Gå til innhold
Arkivverket

Nils Simon «Nels C» Nelson, fødd MN 1860 med foreldre frå Bardu? - lagnaden hans i Minnesota? - kva med sonen Clarence?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg vil i kveld gjerne få henta fram ei gamal utfordring som eg arbeidde mykje med på 1980-talet, men der eg laut gje opp på grunn av manglande kjelder.  Medan mannen tydeleg hadde røter frå Bardu i Troms, ligg interessa mi i denne huslyden i dei to konene til Nels C. Nelson, den eine fødd i Luster og hi fødd i Amerika av foreldre frå Luster.

 

Eg attgjev frå manuskriptet mitt:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Kirstina Eriksdotter (Hagenes), f. i Luster 21.5.1854,

Christine Erikson utvandra til Amerika i 1873

 

##### (year of her emigration to be verified!?)

 

og gifte seg i Freeborn Co., Minn. 6.8.1883 med Nils Simon, kjend som Nels C. Nelson, f. i Freeborn Co., Minn. 22.4.1860. 

 

##### (parents Nils Nilsson and Siri Eriksdotter – possibly married at Bardu July 15, 1854! – 1880 census for Bath township, Freeborn Co., MN shows:

       NELSON, Nels  20  MN  Nor  Nor  single farmer

       NELSON, Amelia  22  MN  Nor  Nor  single sister

       NELSON, Sigra  52  Nor  Nor  Nor  wid mother)

     

Nels Nelson var snikkar («carpenter»), og parfolket budde i Bath township, Freeborn Co., Minn. der Christine d. alt 30.5.1887.  Nels gifte seg 26.10.1889 att i Freeborn Co., Minn. med Gjertrud Olina, kjend som Alice Sanderson, dotter av husmannssonen Johannes Sørenson frå Dulsviki under Lingjerde (1822-1900).  Alice var f. i Dane Co., Wis. 27.4.1855.  Nels og Alice flytte kring 1890 til Minneapolis, Hennepin Co., Minn. der Alice d. 8.1.1897.  Nels Nelson d.

 

##### (later biography of Nels C. Nelson?? – perhaps married a third time?)

 

##### (date and place of Nels’ death? – after 1900!)

 

Nels fekk tre born, to frå første ekteskapet og eitt frå det andre:

 

##### (perhaps more children?)

 

a. Serine Elizabeth, kjend som Severena E. Nelson, f. i Freeborn Co., Minn. 23.9.­1883, d. i Hopkins, Minn. 13.5.1971.  Severena flytte med faren og stemori til Minneapolis, Minn. der ho 18.6.1913 gifte seg med Arthur Walter Scheiber, f. i Ramsey Co., Minn. 12.1.1888.  Han d. i Minneapolis, Minn. 14.3.1950.  Arthur var jarnbanearbeidar («railroad switchman»), og han og Severena budde i Minneapolis, Hennepin Co., Minn.  Dei fekk ein son i lag.

b. Ellert Bernhard, kjend som Alert B. Nelson, f. i Freeborn Co., Minn. 23.2.1885, d. i Minneapolis, Minn. 5.4.1921.  Han gifte seg i Todd Co., Minn. 27.11.1912 med Ferol C.

 

     ##### (middle name?)

 

     Wright.  Ho var f.

 

     ##### (place of her birth? – both parents born IA – Walter S. Wright and Sarah A. Grow – informant 1924: William S. Wright of Staples, MN – Walter (60) and Sarah (58) lived 1920 at Staples, Todd Co., MN!)

 

     Minn. 22.2.1888 og d. i Minneapolis, Minn. 31.3.1924.  Alert var jarnbanetelegrafist («railroad telegraphist»), og han og Ferol budde i Minneapolis, Hennepin Co., Minn.  Dei var barnlause.

 

     ##### (to be verified! – no children listed 1920! – but one Allen Arthur Nelson with moither Wright was born in Watonwan Co.,MN Jan. 18, 1922! – their son?)

 

c. Clarence

 

     ##### (middle name?)

 

     Nelson, f. i Hennepin Co., Minn.

 

     ##### (exact date of his birth?)

 

     .2.1891,

 

     ##### (listed 1900 – biography needed! – must have died prior to 1971!!)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Dei store utfordringane her ligg i lagnadane til Nels og yngste sonen Clarence etter 1900!  Dei er som «sokke i jordi»!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Bente for skikkeleg spennande og interessante innlegg!

 

Det kan ikkje herska mykje tvil om at du har rett!  Julius Clarence er identisk med Clarence J. Nelson som vart konfirmert i Albert Lea, MN i 1906.  Eg ser han budde i Albert Lea, MN ogso ved FT1905, men då som ugift «pupil» hjå ein Martin-huslyd, utan noko spor etter far eller søsken.  Men no har me i det minste ein nøyaktig fødselsdato - og fullt namn, på guten!

 

Søsteri Severine Nelson har eg òg finne i FT1905, åleine, busett i Minneapolis, MN, heller ikkje der spor etter far eller søsken.

 

Hin broren har eg ikkje oppdaga i FT1905.

 

Eg finn ikkje nokon av dei i FT1910, heller ikkje far deira!  Høgst merkeleg!

 

Eg takkar på ny for framifrå hjelp med denne huslyden og vonar at fleire detaljar vil dukka opp!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Innlegg #5:

 

Eg ønskjer på ny å henta fram denne utfordrande huslyden etter fleire år «i dvale».

 

Etter at eg no har identifisert dødsfallet til Nels C. Nelson i Minneapolis, MN: https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XPDM-Z9M
 

er eg komen eit langt steg nærare mål, men framleis står det fleire detaljar att, som eg vonar nokon kan hjelpa meg med?

 

* Kan utvandringi til Kirstina Eriksdotter endeleg stadfestast?

 

* Detaljar kring Ferol C. Wright?

 

* Og endeleg lagnaden til Julius Clarence Nelson?

 

Her følgjer eit oppdatert manuskript for denne huslyden:

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Kirstina Eriksdotter {Hagenes}, f. {i Luster} 21.5.1854,

Christine Erikson utvandra til Amerika i 1873

 

 

##### (year of her emigration to be verified!?)

 

 

og gifte seg i Freeborn Co., Minn. 6.8.1883 med Nils Simon, kjend som Nels C. Nelson, f. i Freeborn Co., Minn. 22.4.1860.  Nels Nelson var fyrbøtar og sidan snikkar («fireman and carpenter»), og parfolket budde i Bath township, Freeborn Co., Minn. der Christine d. alt 30.5.1887.  Nels gifte seg 26.10.1889 att i Freeborn Co., Minn. med Gjertrud Olina, kjend som Alice Sanderson, dotter av husmannssonen Johannes Sørenson frå Dulsviki under Lingjerde (1822-1900).  Alice var f. i Dane Co., Wis. 27.4.1855.  Nels og Alice flytte kring 1893 til Minneapolis, Hennepin Co., Minn. der Alice d. 8.1.1897.  Nels C. Nelson d. same staden 10.8.1903.  Nels fekk tre born, to frå første ekteskapet og eitt frå det andre:

a. Serine Elizabeth, kjend som Severena E. Nelson, f. i Freeborn Co., Minn. 23.9.­1883, d. i Hopkins, Minn. 13.5.1971.  Severena flytte med faren og stemori til Minneapolis, Minn. der ho 18.6.1913 gifte seg med Arthur Walter Scheiber, f. i Ramsey Co., Minn. 12.1.1888.  Han d. i Minneapolis, Minn. 14.3.1950.  Arthur var jarnbanearbeidar («railroad switchman»), og han og Severena budde i Minneapolis, Hennepin Co., Minn.  Dei fekk ein son i lag.

b. Ellert Bernhard, kjend som Alert B. Nelson, f. i Freeborn Co., Minn. 23.2.1885, d. i Minneapolis, Minn. 5.4.1921.  Han gifte seg i Todd Co., Minn. 27.11.1912 med Ferol C.

 

 

     ##### (middle name?)

 

 

     Wright.  Ho var f.

 

 

     ##### (place of her birth? – both parents born IA – Walter S. Wright and Sarah A. Grow – informant 1924: William S. Wright of Staples, MN – Walter (60) and Sarah (58) lived 1920 at Staples, Todd Co., MN!)

 

 

     Minn. 22.2.1888 og d. i Minneapolis, Minn. 31.3.1924.  Alert var jarnbanetelegrafist («railroad telegraphist»), og han og Ferol budde i Minneapolis, Hennepin Co., Minn.  Dei var barnlause.

c. Julius Clarence, kjend som Clarence J. Nelson, f. i Freeborn Co., Minn. 27.2.1891,

 

 

     ##### (listed 1900 – konf. Albert Lea, MN 1906 – biography needed! – must have died prior to 1971!!)

 

~~~~~~~~~~~~~

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #7:

 

Hjarteleg takk til Anton for siste innlegget som stadfester dei to innførslene i FT1895 og FT1900.   Og her kan eg leggja til innførsli frå FT1885:

 

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DTCX-JV

 

So no vonar eg på at dei siste utfordringane frå innlegg #5 kan løysast og takkar på ny for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.