Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Passasjerlister frå USA til Noreg 1916/1917? - Ingebrigt «Bert» Eldegard og huslyden hans?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Eg har leitt, men ikkje finne svar på denne utfordringi!  Kanskje nokon kan hjelpa meg?

Ingebrigt Ingebrigtson Eldegard, fødd i Årdal 20.11.1886, utvandra til Amerika i 1905 og var der kjend under namnet Bert Eldegard.  Han gifte seg i Duluth, MN 16.4.1910 med Astrid Wilhelmine Andersdotter Overn frå Kongsvinger, men fødd på Modum 12.6.1891.

Bert var snikkar, og parfolket budde framleis i Duluth, MN i mars 1916, men i november 1917 var dei attende i Årdal!

Finst det passasjerlister eller andre kjelder som kan fortelja oss meir nøyaktig kva tid Ingebrigt «Bert» og Agnes Eldegard kom heimatt til Noreg?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gunnar Sigdestad

Eg har ikkje sett scanna protokollar over innreiste passasjerar til Noreg.
Om slike fins, kan dei vel svare på her i Digitalarkivet, men dei er i alle høve ikkje scanna og tilgjengelege.
Ein skulle tru at innreiste passasjerar vart registrerte på den tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Martin Fagerli

Tok og søkte litt på konfirmasjoner etc i Årdal, og fant 4 stk barn av nevnte par. Av disse ble i alle fall Ingvard Arvid gift (med Kirstina), og må ha etterkommere. Han og kona er gravlagt på Farnes kirkegård. Kona døde så sent som i 2003, Ingvard i 1996. Ingvard var født i Amerika 26.1.1911.

Min teori er at de vendte hjem da Ingvard skulle begynne på skolen (og kona Astrid var dessuten gravid med barn nr 3)

Det er en viss sannsynlighet for at de hjemvendte emigrantene har etterkommer i Farnes krets i Årdal. Jeg ville ha tatt kontakt med skolen der (flott hjemmeside). Kanskje de har et skolearkiv, eller kanskje saken kan være interessant for skole og elever også?)

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

For dei som abonnerer på Ancestry skal det vere ein database for UK, Incoming Passenger Lists, 1878-1960, og dersom dei reiste via Storbritannia burde dei vel kunne vere med der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gunnar, Grethe, Hans Martin og Torbjørn for interessante og nyttige svar på denne utfordringi!

Eg kjenner til at denne huslyden har etterkomarar i Årdal, men ingen av dei har so langt kunna fortelja meg kva tid dei kom attende frå Amerika.

Eg har ikkje finne passasjerlister hjå ancestry.com som syner denne huslyden i 1916 eller 1917.

Eg har difor no i første omgong lagt inn eit nytt tema i Arkivforum til Statsarkivet i Bergen for å få dei til å sjekka Årdal folkeregister.  Er me heldige, finn dei svaret!

Ein ny stor takk for hjelpi so langt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.