Gå til innhold
Arkivverket
Espen Tønnessen

Nedetid Torsdag 1. september 2016

Recommended Posts

Anne-Lise Hansen

En detalj, men jeg spør likevel.. Jeg er alltid innlogget på visningsprogrammet for skannet materiale. Vil innloggingen følge med til den nye plasseringen eller bør jeg være utlogget når flyttingen foregår?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Espen Tønnessen

En detalj, men jeg spør likevel.. Jeg er alltid innlogget på visningsprogrammet for skannet materiale. Vil innloggingen følge med til den nye plasseringen eller bør jeg være utlogget når flyttingen foregår?

Det har ingen betydning om du er innlogget eller ikke når det skjer, så du trenger ikke ta noen forholdsregler eller foreta deg noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne-Lise Hansen

Fint. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Espen Tønnessen

Da har vi foretatt en vellyket overgang til ny databaseserver. Vi klarte å holde nedetiden til et par minutter, så vi er fornøyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Berit Knudsen

Hvordan finner jeg skiftematerialet . Skjønner ikke noe av det nye systemet.

Jeg så på Skjeberg (Idd og Marker), men der er det noe galt med årsperiodene f.eks. 1/1 1970 - 1/1 1970?

Jeg er på leting etter 1707 om det finnes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Espen Tønnessen

Hvordan finner jeg skiftematerialet . Skjønner ikke noe av det nye systemet.

Jeg så på Skjeberg (Idd og Marker), men der er det noe galt med årsperiodene f.eks. 1/1 1970 - 1/1 1970?

Jeg er på leting etter 1707 om det finnes.

Feil tråd. Bruk heller https://forum.arkivverket.no/topic/204015-gammel-s%C3%B8keinngang-for-skanna-rettergangsmateriale-og-skiftemateriale-stenges-1-september/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.