Gå til innhold
Arkivverket

Kva skjedde då skonnerten «Solid» forsvann i februar 1894?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ifølgje dødsmeldingane for skipsførar Ole Olson Bjælland og matros Tørres Johan Otteson Grindheim melde hjå skifteretten 21.2.1895,

 

http://arkivverket.no/URN:sk_read/27888/96/?size=full&mode=0

 

miste dei to livet så skonnerten «Solid» forsvann i februar 1894, men det står ingen nærare detaljar om dette forliset.

 

Eg har «googla» lite vetta kring dette, men finn ikkje noko svar.  Er det i det heile mogeleg å finna ut KVAR og nøyaktig KVA TID dette forliset skjedde?  Eg tykte det gjekk svært so lang tid frå skonnerten forsvann til dødsfalli vart melde...

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en forespørsel til Maritimt museum, de har masse bakgrunnsmateriale om fartøyer. Har du du også sjekket sjøhistorie.no???? Dog det kommer mye mer etter hvert på den siden....

 

Muligens dette er skonnerten "Solid" som ble bygd i 1851.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er Bergen, kan det være snakk om skonnerten Solid av Bergen, 116 brt.. Den tilhørte i 1893/94 P. Hamre m.fl. og ble bygget i Hannover 1875.

En henvendelse til Bergen Sjøfartsmuseum kan muligens gi flere opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari, Arne, Ann-Mary, Jon Erik og Rolf for interessante svar.

 

Eg har no sendt eit spørsmål om dette til Bergen Sjøfartsmuseum og vonar at dei kan hjelpa meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So har eg i dag fått svar frå Bergen Sjøfartsmuseum som mellom anna skriv følgjande:

 

~~~~~

 

«viser til din mail av 4. juli og kan opplyse at vi finner skipet i Det Norske Veritas for 1894 som skonnert SOLID med fører P. Haldorsen bygd 1875 i Hannover og tilhørte P. Hamre m. fl.
 
I Lloyds Casualty Returns for 1890-1894 finner vi igjen skipet under gruppen “Missing” på reise fra Bergen til Lofoten i februar 1894 (se vedlagte skanning) med trelast og tønner med salt.»

 

~~~~~

 

Båten vart tydelegvis aldri attfunnen, so noko forlis er ikkje registrert!

 

Noko nærare ei løysing på dette problemet kjem ein vel aldri..., med mindre eit (uidentifisert?) lik skulle dukka opp i ei kyrkjebok mellom Bergen og Lofoten i februar 1894...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.