Gå til innhold
Arkivverket

Samuel Henry Pollock (1873- ) og Karen/Kate/Catherine Peterson (1880- ) - ein skikkeleg slektsnøtt i Massachusetts - kan nokon hjelpa meg?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Denne utfordringi har stått utan svar i mange år, men no vil eg gjerne gjera eit trafttak for å freista finna ut av denne huslyden:

 

Samuel Henry Pollock, skal vera fødd i Philadelphia, PA 2.7.1873.

 

Ifølgje FT1930 gifte han seg hausten 1910 eller våren 1911 med:

 

Karen Susanna kjend som Kate or Catherine Peterson, fødd i Vernon Co., WI 28.11.1880 med far Claus Peterson (1844-1922) og mor Christi Johannesdotter (1841-1922), utvandra frå Luster i 1867.

 

Truleg er det denne Samuel H. Pollock me finn i FT1910 som ugift «manager of mercantile agency», busett med mor Mary og søster Margaret i Wilmington, New Castle Co., DE.

 

Kathryn Peterson(!) var i 1910 busett i Portland, ME hjå den eldre søsteri Mary Peterson Cushman (som vil verta drøfta i eit anna tema!).  Kathryn var då ugift «department store milliner»!

 

I 1918 (WW1) er parfolket busett i Quincy, Norfolk Co., MA der Samuel er «reporter of R. G. Deer Co.»

 

FT1920 syner dei busette i Boston, Suffolk Co., MA der Samuel er «machine company sales manager»

 

Då foreldri hennar døydde i 1922, var dei framleis busette i Boston, MA

 

City directories 1925-1929 syner at Samuel var sales engineer i Boston, MA

 

Men city directories for 1925 og 1927 syner at huslyden då BUDDE i Nashua, NH

 

FT1930 syner dei busette i Newton, Middlesex Co., MA der Samuel er «mercantile agency reporter»

 

Dei har same adresse i 1935!

 

I 1952 er Karen Pollack(!) oppgjevi vera busett i Alston, MA (kvar det er, veit eg ikkje!)

 

Ei Kate Pollock, fødd 28.11.1881, skal ifølgje Social Security registeret vera død i Pennsylvania i desember 1962, men om det er den same, veit eg ikkje!  Gravstøtta hennar er i Arlington cemetery, Drexel Hill, Delaware Co., PA og har namnet Kate C. Pollock!

 

Samuel og Karen/Kate/Catherine hadde ein son:

 

** Samuel Douglass, kjend som Douglass Pollock, fødd i Detroit, Wayne Co., MI 26.3.1916.  Ifølgje Social Security registeret døydde han 2.5.1897, då busett i Tully, Onondaga Co., NY.  Han ligg gravlagd i Plymouth Meeting, Montgomery Co., PA, og her er eit utdrag av hans «obituary»:

 

~~~~~

 

Excerpt: Post-Standard, The (Syracuse, NY)
Thursday, May 8, 1997

Deceased Name: SAMUEL D. POLLOCK, 81 RECEIVED PURPLE HEART FOR WWII SERVICE

Mr. Pollock, 81, of 154 Evans Road Extension, Tully, died Friday at the Veterans Administration Medical Center. He had congestive heart failure and also suffered from ulcers and arthritis of the spine, his wife said.
Mr. Pollock was a highly decorated veteran, earning dozens of medals and commendations, including the Purple Heart.
Mr. Pollock was a native of Detroit. He lived in Boston, Philadelphia and Syracuse before moving to Tully in 1987.
He was the retired president of Sam Pollock Distributors on Hiawatha Boulevard in Syracuse, a wholesale floor covering center. He ran the company for 24 years, retiring in 1985.

Mr. Pollock was previously the vice president of sales and marketing with Sandura Corp. in Philadelphia.
He was a 1934 graduate of Newton High School and served in the Civilian Conservation Corps in Vermont.
Mr. Pollock was a member of Robinson Memorial United Presbyterian Church. He was a 50-year member of the Maj. Gen. Henry Knox Masonic Lodge in Boston, a member of Commander 36 Knights Templar and a life member of Cooney Nojaim Memorial Chapter 30, Disabled American Veterans.
He was a life member of the 110th Cavalry Veterans Association and the Military Order of the Purple Heart.
Mr. Pollock's first wife, the former Helen Marbet, died in 1982.
Surviving, in addition to his wife, the former Barbara Werner, are a son, Samuel "Doug" of Boston; three daughters, Karen Susan Smith of Merrimack, N.H., Nancy G. Pollock of Philadelphia and Christine P. Stapleton of Cummings, Ga.; and two granddaughters.
A memorial service will be 2 p.m. Saturday in Robinson Memorial Church, the Rev. Barbara Sterling-Wilson officiating. Masonic services will be in the church before the memorial service. Burial is in George Washington Memorial Park in Plymouth Meeting, Pa.

 

~~~~~

 

Spørsmåli mine gjeld foreldri hans:

 

*** Er det mogeleg å finna dato og stad for dødsfallet til Samuel Henry Pollock?

 

*** Er det mogeleg å finna dato og stad for dødsfallet til Karen/Kate/Catherine Pollock?

 

*** Er det mogeleg å finna dato og stad for vigsli til Samuel Pollock og Karen/Kate/Catherine Peterson?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for eit nyttig innlegg!  Då er i alle fall den delen av «geografien» «på plass»...  So får me vona at meir kan dukka opp...

 

PS: Eg har i mellomtidi lokalisert det som eg trur kan vera telefonnummeri til to av døtrene til Samuel Douglas Pollock, men har ikkje lukkast få kontakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

United States Census, 1940

Name Samuel H Pollock

Event Type Census

Event Date 1940

Event Place Ward 1, Newton, Newton City, Middlesex, Massachusetts, United States

Gender Male

Age 66

Marital Status Married

Race (Original) White

Race White

Relationship to Head of Household (Original) Head

Relationship to Head of Household Head

Birthplace Pennsylvania

Birth Year (Estimated) 1874

Last Place of Residence Same Place


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for nye spennande innlegg!  Dette var to dokument som eg ikkje har sett før!

 

Då veit me i alle fall at Samuel Pollock framleis levde i 1940, medan det kan sjå ut som om Karen døydde i 1952...

 

Eg ventar spent på om det vil dukka opp fleire «gullkorn» og takkar på ny for framifrå hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer på om ikke vi nærmer oss - kan dette være familien i 1900? Samuel H med yrke "travlg (travelling) reporter"

Name: Samuel H Pollack
[saml H Pollack] 
Age: 25
Birth Date: Jul 1874
Birthplace: Pennsylvania
Home in 1900: Philadelphia Ward 10, Philadelphia, Pennsylvania
Race: White
Gender: Male
Relation to Head of House: Son
Marital Status: Single
Father's name: S D Pollack
Father's Birthplace: Ireland
Mother's name: Mary A Pollack
Mother's Birthplace: Ireland
Household Members:
S D Pollack 65
Mary A Pollack 65
Mary A Pollack 29
Elizabeth R Pollack 26
Samuel H Pollack 25
 
Census 1870, samme familie med døtrene Maggie (Mary) og Eliza (Elizabeth)
Name: Samuel Pollock
Age in 1870: 35
Birth Year: abt 1835
Birthplace: Ireland
Home in 1870: Philadelphia Ward 10 District 29, Philadelphia, Pennsylvania
Race: White
Gender: Male
Post Office: 2008 Winter St
Value of real estate: View image
Household Members:
Samuel Pollock 35
Mary Pollock 36
Maggie Pollock 3
Eliza Pollock 1
 
Søsteren Mary A Pollock - Pennsylvania, Death Certificates:
Name: Margaret A Pollock
Gender: Female
Race: White
Age: 71
Birth Date: 7 Aug 1866
Birth Place: Philadelphia, Pennsylvania
Death Date: 28 May 1938
Death Place: Philadelphia, Philadelphia, Pennsylvania, USA
Father: Samuel Pollock
Mother: Mary Smith
Certificate Number: 42103
 
Hennes fødsel:
Pennsylvania Births and Christenings
Name Margaret Ann Pollock
Gender Female
Event Type Birth
Event Date 07 Aug 1866
Event Place Philadelphia, Philadelphia, Pennsylvania
Father's Name Saml. D. Pollock
Mother's Name Mary Ann
 
Moren - Philadelphia, Pennsylvania, Death Certificates Index
Name: Mary A Pollock
Birth Date: abt 1834
Birth Place: Ireland
Death Date: 8 Mar 1912
Death Place: Wilmington, Delaware
Age at Death: 78
Burial Date: 12 Mar 1912
Burial Place: Philadelphia, Pennsylvania
Gender: Female
Race: White
Occupation: None
Street address: 10221 Wawasset Ave
Residence: Wilmington, Del
Cemetery: Mt. Moriah Cemetery
Father: Samuel Smith
Father's Birth Place: Scotland
Mother: Margaret McDonald
Mother's Birth Place: Scotland
FHL Film Number: 1421314

http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv=1&db=FSPhilPADeath&h=1025744&tid=&pid=&usePUB=true&_phsrc=Apy192&_phstart=successSource&usePUBJs=true&rhSource=2451

FS - https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:JD5Y-VJB

 

Delaware Death Records
Name: Mary A Pollock
Gender: Female
Birth Date: abt 1834
Death Date: 8 Mar 1912
Age at Death: 78
Residence: Kent, Delaware
 
 
Pennsylvania and New Jersey, Church and Town Records
Name: Mary A Pollock
Event Type: Burial
Death Date: 8 Mar 1912
Burial Date: 12 Mar 1912
Burial Place: Philadelphia, Philadelphia, Pennsylvania, USA
Father Name: Samuel Smith
Mother Name: Margaret Mc Donald
Organization Name: Andrew J. Bair Funeral Home
Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Skal ikke påberope meg å ha god styr på dette, men ovennevnte var et Life Claim, ikke Death Claim, så det sier ikke noe om når hun døde, bare at hun levde på dette tidspunktet.

 

Vennlig hilsen

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at dette er Samuel Henry (her som D) gravlagt sammen med sin mor og søster? - http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GRid=104505058

POLLOCK, Samuel D.
Buried: 28 Nov 1941
Section 121 Lot 2 Grave NW 1/4
 
POLLOCK, Mary A.
Buried: 12 Mar 1912
Section 121 Lot 2 Grave NW 1/4
 
POLLOCK, Mary A
Buried: 1 Jun 1938
Section 121 Lot 2 Grave NW 1/4
 
Burial:
Mount Moriah Cemetery 
Philadelphia
Philadelphia County
Pennsylvania, USA
Plot: Section 121 Lot 2 Grave NW 1/4
 
Pennsylvania and New Jersey, Church and Town Records
Name: Samuel D Pollock - [68 år gammel]post-5105-0-78012300-1478024475_thumb.png
Event Type: Burial
Death Date: abt 1941
Burial Date: 28 Nov 1941
Burial Place: Philadelphia, Philadelphia, Pennsylvania, USA
Organization Name: Mt. Moriah

http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv=1&db=PAChurchTownRecords&h=2021512613&tid=&pid=&usePUB=true&_phsrc=Apy185&_phstart=successSource&usePUBJs=true&rhSource=60525

 

og dette er vel faren - Philadelphia, Pennsylvania, Death Certificates Index

Name: Samuel Douglas Pollock
Birth Date: abt 1835
Birth Place: Phila
Death Date: 15 Apr 1901
Death Place: Philadelphia, Philadelphia, Pennsylvania
Age at Death: 66
Burial Date: 17 Apr 1901
Gender: Male
Race: White
Cemetery: Mt. Moriah
Marital Status: Married

http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv=1&db=FSPhilPADeath&h=1208904&tid=&pid=&usePUB=true&_phsrc=Apy187&_phstart=successSource&usePUBJs=true&rhSource=2535

FS - https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:JDLH-K66

https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:VKDH-WFQ

 

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil og Marius for nye spennande innlegg!

 

Det er heilt rett, som du Marius seier, ein «life claim» er ikkje det same som ein dødsdato.  Ei anna kjelde opplysar om at framleis levde i desember 1952; det er i alle fall kva som går fram av nekrologen til ein bror som då døydde i Wisconsin, MEN eg veit òg at desse søskeni hadde svært liten kontakt med kvarandre, og eg har sett døme på søsken som vert nemnde som overlevande opptil ti år etter dei var avlidne!!

 

Elles er eg overtydd om at du Egil er på spor etter noko stort!  FT1940 synte at Samuel då ikkje budde i lag med kona si, so kan henda skilde dei lag ein gong på 1930-talet?  Kanskje er det difor at Samuel er gravlagd attmed mori og søsken!?

 

Elles har eg enno ikkje greidd få svar hjå nokon av dei to døtrene etter Samuel Douglas, men eg freister vidare...!

 

Nok ein kjempetakk for skikkeleg god hjelp med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U.S. City Directories

Name: Katherine Pollock - widowedpost-5105-0-20955600-1478038262_thumb.png

Gender: Female

Residence Year: 1948

Street address: 520 Cambridge Alls

Residence Place: Boston, Massachusetts, USA

Occupation: Saleswoman

Spouse: Samuel Pollock

Publication Title: Boston, Massachusetts, City Directory, 1948

 

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for nye interessante innlegg om Samuel og Karen Pollock!

 

Eg har i dag gjort nye freistnadar på å kontakta dei to barneborni i Amerika, men framleis utan hell.  Eg har òg freista Mount Mariah kyrkjegarden i Philadelphia, PA, men heller ikkje der fekk eg svar...

 

Eg vil freista att...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra post # 1 - I 1918 (WW1) er parfolket busett i Quincy, Norfolk Co., MA der Samuel er "reporter of R. G. Deer Co."

 

Så litt nærmer på ovenstående og jeg mener det står "R.G. Dun (&) Co" - place of Employment: 3 Winthrop Sq Boston Mass

http://www.library.hbs.edu/hc/collections/dun/ - http://www.dnb.com/about-us/company/history.html

 

R.G. Dun & Co
Founded in 1841 by Lewis Tappan, the Mercantile Agency-later known as R.G. Dun & Company-was the first successful commercial reporting agency in America. The company pioneered the new industry of credit reporting, an important tool in the development of American commerce during the 19th century. Dun & Bradstreet resulted from the 1933 merger of R. G. Dun & Company and its chief competitor, J. M. Bradstreet & Company. It continued to be an innovator in business information through the 20th century and beyond.
 
Working as a credit reporter was a respected position that provided strong training in sound business practices.
 
R.G. Dun & Co Office in Boston, 3 Winthrop Sq
Seventy-five years of the Mercantile agency, R.G. Dun & co., 1841-1916,

 

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massachusetts, Death Index, 1901-1980

Name: Samuel Pollock

Death Date: 1941

Death Place: Newton, Massachusetts, USA

Volume Number: 65

Page Number: 542

Index Volume Number: 120

Reference Number: F63.M362 v.120


Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for nye interessante og spennande innlegg i denne saki!  Eg er nok ein gong imponert over kva du greier grava fram av opplysningar!

 

Diverre har eg enno ikkje lukkast nå nokon av dei to søstrene på telefonen, so eg har no bede ein god kontakt i Amerika freista på mine vegne!  Eg har fleire gonger opplevd at utanlandske telefonanrop ikkje når fram til mottakaren i Amerika med mindre vedkommande har eit særleg abonnement for å motta slike samtalar!  Dette med telemarketing frå utlandet er vorte eit enormt problem i Amerika dei siste åri, på same vis som i Noreg (og ogso i Tyskland), men her er det vel ikkje mogeleg å reservera seg mot slikt!?

 

Me får sjå om denne kontakten min har meir hell med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So har eg i dag fått ei overraskande melding frå Amerika.  Følgjande «obituary» vart «oppdaga» i Buffalo, NY for Karen Pollock, enkja etter Samuel:

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Page 20 - BUFFALO COURIER-EXPRESS, Monday, Mar 11, 1957

POLLOCK—Karen nee Petersen March 10, 1957, of 290 North St. wife of the late Samuel Henry Pollock; mother of Samuel Douglass Pollock; sister of Mrs. George A. Cushman and Mrs. Louis Erlcsen; grandmother of Karen Susan, Nancy Gladys, Christine Ellen, and Samuel Douglass Pollock Jr.  Memorial services from Forest Lawn Chapel. Tuesday at  2  o'clock.  Friends are Invited.  Flowers gratefully declined.  Contributions may be made to the Heart Fund or the Stuart Vaughn Memorial Fund at the Buffalo General Hospital, 100 High St.

LINK: http://tinyurl.com/z334o8v

Their address "290 North St." is the same one that's in George Cushman's obit.

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Då er med andre ord dette dødsfallet endeleg «på plass», og det er berre VIGSLI for Samuel og Karen «Katie» som manglar...

 

Kontakt med barneborni er enno ikkje komen i stand...

 

Eg takkar på ny for kjempefin hjelp med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.