Gå til innhold
Arkivverket

Frustrasjon: No finn eg ikkje att mine eigne transkriberte kyrkjebøker på Digitalarkivet! - Kvar er dei vortne av?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Bakgrunnen for dette spørsmålet er følgjande melding eg i dag mottok frå Amerika:

 

«I tried accessing Digital Archives records from Norway for Fillmore County, Minnesota.  The only records that came up were for New York and Philadelphia.  I’m trying to find a birth record for Maria Steffensen (possibly Johnsen).  She was allegedly born on September 27, 1862 in Fillmore County.  In 1865 her family was living in Amherst,  Fillmore County, Minnesota.  In 1866 two sisters were confirmed in Elstad parish. Her parents were Jon Steffensen and Haakine Haakonsdatter.  The birthplace of the two sisters was Eidsvold, Norway.  I would appreciate any help you could give me.»

 

Når eg no går inn og freistar finna att kyrkjebøkene for Fillmore Co., MN, får eg 0 treff endå eg har kryssa av for kyrkjebøker Fillmore og transkriberte kyrkjebøker!!

 

Kva er gale?  Det var so enkelt, men det var «i gamle dagar»...

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje om dette materialet er blitt overført til "nye" Digitalarkivet, det er framleis ein del som manglar der. Men det "gamle" Digitalarkivet er framleis oppe:

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/WebMeta.exe?slag=vismeny&fylkenr=21&knr=&aar=&dagens=&katnr=4

 

... og her er Marie:

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=CHMNFILB&gardpostnr=4290&merk=4290#ovre

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn for oppklarande svar!  I desse tider med so mykje nytt hjå Digitalarkivet, har eg vanskar med å følgja med, og særleg når eg høyrer frå Amerika at ogso dei har store vanskar med å finna fram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser heller ikke ut som de amerikanske folketellingene med opplysninger om nordmenn er overført til det nye digitalarkivet. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.