Gå til innhold
Arkivverket

S&F/USA; Olai Mikkelsen Hardbakke f. 16.08.1857 til USA 1878? Hans lagnad?


Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Hei,

Foreldre var Mikkel Olsson Hardbakke (1805 - 1889) og Sigrid Larsdtr Lindegjerde (1829 Luster - 1899 Solund).

 

Olai  Mikkelsen Harbakke, fødd 1858, flytt frå Evinvig i 1878  (http://www.fylkesarkiv.no/side/s%C3%B8k-i-basar/?http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default.asp?lang=nor).

 

Han drog til Amerika 22.06.1878.

Yrke; Gaardmandssøn. Billet fra Amerika Kr. 40,00.

 

Dersom han havna i Amerika skal han vel finnes allerede i Census 1880, men eg har ikkje klart å finne ein god kandidat så langt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for funnet av Olai sitt giftarmål.

 

Eg har prøvd å søke på Ancestry, men fann kun giftarmålet der, ikkje noko om barn...

 

Når det gjeld evt slekt i USA så kjenner eg ikkje til dette, men om mora hans har slekt der så har nok Lars E. Øyane funne ut av det :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Legger inn fødsel og dåp - regner med at det er rett mann født i 1857.

 

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:NWL1-D4V

 

Sogn og Fjordane fylke, Gulen (Eivindvik), Husøy, Brekke i Gulen (Eivindvik), Ministerialbok nr. A 21 (1848-1858), Fødte og døpte 1857, Side 53
 
Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var ikke lett :rolleyes: 

 

Det nærmeste jeg kommer en passende kandidat er denne.

 

North Dakota, Territorial and State Censuses, 1885,


Name:

Olai Michals

County:

Richland

Town/City:

Enumeration District 46

State/Territory:

Dakota Territory, USA

Census Date:

1 Jun 1885

Age:

26

Birth Year:

abt 1859

Birth Place:

Norway

Gender:

Male

Marital Status:

Married

 

Household Members:


Source Citation

North Dakota State University Archives; Fargo, North Dakota

 

Se på dokumentet - tellingen foregått i West End, Richland, ND. Konas fornavn Mette A.

 

I census 1900 finnes en Ole Michels i Freeman, Richland, ND, fødselsdato August 1857 og enkemann med 2 barn, Martin, 11 år og Elizabet 5 år. 

FS: https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:M9VG-H5T

 

I 1910 finnes samme mann (Ole Michaels) i West End, Richland, ND, da med datteren Elizabeth 15 år.

FS: https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:MLGY-TWL

 

Ser ut til at samme mann også eier land i området, Land Ownership 1897 og 1910.

 

Mulig samme mann som i 1911 flyttet til Saskatchewan, Canada, Finnes i census 1916 og 1921.

FS: census 1916 https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:KM5W-L4B

 

Mulig datter Elizabeth i 1916 census med flytting registrert 1911. Ole og datteren (Lizzie) finnes i Saskatchewan Residents Index - Stewart Valley, Swift Current,Saskatchewan.

 

Sønnen Martin finnes det mer dokumentasjon om. Legger ved WW I, census 1915, 1920, 1925, 1930, 1940, WW II og grav.

 

Naturaliseringsdokumenter for Olay Michalson (September 1881 - 1st papers, Cass County) og Ole Michaels (1892 - 2nd papers, Richland County) finnes tilgjengelig hos NDSU. Verdt å bestille?

 

Finner en Ole Michaels død 2. April 1937 i Saskatchewan.

 
Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk Egil,

 

Då lurer eg på om det er snakk om; Mette Andrea (Henriksdotter) Raa (aka Mette Andrea Jones) f. 06.01.1864 Vernon County, Wisconsin, USA.

 

Hennes foreldre;

1) Henrik Johannesson (aka Henry Jones) f. 20.8.1838 Rå i Lærdal med fld. Johannes Henriksson Voll og Mette Olsdtr. Ljøsne.

2) Anna Marie Christensdtr (aka Mary Ann Simonson) f. 14.5.1848 Øvrebøe i Luster med fld. Christen Simonsson og Gunnild Eriksdtr.

 

Kanskje Lars E. Øyane har skreve om desse folka? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lars,

 

Kanksje desse:

 

2) Anna Marie Christensdtr (aka Mary Ann Simonson) f. 14.5.1848 Øvrebøe i Luster med fld. Christen Simonsson og Gunnild Eriksdtr.

 
er omtalt i BB for Luster?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Lars!!

 

Då er det mykje mulig at Ole Michaels er identisk med Olai Mikkelson Hardbakke....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Gisle for direkte e-post om dette emnet og tilknyttingi til Luster.  Eg har dei siste par vekene oppheldt meg ved Middelhavet og har ikje fått med meg alt som har foregått på Digitalarkivet.  Eg ber om òrsaking for dette.

 

Denne Jones-huslyden er mellom dei som eg ønskjer oppdatera i manuskripet mitt, men var ikkje enno komen so langt.  Denne teksten vart publisert i 1991, for 25 år sidan, og den gongen hadde eg ikkje tilgjenge til andre kjelder enn dei eg sjølv hadde samla under vitjingane mine til Amerika i 1979 og 1982 samt motteke pr. brev frå ulike informantar.  Eg var soleis den gongen ikkje i stand til å identifisera Ole Michaels og det norske opphavet hans.  Her er teksten som vart prenta i 1991:

 

~~~~~~~~~~

 

a. Metta Andrea Jones, f. i Vernon Co., Wis. 6.1.1864, d. visstnok nær McLeod, N.D. kring 1900.  Metta Jones gifte seg kring 1886 med ein Ole Michaels som var f. i Noreg, men som me elles ikkje har nokon opplysningar om.  Metta og Ole skal ha farma nær McLeod, Ransom Co., N.D., men som enkjemann flytte Ole Michaels til ein «homestead» i Stewart Valley nær Saskatoon, Sask.  Dødsdatoen hans er ukjend.  Derimot veit me at Metta og Ole fekk to born i lag.

 

~~~~~~~~~~

 

Det kan ikkje herska mykje tvil om at Ole Michaels er identisk med Olai Mikkelson Hardbakke, og bortsett ifrå ein nøyaktig dødsdato for Metta og stadfesting av dødsfallet til Ole Michaels (2.4.1937) ser det ut at dei fleste detaljane som eg mangla om denne huslyden, no er komne «på plass», og eg er svært takksam for det!

 

Når det gjeld Siri Larsdotter og Mikkel Olson Hardbakke, so er dei omskrivne hjå meg i Luster bd. II under gnr. 46, Nygard.  Eg ser at eg i 1986 fann ut at Olai Mikkelson hadde butt i Wisconsin og at han levde i 1889, men lagnaden hans var ukjend.  Han hadde ein fullbror:

 

* Martinus Mikkelson Hardbakke, fødd i Solund 8.4.1860.  Han kevde i 1875, men er ikkje nemnd i 1889.  Kanskje du Gisle kjenner lagnaden hans?

 

Elles hadde Siri Larsdotter ein halvbror Jens Larsson (1842-1892) som i 1864 gifte seg med Barbro Olsdotter Hardbakke, men han har du sikkert kontroll på...

 

Fortsatt god sommar til dykk alle heime på berget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Lars!

Eg skal sjå om det kan finnes meir info om Ole Michaels mtp endelig stadfesting...

 

 

Ang. Martinus Mikkelsson Hardbakke så må det vere han som døde ved kullsegling 6.12.1885;

****************

Ministerialbok for Askvoll prestegjeld, Askvoll sokn 1879-1909 (1428P)
Martinus Mikkelsen
Familiestilling: Ungk. Smed 
Fødested: Harbakke i Evenvik 
Dødsdato: 06.12 
Bosted: Korssund (Conf. Sulen 3/10-75)
Dødsårsak: Omkom ved kuldseiling
P.nr. Rolle Stilling og stand Navn Alder/født Fødested Bosted 
<http://digitalarkivet.arkivverket.no/kb/gr/person/pg00000000479156>avdød Ungk. Smed Martinus Mikkelsen 1860 0804 Harbakke i Evenvik Korssund (Conf. Sulen 3/10-75)

****************

 

Ang. Jens Larsson (1842-1892); Eg har sett tidligare debatt om han og familien så er har vel det eg treng der :-)

 

Ha ein fortsatt god sommar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Gisle for opplysningar om Martinus Mikkelson!

 

Då er denne huslyden «komplett» hjå meg, bortsett ifrå detaljane om Ole Michaels og kona hans i Amerika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona må vere død før 1900, og det samme må vel dottera Oline? Men eg har ikkje funne ut når...

 

Dottera Elizabeth (Lizzie) skal iht obit vere gift med Archie Boe og vere busett i Loon Lake i 1937. Eg skulle gjerne ha visst meir om ho og mannen og om dei evt har etterkommere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Egil,

Det gløymde eg visst...her er den, i dårlig kopi, men det var det eg fekk tilsendt fra biblioteket i Swift Current.

 

Sønnen Martin Michaels hadde fleire barn og har har nøsta litt opp i dette, men har ikkje funne noko om Oline Michaels (som må ha dø ung) og Elizabeth (Lizzie) (Michaels) Boe (gift med Archie).

post-618-0-22251500-1471709969_thumb.jpg

Endret av Gisle Hersvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette er et blindspor, men hvis vi forutsetter at Mr. og Mrs. Archie Boe? befant seg i Loon Lake, Saskatchewan - så finnes en Archie (Archibald) Boa, han døde 1941.

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:Q29R-PC6G

http://www.rootsweb.ancestry.com/~cansacem/loon_lake.html

 

I "Canada, voters lists 1935-1980" finnes "Mr. og Mrs. Archie Boa", Loon Lake, Saskatchewan i flere år, her fra 1940 post-5105-0-88464500-1471782696_thumb.png

 

I "Forward to a farm - by DS Bowen" finnes Archie Boa såvidt omtalt på side 142 og 164.

post-5105-0-91575100-1471780529_thumb.png

post-5105-0-82771300-1471780544_thumb.png

 

Her går det frem at han var krigsveteran og jeg legger ved lenke til "Soldiers of the first WW 1914-1918 - Boa, Archibald" hvor du kan laste ned "service file".

 

Dette er samme mann, men fødselsåret avviker - hviket det også gjør i hans militære dokumenter hvor det er oppgitt 2 forskjellige årstall for han fødsel 1889 og 1893! I følge KB Metodist, ble han født 25.4.1893 og døpt i 1896.

 

Så gjenstår det å finne ut om Mrs. Archie Boa var Elizabeth!

 

Dette medlemmet hos Ancestry har mye info. listet, men oppgir ikke navnet på ektefellen til Archie.

 

 

 

 

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Mange takk Egil.

 

Sjølv om vi ennå ikkje er heilt i mål ser dette lovande ut. Det er fleire medlemmer som har lagt ut familitre med Archie Boa, men ingen nevner navn på kona (eller barna).

 

Eg sender ein forespørsel til biblioteket i Swift Current....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Find a grave

Her står Archie Boa med dødsdato 7/7-1941,ikke 8/7-1941,som det står i slektsbasen i # 20.

 

https://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=boa&GSfn=archi&GSbyrel=all&GSdyrel=all&GScntry=10&GSob=n&GRid=150958785&df=all&

 

 

Finner ikke flere med navnet Boa på samme kirkegård.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel ut som både slektsbasen og medlemmet hos Ancestry har brukt militære papirer som underlag for hans dødsdato, 8-7-1941 - "deceased 8-7-1941". 

 

Lenken i # 23 virker forøvrig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel ut som både slektsbasen og medlemmet hos Ancestry har brukt militære papirer som underlag for hans dødsdato, 8-7-1941 - "deceased 8-7-1941". attachicon.gifA_Boa_Deceased_8_7_1941_.png

 

Lenken i # 23 virker forøvrig ikke.

 

Ang lenken i # 23.

Når jeg klikket på lenken i lenken kom dette frem:

 

http://albertagenealogy-research.ca/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.