rådhusrätt och magistrat FIIa:42 (1891-1891) Bild 250

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanna Marias flyttningsattest säger att hon är född i Laholm!

Kari, kan du också kolla om det är rätt person?

 

Halmstad HII:5 (1838-1843) Bild 350

Laholms stadsförsamling CI:5 (1806-1817) Bild 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Ulla,visst er hun f. i Laholm stadsforsamling.

Hun var tvilling med Agneta.

 

Legger inn dåpen.

 

Legger også inn fullmakten fra de to sønnene ved farens bouppt.

 

Hilsen Kari

post-475-0-86217100-1466531266_thumb.jpg

post-475-0-60453300-1466532201_thumb.jpg

Endret av Kari Aabelvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Kari og Ulla for nye spennande og avklarande innlegg!

 

Det var godt å få Johanna Maria Nilsson «på plass»!  Eg har elles fått svar frå Tyskland med omsyn til Georg, men ikkje noko sikkert enno om fødestaden hans...

 

Nok ein kjempetakk for hjelpi med denne huslyden.  Problemet er løyst so langt som det kan løysast utan opplysningar frå Tyskland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten detalj. Emiweb viser utflyttingen fra Halland 7. mai 1869 som den står i församlingsboken. Emihamn (Emigranten Populär 2006) viser utreise fra Göteborg 14. mai 1869:

 

Efternamn:   HASSELBACK
Förnamn:     C F
Ålder:       22            Kön: M
Född: 1846/1847
Församling:  HALMSTAD    Län: N
Titel/Anm:   
Utresehamn:  GÖTEBORG
Utvandrdag:  1869 05 14
Destination: CHICAGO
Medåkande:   NEJ
Källkod:     1:441:440
 

(Unøyaktig fødselsår her.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.