Gå til innhold
Arkivverket

Info om pasientar på Møllendal asyl i Bergen


Astrid Haugland
 Del

Recommended Posts

Tipptippoldefar min (farfars farfar) Askild Askildsen Haugland frå Uskedalen i Kvinnherad var fødd 1823 og må ha dødd nokon gong etter 1896 då han vart enkemann men eg har ikkje funne spor av noko dødsdatum verken i kyrkjebøkene for Kvinnherad eller i farfaren min si slekthistorie.

 

Men her ein dag søkte eg på navnet hans i søkefeltet på førstesida på Digitalarkivet og fann att ein Askild Askildsen Haugland døde på Møllendal sindsygeasyl i Bergen den 20 februar 1900. Denne mannen var «Kaarmand enkemand sindsyg» fødd i Kvinherred 1828. http://digitalarkivet.arkivverket.no/kb/gr/person/pg00000000602801

 

Rett nok stemmer ikkje fødselsår, men eg kan ikkje sjå att det vart fødd nokon Askild Haugland i Kvinnherad 1828.

Om min tipptippoldefar døde på sindsygeasyl kan det vera forklaringen til att ingenting er nevnt i slekthistoria om kor tid ha døde.

 

For å få sikkert greie på om eg har funne rett person undrar eg om det på Statsarkivet i Bergen, Bergen byarkiv  eller på Riksarkivet kan finnas informasjon om Møllendal asyl og pasientar der. Kor tid vart han inlagt? Kor kom han frå då? Finns det fødselsår i andre dokument?

 

Takksam for informasjon och tips om kor eg kan gå vidare.

 

Helsing Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikkje så mykje meir i originalkjelda, men her er iallefall oppføringa. #8:

Bergen fylke, Årstad i Årstad, Ministerialbok nr. B 1 (1886-1901), Døde og begravede 1900, Side 205
 
Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggelse på slike institusjoner medførte kostnader, og det vil derfor være mulig å finne opplysninger i amtstingsforhandlingene og i fylkesmannsarkivet. Det er nok rett mann du har funnet. Presisjonen som gjelder fødselsår var ofte heller svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggelse på slike institusjoner medførte kostnader, og det vil derfor være mulig å finne opplysninger i amtstingsforhandlingene og i fylkesmannsarkivet. Det er nok rett mann du har funnet. Presisjonen som gjelder fødselsår var ofte heller svak.

 

Tusen takk for svar!

 

 

Det står ikkje så mykje meir i originalkjelda, men her er iallefall oppføringa. #8:

Bergen fylke, Årstad i Årstad, Ministerialbok nr. B 1 (1886-1901), Døde og begravede 1900, Side 205

 

 

Takk for svaret!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggelse på slike institusjoner medførte kostnader, og det vil derfor være mulig å finne opplysninger i amtstingsforhandlingene og i fylkesmannsarkivet. Det er nok rett mann du har funnet. Presisjonen som gjelder fødselsår var ofte heller svak.

 

Har du kontaktinformasjon til amtstingsforhandlingene og i fylkesmannsarkivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.