Gå til innhold
Arkivverket

Jon Jonsen fødd kring 1769, død 1822 i Bremanger - kvar kom han og kona Anne/Anna Halvorsdotter frå?


Thore Senneset
 Del

Recommended Posts

Jon Jonsen er i åra 1803 fram til sin død i 1822 brukar på garden Svarstad (bnr 3) i Bremanger (iflg Bygdebok for Bremanger Band 1, Åstein Svihus). Bygdeboka seier ingenting om kvar han og kona Anne Halvorsdatter kom frå. Eg har ikkje klart å finne dei i FT1801 for Kinn prestegjeld.

 

Jon og Anne får etter det eg kan finne 5 born:

 

  1. Johannes f. 1804
  2. Gjertrud Marie f. 1806
  3. Anne Marie f. 1809
  4. Mette f. 1813
  5. Johanne f. 1819

Skiftet i 1823 nemner dei fem borna samt enkja Anne (Sunnfjord Sorenskrivararkiv - IV Skifte, Ad, 1821-1828, s 127b-128a)

 

 

Garden Svarstad tilhøyrde St. Jørgens Hospital og det fins mange eksempel på at folk frå grender innover i Nordfjord har buset seg på Hospitalet sine gardar i Ytre Bremanger. Kan noko slikt vere tilfelle med desse to? Eg finner i alle fall eit giftarmål på Eid i 1803 mellom John Johnsen Alsager og Anne Halvorsdatter Kiørstad (Eid Sokneprestembete, H/Haa: Ministerialbok nr A 3, 1770-1805, s. 132) som passar nokonlunde i tid og alder på "mine" to Jon og Anne. 

 

Det store spørsmålet er altså: Kvar kom så Jon Jonsen og Anne Halvorsdatter frå? Kan det vere dei to som giftar seg på Eid som vel eit år seinare er busette på Svarstad i Bremanger?

 

 

Endret av Thore Senneset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være disse 2, på Løchen i 1801?

John Johnsen Tienestefolk 30 Ugivt   M

Anne Halvorsdtr Tieneste folk 24 Ugivte K

 

Absolutt mogeleg, men framleis gjenstår det eventuelt å plassere dei samme to i Bremanger nokre år seinare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har Joen Joensen Alsager og Anne Halversdatter Kiørstad på Svarstad, der er ingenting i skiftene som kan fortelle oss hvor dette paret bosetter seg, men oppkallingen av de to døtrene Anne og Mette fra Bestemødrene er jo en indikasjon på at det er rett par, og hvis du ser på fadrene til 1 barnet Johannes, så er Halver Johannesen Kiørstad blant disse. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har Joen Joensen Alsager og Anne Halversdatter Kiørstad på Svarstad, der er ingenting i skiftene som kan fortelle oss hvor dette paret bosetter seg, men oppkallingen av de to døtrene Anne og Mette fra Bestemødrene er jo en indikasjon på at det er rett par, og hvis du ser på fadrene til 1 barnet Johannes, så er Halver Johannesen Kiørstad blant disse. Rune

 

Då er vel dette muligens skiftet etter faren til Jon/Joen som ser ut til å heite Jon Stephensen med kone Anne Johansdatter Alsager: SAB, Nordfjord sorenskrivararkiv*, 1785-1787, s. 37b-38a

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forældrene er Joen Stephansen Alsager 1727-1790 gift 13/1-1755 med Anne Johannesdatter Bjørlo 1734-1814 og Halvor Johannessen Kiørstad 1745-1821 gift i Davik 11/6-1769 med Mette Rasmusdatter Humborstad 1745-1824. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forældrene er Joen Stephansen Alsager 1727-1790 gift 13/1-1755 med Anne Johannesdatter Bjørlo 1734-1814 og Halvor Johannessen Kiørstad 1745-1821 gift i Davik 11/6-1769 med Mette Rasmusdatter Humborstad 1745-1824. Rune

 

Takkar & Bukkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.