Gå til innhold
Arkivverket

Aner til Harald Jan Karlsen / Jensen, f. 1939, død 2012


Hanne W. Ringseth
 Del

Recommended Posts

Hei

 

Jeg skal prøve å finne aner til Harald, moren er Else Paulsen, født 1919 i Ålesund, faren vet vi ikke hvem er men Harald skal være født på Østlandet etter det vi vet. Om noen kjenner til ham og kan sette meg på sporet etter hans far ville det hjulpet meg litt for å komme videre. Sannsynligvis finnes ikke Harald i noen kilder men hans far burde vel være gammel nok til å spore videre på om noen kjenner til navnet og stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vi faktisk ikke sikker på, etter det vi har hørt skiftet han på 90 tallet navn fra Karlsen til Jensen. Få opplysninger her dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2001

?

HARALD JAN JENSEN
Født 18.05.1939 5171 LODDEFJORD

 

 

2006

?

HARALD JAN JENSEN
Født 1939 5337 RONG Øygarden

 

2007

?

HARALD JAN JENSEN
Født 1939 5171 LODDEFJORD Øygarden

 

2008

?

HARALD JAN JENSEN
Født 1939 5171 LODDEFJORD Øygarden

 

 

2009

?

HARALD JAN JENSEN
Født 1939 5337 RONG Bergen

 

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen  til begge 2, det er rett person som Ann-Mary har funnet. Dåpsinnførselen i kirkeboken for Ålesund er også riktig, og da stemmer jo gravstøtten fra Øygarden ganske bra. Får tro at det er riktig familie så langt. Da har vi mor samt sannsynligvis en bror som er gravlagt sammen, men hvem er mann og far. Det er spennende å lete etter slekt, utrolig hva noen av dere kan finne selv med nesten blankt på opplysninger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så av skattelisten 2001 at Villy Jensen var født 1 feb 1935

Fant ikke at Villy sto med ektefelle på skattelisten 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk igjen. Har sendt over bildet av gravstøtten og forespørsel om Villy er Haralds bror til personen som ønsker opplysningen om dette. Kommer nok en tilbakemelding i løpet av helgen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått sjekket litt og her ble det litt feil i det jeg tenkte. Villy Jensen er ikke Haralds bror men ble gift med hans mor Else Paulsen (Karlsen) i 1976. Han er opprinnelig fra Danmark. Så da er det fremdeles Harald Jan Karlsen (Jensen) som vi leter etter far til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.