Gå til innhold
Arkivverket

SF, Eid, Tinglysing kjøpekontrakt Lund, Hans Monsen 1697


Morten Sylte
 Del

Recommended Posts

Skulle gjerne ha fått verifisert tydinga mi av denne tinglysinga frå 1697. Eg trur eg har fått med hovedinnhaldet, men veit der er enkelte ord eg ikkje heilt forstår korleis eg skal tyde. Eg har ikkje forsøkt meg på siste delen av avsnittet (før dato og årstal), men håpar det også kan verte tyda. Det vart reint for uklart for meg kva som står der.

 

s. 14b, siste avsnittet før sommartinget Stadt skibr.

 

SAB, Nordfjord Sorenskriveri, 01/01a/L0014: Tingbøker (Justisprotokoller), 1697-1698, s. 14b-15a
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/rg20160415000067
 

Min tolkning:

 

Hans Mogensøn Lund, Loed Oplæese Een Kiøbe

Contract paa de forrige kiøbe Brefue (*) om dend Jordepart

Udij Lund med paa Staaende Husser Hand

nu Paa Boer, Hand Hafuer kiøbt af Eldste Bro-

der Søn Lauridz Mogensøn Møcelbust j Olfoden.

Pouel Olsen Staufrum paa Sl: Eric Larssøns Bøerns

Vegne, Willemb Botnen paa sin qvinde Karen Lars

datters Veigne, og Elias Abelsøn Møcelbost paa Sin Moder

Anna Larsdater Husselis Vegne,

 

Usikker på korleis syskjena (??) Erik Larsen, Karen Larsdatter og Anna Larsdatter passar inn i samanhengen. Familie av Hans (og Lars Monsen)? Berre sel dei sine partar i Lund til Hans? Begge delar? (retoriske spørsmål, men veit nokon svara er eg svært interessert i dei!).

 

Aaland har ikkje namnet på Anna Larsdatter Huselid ser eg ... Ser nokon andre andre samanhengar her er det berre å bruke tråden ...

 

(*) Takk Aase :)

Endret av Morten Sylte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og eg ser at både Lars Monsen, og Elias Abelsen er brukt som stedfortredarar for to av borna som er fraverande ...

 

For ordens skyld - skiftet er her

 

SAB, Nordfjord Sorenskriveri, 04/04a/L0004b: Skifteprotokollar, 1709-1711, s. 350b-351a
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/sk20081127700149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.