Gå til innhold
Arkivverket

Eiendomsøk i gammel grunnbok


Gunn Elin Pedersen
 Del

Recommended Posts

Hei :-)

 

Hvorfor er det ikke mulig for meg å kunne søke i gammel grunnbok? Jeg prøver å finne eiendomshistorikk på mine forfedre. Men jeg syns tilgjengeligheten er liten. Jeg kommer inn på 1830 tallet(unøyaktig) og for 1900 finner jeg ingenting. Området jeg søker i er Værøy i Lofoten.Jeg er like interessert i gamle jordskiftekart. Hvordan kan jeg gå frem for å finne opplysninger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner fyldig forklaring ved å holde musepekeren over spørsmålstegnet til høyre for lenka til eiendomssøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner fyldig forklaring ved å holde musepekeren over spørsmålstegnet til høyre for lenka til eiendomssøket.

 

Forklaringa på det som trådstartar spør om bør vel også innehalde noko slikt som dette: Grunnboka er eit slags framhald av dei gamle panteregistera, så dersom ein er ute etter ting frå før 1930-1950 er det desse ein skal bruke. Nokre av desse er søkbare på kommune, gards- og bruksnummer. Ein del er ikkje søkbare, så då må ein bruke bla-funksjonen og leite seg fram sjølv. Det kan vere til ei viss hjelp at ein del av panteregistera inneheld innhaldslister over gardane (f. eks. kan dei fyrste eller dei siste sidene i panteregistera vere slike register over registeret).

 

Om ein er ute etter nyare informasjon kan ein f.eks. be eit statsarkiv om å slå opp i grunnboka og evt. sende grunnboksutskrift. Når ein har funne fram til rett gard i panteregisteret/grunnboka står alle "hendingar" for garden oppført med pantebok-nummer og sidetal, dette brukar ein til å slå opp i pantebøkene. Pantebøker etter ca 1950 er vel framleis hos Statens Kartverk, så om det er snakk om nyare hendingar må ein evt. be dei om å slå opp i pantebøkene

Og så er jo også spørsmålet om alle panteregister er skanna. Eg har ikkje kjennskap til Lofoten.

Hei :-)

 

Hvorfor er det ikke mulig for meg å kunne søke i gammel grunnbok? Jeg prøver å finne eiendomshistorikk på mine forfedre. Men jeg syns tilgjengeligheten er liten. Jeg kommer inn på 1830 tallet(unøyaktig) og for 1900 finner jeg ingenting. Området jeg søker i er Værøy i Lofoten.Jeg er like interessert i gamle jordskiftekart. Hvordan kan jeg gå frem for å finne opplysninger? 

 

Finst det andre nyare panteregister for området som dekkar tida etter 1900?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.