Gå til innhold
Arkivverket

Kvar vart det av døtrene til Ole Gøe Hansson (Sæby) og Karen Christine Monsdtr., Sæbø (Vik i Sogn)?


Torbjørn Henrik Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Dei to døtrene var Maren Susanne dpt. 24/6 1781 og Birgitta Maria dpt. 1/6 1783.

 

Ole (ca 1742-1789) var frå Sæby på Jylland. Han var kremmer på Sæbø i Vik i Sogn nokre år. Kona Karen Christine Mosdtr. (Gryta) (1756-1798) var frå Batalden i Kinn pr.gj. Ho gifte seg på nytt i 1792 med Henrik Ludvigson Martens, som tok over handelen (og gjestgjeveriet) på Sæbø.

 

Dottera Maren var tenestejente hos presten Claus Finde på Flora (Kinn) i 1801. Brite budde då hos stefaren Henrik (ho er då skriven som Berthe Marie Sæby) Begge to var hos Claus Finde i 1811.

 

Men kva skjedde med dei seinare?

 

Mvh Torbjørn

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbjørn !

 

Du skriv at Ole f ca 1742 d 1789 var frå Sæby på Jylland. Kvar har du det frå ?

 

I 2008 kom det ut ei Ækkjabok for Vik i Sogn. På s 105 under Sæbø, står det Hans Madson Sæbye d. 1744. Han var gift 2 ganger. Andre gangen i 1735 m Marie Andersdtr Kierumgård 1713-60. 5 ongar her, nr 3 Ole Goe f. 1744.

 

Men noko svar på kvar det vart av desse 2 døttrene som du spyr om, har heller ikkje bygdebokforfatter Gudmund Balvoll.

Men han har funne ut at ekskap nr 1 til Ole Goe er i 1776 m Sigrid Oladtr Midtun 1756-77. Ho var frå Vagsnes. Neppe bodn. Så attgift i 1781 m Karen Christine Grytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var litt kjapp der ja. Det eg eigentleg skulle skrive var at Sæby-namnet kom frå Jylland. Sæby'ane hadde vore på Sæbø ei tid før Ole vart fødd.

 

Hadde håpt at det kanskje var spor etter dei utanfor Sogn og Fjordane, men det er ikkje sikkert Maren og Birgitte vart gifte, dei var jo allerede rundt 30 i 1811. Eg får leite meg gjennom den aktuelle kyrkjeboka for Kinn ein gong til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.