Gå til innhold
Arkivverket
Lars.O.Wangensteen

Caspar Johannsson Nernst (Nerents). Noen som har han i sine aner

Recommended Posts

Lars.O.Wangensteen

Grunnen til at jeg spør er at jeg besitter foto av 68 originale dokumenter fra 1700-tallet for denne familien, og jeg ser ingen grunn til å publisere dette for andre enn de som er interessert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jon Sværen

Lars !

Sidan du ikkje har fått noko svar, enno:  I eit innlegg i det nye DA sin barndom, 30. mars 2011 starta Grete S.P. eit innlegg om Sorenskrivar Niels Wisløff 1678-1753.
https://forum.arkivverket.no/topic/170566-sorenskriver-niels-wisloeff-c1678-1753-og-hans-to-hustruer;-regina-marie-celius-og-christiane-riis/?hl=nernst#entry1459031

I same innlegg, # 12, kjem Geir K. inn m/ navnet Kirstine Elise Sommerfeldt var gift med Caspar Johansen Nernst.
----------------------
I tillegg har Leif S. i eit nytt emne no den 12. sept i år skreve om Hans Hansen von Kampen gift 1730 med Johanne Marie Nernst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.