Gå til innhold
Arkivverket
Rolf Erik Larsen

Ancestry

Recommended Posts

Rolf Erik Larsen

Jeg har i Ancestry 2 familietrær, Larsen Family Tree og Christoffersen Family Tree. Disse har jeg avmerket som Public Tree, som innebærer at alle Ancestry-medlemmer kan se alt innholdet i treet, unntatt informasjon om levende personer.

Avmerkingen er foretatt ved å hente opp Slektstreet > Tree Settings > Privaci Settings > Merke sirkelen for Public Tree > Ved eventuell endring fra Private Tee må trykkes Save changes.

Når jeg tar oppslag i Public Member Trees for en av personene i mine egne trær, er det imidlertid ingen respons, dog kan jeg få opp enkelte personer i et annet Tree tilhørende annen person. Jeg går ut fra at jeg fra Public Member Trees også skal kunne hente opp personer fra eget Tree, selv om dette kanskje vanligvis ikke er aktuelt.

Håper at noen kan si meg hvorfor forannevnte oppslag ikke virker. Er det ytterligere innstillinger som må foretas, eller….?

Mvh.

Rolf Erik Larsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.