Gå til innhold
Arkivverket

Dødsmelding Ålesund 1914 - Anders Andersen


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Kyrkjeboki for Ålesund syner at:

 

Anders Andersen, fødd i «Lyster» i 1842, døydde i Ålesund 28.10.1914.

 

Eg er svært interessert i ei dødsmelding etter Anders som syner etterslekti hans!

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Eit nytt spørsmål frå same tid er dukka opp:

 

Andreas Pederson Mjelva, slaktarmeister, fødd i Grytten 9.6.1852, døydde i Ålesund 3.3.1914.

 

Eg er svært interessert i ei dødsmelding etter Andreas som syner etterslekti hans!

 

Enkja etter Andreas, Petrine Mjelva, fødd i Florø 27.7.1866, døydde 16.3.1945.

 

Er det mogeleg å få stadfesta at ho døydde i Ålesund?

 

Eg takkar endå ein gong so mykje for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Då eg enno ikkje kan sjå å ha motteke noko svar på denne forespørsli frå januar/februar i år, tillet eg meg å senda dette på ny...

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke får annen hjelp skal jeg se om jeg kan ta meg en tur på biblioteket i morgen. Skal få sjekket avisen for dødsannonsene til begge 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Hanne for kjempegodt tilbod.

 

Eg veit ikkje kor lenge eg eventuelt må venta på svar på desse spørsmåli mine, so om du greier finna dødsannonsene deira i Ålesund, ville eg setja stor pris på det!  Kanskje vil dei innehalda dei naudsynte opplysningane om desse folki og huslydane deira...

 

Nok ein gong ein kjempetakk for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på biblioteket i dag. Ved Andreas Pedersen Mjelva sin dødsannonse i 1914 var det kun konen som var nevnt, samt da skrevet under barn, barnebarn og svigerbarn.

Så sjekket jeg i 1945 og fant Petrine Mjelva sin annonse, og det var nok en del barn, om jeg har summert rett så er 12 barn nevnt samt en søster, se vedlegg.

annonse04.10.2017 16-04-35.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary og Hanne for nye interessante innlegg!

 

Dødsannonsa til Petrine Mjelva frå 1945 var nyttig og svarte meg på spørsmålet om kva born som voks opp i denne huslyden!  Då er denne delen av problemet løyst, og dødsmeldingi etter Andreas Mjelva er no heller ikkje naudsynt å leita fram.

 

Me sit då att med spørsmålet om Anders Andersen som døydde i Ålesund 28.10.1914.  Men eg lyt vel då senda ein mail til Statsarkivet i Trondheim om dette...

 

Eg takkar på ny for hjelpi so langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant Andreas sin dødsannonse først, veldig sparsommelig med opplysninger, kun konen var nevnt, samt at det under sto barn,svigerbarn og barnebarn, men ingen navn. Han døde 3 mars 1914 som du skrev lenger oppe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.