Gå til innhold
Arkivverket

Agnes Adelheid Werner


Gerry Røe
 Del

Recommended Posts

Min farmor Agnes Adelheid Nilsen f.Bratshaug giftet seg 15.sept-45 med tyskeren Hermann Werner (etter skilsmisse fra min farfar Birger Johan Nilsen f.19/11-08 og d.7/4-89)

Hun flyttet så til Tyskland (Frankfurt?) og drev der en skobutikk sammen med sin nye mann. De fikk barna Jan, Heike og Astrid (tror jeg) som da er mine tanter og onkel. Skulle så gjerne visst mer om min tyske familie, men vet ikke hvor jeg skal lete...

Noen som kan hjelpe meg på sporet? På forhånd takk!

Endret av Gerry Røe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min farmor Agnes Adelheid Nilsen f.Bratshaug giftet seg 15.sept-45 med tyskeren Hermann Werner i Sandviken kirke (etter skilsmisse fra min farfar Birger Johan Nilsen f.19/11-08 og d.7/4-89)

Hun flyttet så til Tyskland (Frankfurt?) og drev der en skobutikk sammen med sin nye mann. De fikk barna Jan, Heike og Astrid (tror jeg) som da er mine tanter og onkel. Skulle så gjerne visst mer om min tyske familie, men vet ikke hvor jeg skal lete...

Noen som kan hjelpe meg på sporet? På forhånd takk!

 

Her står det at de giftet seg 15 august 1945.

 

Ministerialbok for Sandviken prestegjeld 1940-1954 (1301M9)

 

 

Agnes Adelheid Nielsen f. Bratshaug

Nyttig tips!

Klikk på lenkene (de blå tallene) i venstre kolonne for å se alle detaljer om en person, en leilighet, et bosted eller en tellingskrets.

 

‌ ID: pv00000000905810 Løpenr: 2 Fornavn: Agnes Adelheid Etternavn: Nielsen f. Bratshaug Rolle: brur Stilling/stand:   Kjønn: k Bosted:   Fødselsår: 1920 Fødested:   Fødselsdato:   Alder:   Tidligere gift:   Konfirmert:   Antall ganger gift:   Altergang:   Legitimasjon:   Vaksinert:  

 

Tilhørende personer

 

Løpenr Rolle Navn Stilling/stand Fødselsår Fødested Bosted

 

1

brudgom Herman Werner   1919    

 

2

brur Agnes Adelheid Nielsen f. Bratshaug   1920    

 

Viede

 

‌ ID: hv00000000264054 Side: 69 Løpenr: 103 Skannet side:   År: 1945 Forlovelsesdato:   Vielsesdato: 15.08 Lysing:   Sogn/kirke:   Vielsessted:   Merknader:

http://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/327/pv00000000905810

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.