Gå til innhold
Arkivverket

Utlogget ?


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Jeg har ikke vært inne på DA på en uke, og da jeg skulle inn nå var jeg logget av. Jeg hadde ikke logget av.

Siden jeg ikke husket passordet mitt måtte jeg få et nytt. Jeg håper det går an å endre det?

 

Dette har skjedd før også, så jeg lurer på hvorfor det skjer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer antagelig fordi informasjonskapslene ("cookies") i din nettleser er slettet, da må alle passord skrives inn på nytt. Du kan endre passordet fra kontrollpanelet  (øverst til høyre på siden, nedtrekksmenyen ved navnet ditt).

Endret av Inger Karin Haarbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene Inger Karin og Anne-Lise.

 

Jeg har ikke slettet noen coockies. Jeg vet ikke en gang hvordan man gjør det.

Eller er dette noe som skjer på nettet uten min viten, og uten at PC er tilkoblet nettet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levetiden for informasjonskapsler kan være satt i programvaren, men de kan også bli slettet fra nettleseren - eller ved at man fjerner diverse midlertidige filer på maskinen, manuelt eller automatisk. De kan også bli borte ved uhell, f.eks. ved oppdateringer av programvare. Tror ikke du skal tenke alt for mye på dette, cookies er å anse som midlertidig oppbevaring av opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.