Gå til innhold
Arkivverket

Sagmeister Thorleif Halvorsen på Åssiden i Drammen anno 1924 - kven var han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Messejenta Anna Kristiansdotter Forthun i Bergen (1894-1941) fekk fire born med fire ulike fedrer.

 

Det yngste av desse borni var:

 

** Lillian Halvorsen skal vera fødd i Bergen 14.4.1924, men voks opp på ein barneheim i Drammen.

 

Far hennar er oppgjeven ha vore:

 

Sagmeister Thorleif Halvorsen på Åssiden i Drammen.

 

Men han er det ingen som veit noko om i det heile.  Lillian har etterkomarar i Drammensområdet som svært gjerne skulle ha visst kven denne sagmeisteren var, og no vonar me at nokon greier løysa dette spørsmålet?

 

Kan det vera ein av desse frå FT1910 for Drammen: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/sok/1910?k%5B%5D=0602&fornavn=*orle*&etternavn=Halv*&kjonn=&familiestilling=&sivilstand=&yrke=&fodselsaar=&fodested=&alder=&ny_husholdning=&bostatus=&sedvanlig_bosted=&antatt_oppholdssted=&statsborgerskap=&trossamfunn=&bygning_for_natteopphold=&arbeidsledig=&etnisitet=&spraak=&merknader=&utflyttingsaar=&tilbakeflyttingsaar=&bosted_i_norge=&bosted_i_amerika=&stilling_i_amerika=&merknader_amerika=&type=person&bosted=&gaardsnummer=&bruksnummer=&gaardseier=&hustype=&beliggenhet=&etasje=

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

Id  Fnavn  Enavn  Fdt  Får  Ddt  Dår  Bdato  Bår  F  R  Gnr  B  Gravsted Kommune Korr

3952605 Lillian  Østvold  1404  1924  2006  1999  2408  1999  01  00F  010  Vis Sylling Lier

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysning i 1950

 

SAKO, Sylling kirkebøker, H/Ha/L0001: Lysningsprotokoll nr. 1, 1919-1955, s. 66
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20060904010069
 


Dåpen i 1929

 

SAKO, Bragernes kirkebøker, F/Fb/L0011: Ministerialbok nr. II 11, 1922-1945, s. 99
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb10040805200103
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe, Carsten og Sven for nye spennande innlegg om Lillian og far hennar!

 

Opplysningar om livslaupet hennar Lillian har eg finne før, sjølv om me har eit stort spørsmål kring denne dåpen hennar frå 1929.  I merknadsfeltet står det at ho er fødd på Strømsgodset, men folkeregisterkortet hennar syner Bergen som fødestad!  Borni hennar veit ikkje kva som er rett!

 

Mori hennar Lillian har ved dåpen forresten fått namnet Miranda Amer, som ganske sikkert må vera eit «fiktivt» namn!  Lillian hadde ei eldre søster Svanhild Miranda fødd i Bergen i 1921, og dei var båe mellom ervingane etter mori Anna Kristiansdotter Forthun då ho døydde i 1941!

 

Elles tykkjer eg at Sven er komen med ein svært so god «kandidat» for faren Thorleif Halvorsen.  Thorleif frå Lier er rett nok svært so ung, berre 19 år då Lillian var fødd, men far hans var sagarbeidar, og DET kan vera eit interessant haldepunkt!

 

Korleis kan me komma vidare her, tru?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H

 

Hjarteleg takk til Grethe, Carsten og Sven for nye spennande innlegg om Lillian og far hennar!

 

Opplysningar om livslaupet hennar Lillian har eg finne før, sjølv om me har eit stort spørsmål kring denne dåpen hennar frå 1929.  I merknadsfeltet står det at ho er fødd på Strømsgodset, men folkeregisterkortet hennar syner Bergen som fødestad!  Borni hennar veit ikkje kva som er rett!

 

Mori hennar Lillian har ved dåpen forresten fått namnet Miranda Amer, som ganske sikkert må vera eit «fiktivt» namn!  Lillian hadde ei eldre søster Svanhild Miranda fødd i Bergen i 1921, og dei var båe mellom ervingane etter mori Anna Kristiansdotter Forthun då ho døydde i 1941!

 

Elles tykkjer eg at Sven er komen med ein svært so god «kandidat» for faren Thorleif Halvorsen.  Thorleif frå Lier er rett nok svært so ung, berre 19 år då Lillian var fødd, men far hans var sagarbeidar, og DET kan vera eit interessant haldepunkt!

 

Korleis kan me komma vidare her, tru?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

 

Hvis du ser på bosted i 1910, så var det Åssiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står et kors foran navnet til Thorleif Halvorsen i forbindelse med lysningen i 1950, også til moren, så det betyr vel at begge foreldrene til Lillian er døde.

Den delen av Åssida tilhørte Lier fram til 1950, og det var endel sagbruk i området (langs Drammenselva).  

 

Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for siste innlegg!

 

Jamen har du rett!  Eg hadde oversett teljingskrinsen Åssiden.  Eg tenkte Åssiden var på hi sida av Drammen retning Mjøndalen, men eg er ikkje so godt kjend i og kring Drammen!

 

Då vert denne «kandidaten» klart betre i mine auge!!  Men kan me følgja han opp?

 

Eg finn han ikkje konfirmert korkje i Frogner eller Sylling sokn i Lier!

 

Denne Torleif er altso fødd 1.3.1905, men eg finn han ikkje hjå DIS som gravlagd.  Derimot finn eg broren Erland Halvorsen, fødd 19.6.1908, døydde 26.10.1986 og vart bisett på Bragernes 31.10.1986!

 

Hmmm, dette vert spennande, og eg takkar nok ein gong for kjempefin hjelp!

 

PS: Redigert:  Hjartleg takk ogso til Astrid for nytt interessant innlegg som kom, medan eg arbeidde med mitt!  Då er det kanskje ikkje so underleg me ikkje finn ei gravstøtte på Torleif, om han var avliden i ung alder...

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel dåpen til Thorleif i 1905: 

 

Buskerud fylke, Åssiden i Bragernes, Ministerialbok nr. 2 (1896-1916), Fødte og døpte 1905, Side 19
Permanent bilde-ID: kb20050203020445
 
http://www.disnorge.no/vf/dk/vestfold/adressebok_1941/finner jeg en Thorleif Halvorsen, kjøpmann. 
Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Messejenta Anna Kristiansdotter Forthun i Bergen (1894-1941) fekk fire born med fire ulike fedrer.

 

Det yngste av desse borni var:

 

** Lillian Halvorsen skal vera fødd i Bergen 14.4.1924, men voks opp på ein barneheim i Drammen.

 

Far hennar er oppgjeven ha vore:

 

Sagmeister Thorleif Halvorsen på Åssiden i Drammen.

 

Men han er det ingen som veit noko om i det heile.  Lillian har etterkomarar i Drammensområdet som svært gjerne skulle ha visst kven denne sagmeisteren var, og no vonar me at nokon greier løysa dette spørsmålet?

 

Kan det vera ein av desse frå FT1910 for Drammen: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/sok/1910?k%5B%5D=0602&fornavn=*orle*&etternavn=Halv*&kjonn=&familiestilling=&sivilstand=&yrke=&fodselsaar=&fodested=&alder=&ny_husholdning=&bostatus=&sedvanlig_bosted=&antatt_oppholdssted=&statsborgerskap=&trossamfunn=&bygning_for_natteopphold=&arbeidsledig=&etnisitet=&spraak=&merknader=&utflyttingsaar=&tilbakeflyttingsaar=&bosted_i_norge=&bosted_i_amerika=&stilling_i_amerika=&merknader_amerika=&type=person&bosted=&gaardsnummer=&bruksnummer=&gaardseier=&hustype=&beliggenhet=&etasje=

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Hei

 

Mitt navn er Stian Halvorsen fra Drammen, og jeg jobber nå med vårt slektstre. I denne forbindelse så jeg tilfeldigvis ditt spørsmål vedr. Thorleif Halvorsen, og jeg tror at han var bror til min oldefar Halvor Halvorsen (evt. hans onkel som hadde samme navn).

 

Hvordan gikk undersøkelsene dine? Har du fortsatt behov for innspill, evt. verifisere noen av disse så gi meg gjerne beskjed.

 

Hilsen

Stian

 

 

 

Messejenta Anna Kristiansdotter Forthun i Bergen (1894-1941) fekk fire born med fire ulike fedrer.

 

Det yngste av desse borni var:

 

** Lillian Halvorsen skal vera fødd i Bergen 14.4.1924, men voks opp på ein barneheim i Drammen.

 

Far hennar er oppgjeven ha vore:

 

Sagmeister Thorleif Halvorsen på Åssiden i Drammen.

 

Men han er det ingen som veit noko om i det heile.  Lillian har etterkomarar i Drammensområdet som svært gjerne skulle ha visst kven denne sagmeisteren var, og no vonar me at nokon greier løysa dette spørsmålet?

 

Kan det vera ein av desse frå FT1910 for Drammen: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/sok/1910?k%5B%5D=0602&fornavn=*orle*&etternavn=Halv*&kjonn=&familiestilling=&sivilstand=&yrke=&fodselsaar=&fodested=&alder=&ny_husholdning=&bostatus=&sedvanlig_bosted=&antatt_oppholdssted=&statsborgerskap=&trossamfunn=&bygning_for_natteopphold=&arbeidsledig=&etnisitet=&spraak=&merknader=&utflyttingsaar=&tilbakeflyttingsaar=&bosted_i_norge=&bosted_i_amerika=&stilling_i_amerika=&merknader_amerika=&type=person&bosted=&gaardsnummer=&bruksnummer=&gaardseier=&hustype=&beliggenhet=&etasje=

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Hei

 

Mitt navn er Stian Halvorsen fra Drammen, og jeg jobber nå med vårt slektstre. I denne forbindelse så jeg tilfeldigvis ditt spørsmål vedr. Thorleif Halvorsen, og jeg tror at han var bror til min oldefar Halvor Halvorsen (evt. hans onkel som hadde samme navn).

 

Hvordan gikk undersøkelsene dine? Har du fortsatt behov for innspill, evt. verifisere noen av disse så gi meg gjerne beskjed.

 

Hilsen

Stian

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Ein sein, men like hjarteleg takk til Grethe og Stian for dei siste innleggi om dette emnet!, som eg diverre har oversett...

 

Til Stian, nei, eg har framleis ikkje finne noko svar på spørsmålet om identiteten til sagmeistar Thorleif Halvorsen på Åssiden, so dersom du meiner han kan vera ein slektning av deg, ville eg sjølvsagt verta svært glad for å høyra meir om dette.  Kanskje har du til dømes ein dato og stad for dødsfallet hans?

 

Denne sagmeistaren har etterkomarar i Drammensområdet som òg ville setja svært stor pris på å finna ut om eventuell slekt!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Eg vil i dag gjerne få henta fram att dette emnet som har lege i «dvale» sidan mai 2017.  Diverre kan eg ikkje sjå å ha motteke fleire innspel frå forfattaren av innlegg #11, Stian Egge Halvorsen, so me er i grunnen like langt...

 

Er det Thorleif Halvorsen fødd i Lier 1.3.1905 me skal fram til tross alt??

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å identifisera sagmeistar Thorleif Halvorsen på Åssiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at han ikke har fått varsel om at du har svart ham den 6 mai 2017.

Ser at han var pålogget sist 6 jan 2017.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann Mary og Anne for nye interessante innlegg!

 

Anna Forthun hadde vore gravid i fire veker då dette ulukkeshendet skjedde på Åssiden i 1923, so dette kan godt vera «rett» Thorleif Halvorsen, sjølv om han berre var 18 år på den tidi...

 

Kva meiner de andre?  Me har jo ingen andre alternativ, og trulovingi frå 1950 seier jo tydeleg at Thorleif då var avliden...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å løysa denne gåta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2016 den 14.07, Lars E. Øyane skrev:

Messejenta Anna Kristiansdotter Forthun i Bergen (1894-1941) fekk fire born med fire ulike fedrer.

 

Det yngste av desse borni var:

 

** Lillian Halvorsen skal vera fødd i Bergen 14.4.1924, men voks opp på ein barneheim i Drammen.

 

Far hennar er oppgjeven ha vore:

 

Sagmeister Thorleif Halvorsen på Åssiden i Drammen.

 

Men han er det ingen som veit noko om i det heile.  Lillian har etterkomarar i Drammensområdet som svært gjerne skulle ha visst kven denne sagmeisteren var, og no vonar me at nokon greier løysa dette spørsmålet?

 

Kan det vera ein av desse frå FT1910 for Drammen: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/sok/1910?k%5B%5D=0602&fornavn=*orle*&etternavn=Halv*&kjonn=&familiestilling=&sivilstand=&yrke=&fodselsaar=&fodested=&alder=&ny_husholdning=&bostatus=&sedvanlig_bosted=&antatt_oppholdssted=&statsborgerskap=&trossamfunn=&bygning_for_natteopphold=&arbeidsledig=&etnisitet=&spraak=&merknader=&utflyttingsaar=&tilbakeflyttingsaar=&bosted_i_norge=&bosted_i_amerika=&stilling_i_amerika=&merknader_amerika=&type=person&bosted=&gaardsnummer=&bruksnummer=&gaardseier=&hustype=&beliggenhet=&etasje=

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Det står ikke sagmester i lysningsprotokollen.

Der står sagarb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 98

Sagarbeider Thorleif Halvorsen

 

Buskerud fylke, Dødsfallsprotokoll nr. 5 (1921-1927), Dødsfallsprotokollside, Side 77
Permanent bilde-ID: sk10101211020080
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/sk10101211020080
Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-sk10101211020080.jpg
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.