Gå til innhold
Arkivverket

Sunnhordland - slektsinformasjon.


Sigmund Steinsbø
 Del

Recommended Posts

For dei som granskar Sunnhordlandsregionen, vil eg opplyse om eit par gode slektssider;

 

Hans Magne Eikeland har gjort eit omfattande arbeid med ane,- og stamtavler for regionen.

 

Inngangen til denne informasjonen finns på denne adressa;

 

http://www.stord.kommune.no/no/Stord-Folkebibliotek/Slektsbanken/Sok-i-slektsbanken/

 

Elles har Terje Steinsbø skanna bydebøkene for Bømlo her;

 

https://www.bomlo.kommune.no/bomlobygdene/kultur/bomlo-bygdebok-bind-1-4/

 

Bømlo Bygdebøker fins også i bokhylla.no, men i linken ovanfor kan ein søke på namn o.a.

 

Så, til sist vil eg nemna etterslekta etter Russa-Marto, som ein finn stamtavle for her;

 

www.russamarto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kikka litt i slektsbanken for Sunnhordland for ein god del år sidan. Då eg sjekka anetavla for nokon slektningar busette på Stord,  oppdaga eg feil, som eg sende mail om.  Hans Magne Eikeland ringde meg opp, og sa at han skulle retta det opp. Eg ser no at det framleis ikkje er retta opp.

 

Ei 2-tipp-oldemor er feil (ho som står oppført døydde mange år før *sonen* vart fødd), og dermed blir alle dei andre namna bakover feil, mange fine adelsnamn frå Kvinnherad.

 

Eikeland er vel over 90 år no, så det er ikkje sikkert han rettar opp så mykje  lenger.

Tavlene er kjekke å sjå i, men ein del namn må nok sjekkast mot kyrkjebøker m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dei som granskar Sunnhordlandsregionen, vil eg opplyse om eit par gode slektssider;

 

Hans Magne Eikeland har gjort eit omfattande arbeid med ane,- og stamtavler for regionen.

 

Inngangen til denne informasjonen finns på denne adressa;

 

http://www.stord.kommune.no/no/Stord-Folkebibliotek/Slektsbanken/Sok-i-slektsbanken/

 

Elles har Terje Steinsbø skanna bydebøkene for Bømlo her;

 

https://www.bomlo.kommune.no/bomlobygdene/kultur/bomlo-bygdebok-bind-1-4/

 

Bømlo Bygdebøker fins også i bokhylla.no, men i linken ovanfor kan ein søke på namn o.a.

 

Så, til sist vil eg nemna etterslekta etter Russa-Marto, som ein finn stamtavle for her;

 

www.russamarto.no

Flott at de er skannet Sigmund, men en kan søke på navn i de som ligger på Bokhylla/Nasjonalbiblioteket også! Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hei, jeg har lyst å tilføye noe her- "Flott at de er skannet Sigmund, men en kan søke på navn i de som ligger på Bokhylla/Nasjonalbiblioteket også! Mvh. Johan Arthur Hansen".

Bygdebøkene bind I-IV for Bømlo, som er publisert i skannet utgave på kommunens nettsider, er mer anvendelig enn de utgavene som er på NB Bokhylla. Fordi våre skannede kan lastes ned på lokal harddisk og dessuten leses fra hele verden. Jeg har alle bindene lagret lokalt på min PC. Ved gjenfinning av en ane som jeg har arbeidet med tidligere en gang, så er det mye raskere å bruke Windows-tasten + stor bokstav F, skrive anenavnet inn i søkefeltet, og ultra-ultra-fort kommer det en liste over filer som inneholder oppgitt ane. Derav Bygdebok-filene i PDF. Dette i tillegg til vanlig søkefunksjon CTRL+F når en bok er åpnet i skjermbildet. Jeg bruker forøvrig Firefox sin innebygde PDF-leser, som gir mulighet for å ha åpen alle fire bokbindene, en fane for hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.