Gå til innhold
Arkivverket

Anna Andreasdtr, f. 1890 i Amerika - Pleiedatter hos Elias Johannesen i Luster i 1900


Ivar Moe
 Del

Recommended Posts

Anna Andreasdtr. født i Amerika i 1890 vokste opp hos mine tipp oldeforeldre i Luster. Elias Johannesen og Mari Hermundsdtr.

 

Folketelling 1900

https://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01037351001422

 

Folketelling 1910

https://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036725002001

 

De hadde en sønn ved navn Andreas Eliassen Dale f. 1871. ( Kan han være far til Anna ?)

Han blir gift i Luster i sept. 1890 med Anna Jørgensen. I 1904 er de i Bergen og får ei datter (Esther). Anna Jørgensen dør like etter.

 

Håper på hjelp til å finne foreldrene til Anna Andreasdtr. fra Amerika

 

Mvh

Ivar

 

 

 

 

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at Anna er fattigunderstøttet og sykdomstilstanden er "Aa" (det kan man jo bare gjette seg til!).

 

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode Ivar!

 

I Gards- og Ættesoga for Luster, band II under gnr. 45 Heltne, bnr. 1, finn du følgjande avsnitt:

 

~~~~~~~~~~

 

 2. Dortha Margretha Ludvigsdotter Heltne, f. 9.3.1854,

Dortha Heltne utvandra til Amerika i 1890 og budde visstnok eit par år i Goodhue Co., Minn.

Men det gjekk ikkje lange stundi før Dortha flytte heimatt til Noreg, og ho d. her på Heltne 28.12.1907.  Dortha var ikkje gift, men fekk desse fire borni:

a. Christopher Sjurson Heltne (1874‑1875); faren var husmannssonen Sjur Larsson Berge frå Nylenda under Sørheim (1855‑1937).

b. Christopher Hansson Heltne (1877‑1893), son av Dortha og husmann Hans Larsson Aasen i Tubbene under Skår (1851‑1923).

c. Olina Hansdotter Heltne (1886‑1903); faren hennar var husmann og skomakar Hans Olson Tubbene på Øygarden under Dale (1858‑1938).  Olina d. ugift på Bergheim.

d. Anna Andreasdotter Heltne, f. i Goodhue Co., Minn. 16.8.1890; faren hennar var husmannssonen Andreas Eliasson frå  Årstu under Dale (1871‑1967).  Anna Heltne kom attende frå Amerika med mori og vaks dels opp hjå bestefaren i Årstu, men ho var sjukeleg, og kring 1912 flytte ho på ein pleieheim på Kyrkjeb i Sogn.  Ho levde framleis i 1928, men skal vera avlidi ikkje lenge etter.  Ho vart ugift.

 

~~~~~~~~~~

 

Skulle du finna ein dødsdato for Anna, ville eg setja pris på å få greie på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars

 

Dette var fantastiske og nyttige nyheter. Da hadde min farmor faktisk ei halvsøster som jeg tror få i familien har vist om.

 

At Anna sin mor kom fra Heltne er også spennende. Jeg har direkte aner i 7 generasjon derifra. (Anna Olsdtr.  og  Østen Christophersen)

 

Så mange mang takk for hjelp

 

Mvh

Ivar

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggeleg å høyra, Ivar, at du likte desse opplysningane...

 

Eg vil forresten leggja til at Østen Christopherson og kona Anna var plassfolk på Heltneåkeren under Heltne i Mørkridsdalen, Fortun sokn.  Det er to Heltne-gardar i Luster, den i Mørkridsdalen i Fortun sokn og hin, der Dortha kom ifrå, i Dalesokni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.