Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Kvifor kjem ikkje kyrkjeboksidene opp?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er sikkert eit «dumt» spørsmål for dei fleste, men eg berre skjønner ikkje kva som skjer...

 

Eg ville no inn for å sjekka ein fødsel i Tønsberg for Bjarne Carstensen, f. 25.10.1917, og fann omsider fram til den nye menyen, bladde meg igjennom alle prestegjeldi til eg fann Tønsberg og merkte av fødde for 1917.  Eg fekk opp to altrernativ, eit fødselsregister og ei klokkarbok, men når eg so ville trykka på årstalet 1917 under fødde, fekk eg berre ei blank side, i båe protokollane!!

 

Eg er frustrert!  Kva gjer eg feil denne gongen??  Kvifor er dette vorte so komplisert??

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problemer med å få opp kirkeboksider med Firefox i Windows. Min erfaring er at det hjelper å slette midlertidige internettfiler i nettleseren. (Du vet sannsynligvis hvordan det gjøres på Mac.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise, Sven, Mathias og Dag for nye meldingar.

 

Eg har vore lite inne på Digitalarkivet sidan eg sist i juli reiste til Sør-Frankrike på symjeferie, og om det har skjedd so mykje nytt på Digitaarkivet, er ikkje eg den rette til å svara på, men eg ser at menyoppsettet for kyrkjebøkene er lagt om.  Eg skjønner ikkje kvifor, men det er vel ikkje noko poeng at EG skal skjønna det...

 

Det som plager meg meir, er at ikkje får opp kyrkjeboksidene, korkje direkte eller linken som Sven sendte meg!  Og eg har då ikkje so mange «mellombelse» internettfiler, so vidt eg veit, men eg er ikkje, og har aldri vore, nokon dataekspert.  Eg har vore inne og sletta ein heil del gamle biletfiler (bilete av kyrkjeboksider), men det hjelper heller ikkje...

 

So eg kjem ikkje lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det legges inn midlertidige filer, for raskere å kunne åpne dem neste gang du går dit - også på Mac. Om noe er endret etter f. eks. en oppdatering, vil disse filene i 'hurtigbufferet' stenge for å åpne sidene.

 

Kanskje dette er riktig oppskrift? https://www.one.com/no/support/faq/hvordan-tommer-jeg-nettleserens-cache-pa-en-mac


Ellers vil gratisversjonen av Ccleaner holde maskinen ryddig om en kjører programmet ofte.

 

CCleaner® for Mac


Ps. Om du installerer Ccleaner, så ta vekk haken for å slette cookies i Safari, for ellers må du logge deg på her hver gang du skal hit.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for ny interessant melding.

 

No fann eg desse «førebelse» filene, og dei var det jaggu mange av!  Eg har sletta minst 25000 filer, MEN kjem likevel ikkje inn i kyrkjebøkene...

 

No tek eg kvelden...  So kanskje løyser det seg til i morgon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for siste oppmuntrande kommentar!

 

Jau, i dag fungerer systemet «som normalt».  Nokre timers pause gjorde underverker!

 

Problemet er løyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.